|
|
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:08 | |
| Ik denk dat ik maar eens even anime ga kijken, en misschien wat random katten van 't forum ga tekenen. :'D |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:10 | |
| @Marieke: bij mij helpt gewoon beginnen wel vaak.^^
Het is zover, je hebt een tof topic gevonden dat perrrfect is om in te posten met je char, je vingers kriebelen van verlangen, want het is best lang geleden en whoop! Je beseft dat je daarna een week niet gaat kunnen posten. Zo lang wil je ook niet wachten. Het noodgedwongen besluit is dat je daarna wel zal kijken of het nog gaat. Ochja, tot dan iedereen! |
|
| |
♥ Daanz 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:14 | |
| Zijn er plaatjeszoekers online? :') Ik zoek namelijk zwart-witte en tabby kittens <'3 |
|
| |
85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:18 | |
| - Thawkit schreef:
- Zijn er plaatjeszoekers online? :')
Ik zoek namelijk zwart-witte en tabby kittens <'3 Ik zoek er van witte kittens dus als ze toch bezig zijn >:3 Juul wil je een van mijn chars tekenen please 0.0 Want je zou nog een keer Crescent Forest en Dawn tekenen dus ik heb nog wat tegoed, yes I know I'm evil |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:29 | |
| Ik wil ook weer anime kijken als ik thuis ben maar heb echt weinig tijd omdat ik moet gaan werken enzoo :c
Anyway iemand die weet welke ik zeker zou moeten kijken? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:30 | |
| Ik moet nodig weer eens bijposten XD . Hallo allemaal :3 !
|
|
| |
Koala Beer Stephie 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:32 | |
| Hey Juli Pfff boys toch, mijn vriendje stop niet met het spelen van League of Legends -,- |
|
| |
85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:33 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:33 | |
| Hee :3 ! Gewoon slaan =P
@Edit(Anouk): Hè? |
|
| |
Koala Beer Stephie 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:34 | |
| XD
Whoopwhoop, ik ga naar atractiepark met Mick xD
Het leukste is dat ik en Mick broer en zus zijn xD, en zo is Venom en Springtrap ook |
|
| |
85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:35 | |
| Nou hij is bruiner geworden met dit setje >:3
Have fun both of ya ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:38 | |
| Veel plezier =D !
Haha ja wel een beetje hè Anouk, zo is hij wel ietsje meer crèmeachtig. Oké dat is geen woord XD . |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:39 | |
| |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:40 | |
| - Flamestripe schreef:
- Ik wil ook weer anime kijken als ik thuis ben maar heb echt weinig tijd omdat ik moet gaan werken enzoo :c
Anyway iemand die weet welke ik zeker zou moeten kijken? Full metal alchemist :^) |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:40 | |
| Damn, Popcorntime doet het nog altijd niet D; Nou ja, maar eens een leuk, nieuw karaktertje gaan bedenken dan maar |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:41 | |
| Creamy heeft lekker lang in de zon gelegen X"D
VENUUUUUUUS! Ze moet een topic met Fallen want die is inmiddels al apprentice X"D
KIJK FMA, JUUL STEEKT MENSEN AAN EN HET IS AWESOME!
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:54 | |
| miauw miauw :3
Weer eens gepost met Fishy xD Ik wil eigenlijk heel graag een partner en/of kittens voor haar, maar ik denk dat het daar nu niet het juiste moment voor is.. Ik wil haar apprentice-tijd namelijk niet "verpesten" door kittens :') |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 18:57 | |
| - .Lionpaw schreef:
- Flamestripe schreef:
- Ik wil ook weer anime kijken als ik thuis ben maar heb echt weinig tijd omdat ik moet gaan werken enzoo :c
Anyway iemand die weet welke ik zeker zou moeten kijken? Full metal alchemist :^) De laatste anime die ik zag kreeg ik ook door jou aangeraden haha, dus ga deze probably ook wel zien dan als ik eens tijd heb :'D @Springtrap; Have fun beide! |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:02 | |
| - Fisheye schreef:
- miauw miauw :3
Weer eens gepost met Fishy xD Ik wil eigenlijk heel graag een partner en/of kittens voor haar, maar ik denk dat het daar nu niet het juiste moment voor is.. Ik wil haar apprentice-tijd namelijk niet "verpesten" door kittens :') Een partner voor Sassyrose zou ook cute zijn, ze droomt er altijd over in haar droomwereldje hahaha. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 19:05 | |
| - Fisheye schreef:
- miauw miauw :3
Weer eens gepost met Fishy xD Ik wil eigenlijk heel graag een partner en/of kittens voor haar, maar ik denk dat het daar nu niet het juiste moment voor is.. Ik wil haar apprentice-tijd namelijk niet "verpesten" door kittens :') Gewoon doen >3 Mooi nieuw setje trouwens! C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|