|
|
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 19:51 | |
| - Quietkit schreef:
- ik ben oprecht zenuwachtig over de uitslag van Snowynight's kittens c':
Ik ooooookkk :') Al word ik toch niet gekozen xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 19:53 | |
| @Demi, nog reageren meisie xD (ugh, ik zeur echt) ik maakte 26 julie een nieuw topic aan, en nog steeds heeft ie nog niet gereageerd ;p iemand anders topic dan? En Angie moet ook nog reageren c: |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 19:54 | |
| - Demon schreef:
- Quietkit schreef:
- ik ben oprecht zenuwachtig over de uitslag van Snowynight's kittens c':
Ik ooooookkk :') Al word ik toch niet gekozen xD +1 Dat moet je niet denken |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 19:56 | |
| - Innerpaw schreef:
- @Demi, nog reageren meisie xD (ugh, ik zeur echt)
ik maakte 26 julie een nieuw topic aan, en nog steeds heeft ie nog niet gereageerd ;p iemand anders topic dan? En Angie moet ook nog reageren c: maar ik weet niet of ik Rainbow actief wil houden ;_; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 19:57 | |
| - Quietkit schreef:
- Innerpaw schreef:
ik maakte 26 julie een nieuw topic aan, en nog steeds heeft ie nog niet gereageerd ;p iemand anders topic dan? En Angie moet ook nog reageren c: maar ik weet niet of ik Rainbow actief wil houden ;_; nou jaa, wil je het dan wel eventjes melden c: (ik vind Quietkit toch veeele cuter <'3) |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:00 | |
| Oh my, mijn computer tript :') Ik was een gif aan het opzoeken alleen toen kreeg ik drie van die reclamepagina's met drie verschillende filmpjes, gifs waren op de achtergrond aan het spelen waardoor m'n computer sloom werd en toen kreeg ik de meldinng: Windows reageert niet meer. x'D Mijn computer verbaast me altijd weer :'3 Dat ding is zo slooooom x'd |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:00 | |
| - Innerpaw schreef:
- Quietkit schreef:
- Innerpaw schreef:
ik maakte 26 julie een nieuw topic aan, en nog steeds heeft ie nog niet gereageerd ;p iemand anders topic dan? En Angie moet ook nog reageren c: maar ik weet niet of ik Rainbow actief wil houden ;_; nou jaa, wil je het dan wel eventjes melden c: (ik vind Quietkit toch veeele cuter <'3) ik zit een beetje in dubio, want ik wil in elke clan één kat, maar ik vind Quiet en Rainbow allebei leuk om te spelen D: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:01 | |
| - Demon schreef:
- Oh my, mijn computer tript :') Ik was een gif aan het opzoeken alleen toen kreeg ik drie van die reclamepagina's met drie verschillende filmpjes, gifs waren op de achtergrond aan het spelen waardoor m'n computer sloom werd en toen kreeg ik de meldinng:
Windows reageert niet meer. x'D Mijn computer verbaast me altijd weer :'3 Dat ding is zo slooooom x'd en dan ben je blij met je newe pc van 680 euro c; |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:02 | |
| - Brat schreef:
- Demon schreef:
- Oh my, mijn computer tript :') Ik was een gif aan het opzoeken alleen toen kreeg ik drie van die reclamepagina's met drie verschillende filmpjes, gifs waren op de achtergrond aan het spelen waardoor m'n computer sloom werd en toen kreeg ik de meldinng:
Windows reageert niet meer. x'D Mijn computer verbaast me altijd weer :'3 Dat ding is zo slooooom x'd en dan ben je blij met je newe pc van 680 euro c; Binnenkort komt mijn nieuwe computer binnen (de nieuwste macbook pro) M'n vader zit in de computerbuisiness dus die heeft 'm voor 800,- ipv 1500,- xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:03 | |
| - Demon schreef:
- Brat schreef:
- Demon schreef:
Windows reageert niet meer. x'D Mijn computer verbaast me altijd weer :'3 Dat ding is zo slooooom x'd en dan ben je blij met je newe pc van 680 euro c; Binnenkort komt mijn nieuwe computer binnen (de nieuwste macbook pro) M'n vader zit in de computerbuisiness dus die heeft 'm voor 800,- ipv 1500,- xD ;o cool! mac books zijn zo goed x3 |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:04 | |
| : D Emeralds kittens komen!!! Yaaaay!!! |
|
| |
steve rogers 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:05 | |
| wilt iemand met mij gaan fietsen yolo (so bored) |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:06 | |
| - Brat schreef:
- Demon schreef:
- Brat schreef:
- Demon schreef:
Windows reageert niet meer. x'D Mijn computer verbaast me altijd weer :'3 Dat ding is zo slooooom x'd en dan ben je blij met je newe pc van 680 euro c; Binnenkort komt mijn nieuwe computer binnen (de nieuwste macbook pro) M'n vader zit in de computerbuisiness dus die heeft 'm voor 800,- ipv 1500,- xD ;o cool! mac books zijn zo goed x3 I knoooow :3 eerste mac ooit voor mij tho xd mijn laptop heeft goede processor enz. maar is gewoon dom inelkaar gezet waardoor hij half ontploft elke keer als je er iets mee doet. Moest een keer een stofzuiger bij de koeling houden omdat het nogal misging x'D |
|
| |
| |
| iemand topic? Liz heeft nog steeds niet gereageerd op 't topic ;p 't is dan nog open c; |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| - Emeraldtail schreef:
- : D Emeralds kittens komen!!! Yaaaay!!!
Yes! dan komt vannacht Tusk binnen wandelen >3 nou eigenlijk gebracht door venom.. Laat maar zitten x3 |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:07 | |
| - Innerpaw schreef:
- iemand topic? Liz heeft nog steeds niet gereageerd op 't topic ;p 't is dan nog open c;
Inner x Wolfje? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:09 | |
| - Demon schreef:
- Innerpaw schreef:
- iemand topic? Liz heeft nog steeds niet gereageerd op 't topic ;p 't is dan nog open c;
Inner x Wolfje? Wolfje? owja, t open topic is wel langs de Gorge |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:09 | |
| |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:10 | |
| Ja dan moet Mick een topic in Wastelands maken. Missen kan je een PM sturen? En de bedoeling is dat geen van de kittens hun ogen open heeft. Ik heb er zo zin in >< haar eerste nestje!!! -Iets valt op de deurmat- The Rise of Scourge manga! Ik heb wat te doen...
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jul 2015 - 20:10 | |
| @Noukje, de ketting: ocean amazonite, een choker, weet ik niet wat het is. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|