Justice



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Justice

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardshade
Member
Justice DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Justice   Justice Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 22:50


Zijn paar koude, blauwe ogen staarden de afgrond in die de grens vormde tussen Riverclan en Windclan. Hier was zijn thuis, een land dat hij als heiligdom zag. Als je deze rivier overstak, was je in het land van de angstige, zwakke katten. Hij had een hekel aan de Windclan, eigenlijk had hij een hekel aan elke clan die niet de zijne was. Allemaal hadden ze voor onrust gezorgd, al was hun relatie met Shadowclan nu wel stukken beter. Nummer één op zijn hitlist was nu echter de Bloodclan. Het was nog maar twee dagen geleden dat zijn moeder het kamp in gebracht werd door Futuresong. Dood, aan stukken gescheurd door een kater van de Bloodclan. Nog nooit had hij zo'n diepe haat gevoeld. Maar nu hij zo in zijn eentje was, voelde hij ook het verdriet van het verliezen van zijn moeder. Hij liet zijn kop een beetje hangen, die voelde op dit moment te zwaar om te dragen. Hij hief hem echter meteen weer bij het merken van een onbekende geur.

+ Tigersnow 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Justice DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:04

Het was gisteravond een lange nacht geweest voor tigersnow, rustig volgde hij zijn poten die hem naar een onbekende terrein brachten. zijn staart sleepte over de grond, en de kiezels onder zijn poten knarste bij elke stap. hoe langer hij liep, hoe meer zijn wonden gingen steken. gisteren had hij een kitten en zijn moeder gered van de drie bloodclanners. wat had hij een hekel aan die katten zeg! vorige keer dat die oog in oog stond met een bloodclan poes, vermoorde ze een net geboren kitten om te laten zien wat ze in staat was, walgelijke beesten. een vreemde geur haalde hem uit zijn gedachten, hij keek om zich heen. zijn oren stonden alert, in de verte zag hij een kater zitten. blijkbaar had hij hem ook geroken. hij keek met zijn ijsblauwe in die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardshade
Member
Justice DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:13

Vanuit zijn ooghoeken zag de massieve, grijze kater een andere kat aan komen lopen. Een kater van zijn leeftijd, met strepen als een tijger. Aan zijn geur te merken, was het een rogue. Nog zo'n soort kat dat hij verachtte. Al kon je er vaak weinig aan doen als je een rogue was, je kon niet zomaar bij tweebeners gaan wonen. Je kon geen clan in, de enige optie was de Bloodclan. En Leopardshade zou liever sterven dan zich bij die godvergeten beesten te voegen. Voor hen had hij geen respect, en ook geen tolerantie. Zijn oren stonden rechtop, alert. Hij draaide zijn hoofd richting de kater die op gebied was waar hij niet mocht zijn. Leopardshade liet even kort een lage grom horen. "Ga weg," grauwde hij naar de indringer, hij had geen zin in gezelschap, en vooral niet datgeen van een buitenstaander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Justice DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:16

Blijkbaar was Tigersnow in zijn gezichtveld gekomen, want de grijze kater grauwde al naar hem. het interesseerde hem niet zo veel wat de kater tegen hem zei, hij was niet op zijn territorium dus kon hij gewoon hier blijven. hij liet zich met een plof op de grond vallen en begon zijn wonden te likken. tussen een paar likken keek hij de kater weer aan. hoezo? ik heb toch niks vergeet gedaan zei hij met een emotieloze stem, en ging door met zich zelf te wassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardshade
Member
Justice DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:28


De kater plofte nonchalant neer en begon zichzelf uitgebreid te likken, dichterbij Riverclanterritorium dan Leopardshade lief was. Dat beest hoorde hier niet, en dat wist hij zelf ook maar al te goed. "Hoezo? Ik heb toch niks verkeerd gedaan?" sprak de rogue toen met een stem die zijn onverschilligheid liet zien. Leopardshade keek hem opnieuw aan, deze keer een stuk onvriendelijker dan de vorige. "Je hoort hier niet, en dat weet je," zei Leopardshade. Hij week zijn ogen weer af naar de rivier die met veel geluid naar beneden stroomde. "Daarbij heb je vast iets zinnigers te doen dan mij lastig te vallen," ging hij verder, deze keer op een wat zachtere toon. Hij had gewoon wat tijd voor zichzelf nodig, om te rouwen. Maar zelfs dat had Starclan hem niet gegund.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Justice DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:34

