Lucht-je-hartje - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 26 ... 44  Volgende
Greypaw'
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 21:32

Fisheye schreef:
Ondanks die nieuwe medicatie voel ik me nog steeds regelmatig waardeloos logisch, want dat ben ik ook.

Mijn moeder zei dat ze voor iets sterkers ging vragen bij de psychiater-persoon die mij het voorgeschreven heeft, maar ik wil geen medicatie meer. Maar dat durf/wil ik niet tegen haar te zeggen, want ze gaat het waarschijnlijk toch vragen omdat ze denkt dat dat het beste voor mij is...

Ik wil niet praten over hoe ik me voel, schrijven gaat wel, maar praten lukt niet... Ik kan en wil dus ook geen hulp van de mensen op de zorgboerderij..

WAT EEN DOM MENS BEN IK TOCH!



EDIT:
Ik ben het trouwens ook helemaal beu dat mensen blijven zeggen dat ik positief moet zijn en niet zo slecht over mezelf moet denken.. HEB JIJ AL JE GEDACHTES ONDER CONTROLE?! IK DACHT HET NIET! IK KAN DIE NEGATIEVE GEDACHTES NIET STOPPEN, SNAP DAT DAN!



Beterschap marieke,
Ik vind het enorm erg voor je, sterkte ermee.
Maar weet dat iedereen je een geweldig persoon bent en daar kan je niks aan veranderen want meerdere mensen vinden dat, hopelijk trekt het ooit weg die gedachten.

En je bent super creatief, je tekent geweldig en je kan super coderen ik wilde altijd dat ik dat kon alleen ik kan dat niet.

Ik vind het jammer dat je zo over jezelf denkt, ik hoop dat het ooit weggaat. Sterkte!
ik denk ook vaak zo alleen zeggen mensen ook zulke dingen tegen me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 21:34

x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 21:48

Sassyrose schreef:
x:

Ik weet hoe het voelt, nou, niet dat ik zwanger ben geraakt ofzo. Maar ik had ooit mijn vriendin zwanger gemaakt, toen ik merkte dat ze steeds zorgzamer en...nou ja...bitchy werd, en ze werd natuurlijk ook dikker, heb ik haar geadviseert een zwangerschaptest te kopen. En ja, ze was zwanger. Ik natuurlijk helemaal in paniek (Ik wil nooit vader zijn) ben met haar naar ziekenhuis geweest en ze hebben haar abortus laten plegen. Daarom heb ik ook een probleempje als iemand 'papa' in mn oor fluistert. Dan schrik ik vooral van.
Verder kan ik je niet echt 'helpen' omdat ik geen meisje ben, maar misschien brengt het je een idee om toch even een zwangerschapstest te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 22:24

Sassyrose schreef:
x:

Rustig je stopweek nog even afwachten. Ik heb ook een keer gedacht dat ik zwanger was, als je echt te ver ober tijd met je stopweek bent moet je even een goedkope test halen bij de kruidvat en die doen. Met dat resultaat kan je dan evt. Naar de huisarts toe. Heb je overgegeven en die dingen, misselijkheid of iets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 22:28

Sassyrose schreef:
x:

Ben je je pil vergeten te slikken voordat je met hem naar bed bent geweest?
Hoe lang geleden ben je met hem naar bed geweest? Want als dat, laten we zeggen, 2 weken geleden is, dan kan je niet nu al aan zijn gekomen. Zo snel gaat dat niet.

Gewoon test doen. Je hebt er 2 voor 5 euro bij de kruidvat en die werken prima. Is geen geld en je bent meteen van je stress af. Doe die test 's ochtends, en gooi er niet teveel urine op. Dan kan er niet veel fout gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panthereye
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Does that matter?
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Panthereye
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 22:50

Sorry, hoop gezeur maar ik moest het even kwijt.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 23:05

Aan iedereen, alles komt altijd goed en het is normaal dat je op een gegeven moment plots zoveel zorgen rond je hoofd gaat hebben, dat het je gaat opeten van binnen. En net dan moeten we sterk zijn en niet opgeven want breken is makkelijker dan helen/maken...

Ook zal