je hoort hier niet, en dat weet je zei de vreemde kater, en keek naar de rivier. daarbij heb je vast iets zinnigers te doen dan mij lastig te vallen ging de kater veder. even stopte ik met me zelf te likken en ging zitten. oh, dus ik mag hier niet rouwen om me vader zei ik iets bozer. ook ben ik dan geen riverclan kat, maar mijn vader was hier heen gegaan toen ik was geboren, en later gestorven op deze plek hij keek even weg, en toen weer terug in de ogen van de andere kater. dus eigenlijk mag ik gewoon komen. zei die zonder emotie in zijn stem. en gig weer liggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardshade
Member
Justice DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:43


De gestreepte kater kwam overeind en begon op een agressievere toon te spreken dan hij voorheen had gedaan. Blijkbaar kwam hij hier om te rouwen om zijn overleden vader die specifiek op deze plek is overleden. Leopardshade vroeg zich even af of dit gewoon gelul was van die kater, of of hij het echt meende. Hoe dan ook, wie rouwde er ook door zich even uitgebreid te gaan wassen op de plek waar je vader was overleden? Shade vond het eerlijk gezegd maar een raar verhaal. "Je doet maar," grauwde hij toen, en focuste zich weer op de rivier. Hij had geen zin in dat pauperbeest, hij ging maar doen waar hij zin in had, en zou dan weer oprotten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Justice DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:49

Je doet maar, grauwde hij terug, hij haalde zijn schouder op en keek naar hemel. even praten hij zachtjes, en sloot zijn ogen. na een tijdje stond hij op en keek de kater weer aan. en wat doe jij hier? vroeg ik met een nieuwsgierige toon. je ziet er namelijk niet vrolijk uit hij ging zitten en legde zijn staart om zijn poten. de andere riverclan poes waar hij vorige keer een babbeltje mee had, was daar in tegen wel vrolijk en aardig. ze hadden nog over zijn vader gepraat, en zei vertelde dat hier de plek was. zodat hij kon rouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardshade
Member
Justice DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 11:54


Tot Shade's ergernis, besloot de kater om nog steeds te blijven zitten. Deze keer leek hij echter wel oprecht te rouwen. Shade sloot zijn ogen en zuchtte even. Wat moest hij nu? Zijn moeder had hem alles geleerd wat er te weten viel, en was tevens een goede vriend van hem geweest. Nu was ze weg, en stond hij er alleen voor. Al was hij altijd zelfstandig geweest, het was een fijn idee dat ze altijd voor hem klaarstond, mocht hij haar nodig hebben. De kater vroeg opeens wat hìj hier aan het doen was, en meende dat Shade er niet vrolijk uit zou zien. Hij nam geïrriteerd een hap adem, en wilde zeggen dat de kat nu toch echt op moest flikkeren. Maar er kwam iets anders uit. "Mijn moeder is twee dagen geleden vermoord door Bloodclanners," bracht hij uit, zonder dat hij het echt wilde zeggen. Hij schraapte zijn keel even, verward door wat hij net had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Justice DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 12:31

mijn moeder is twee dagen geleden vermoord door bloodclanners wat toevalig. Hij had gisteren nig een gevecht met 3 bloodclanners, het spijt me, ik zal wel gaan. Dan kan je rouwen hij stond op, en knikte beleefd naar de kater. Rustig liep die weg ban de grens en verdween in een struik.

-geriept op me iphone kan dus spelfoute zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardshade
Member
Justice DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 13:43


Tot zijn verbazing verontschuldigde de kater zich, en zei dat hij zou vertrekken zodat Leopardshade zou kunnen rouwen om zijn overleden moeder. Ineens was de kater omgeslagen van een vervelende indringer naar een begripvolle kat. Shade keek hem even vervreemd aan, geen idee hebbend wat er zojuist gebeurd was, maar het voelde wel oké. De kater vertrok via een struik, en Shade keek hem nog eventjes na. Vervolgens zakte hij met een zucht door zijn voorpoten en staarde de afgang in. Hij zou zijn wraak nog wel krijgen. Op Demon, en elke andere Bloodclanner die er ook maar rondliep. Hij wist dat Riverclan volledig achter hem stond op dit moment, en daar putte hij zijn kracht uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Justice   Justice Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Justice
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: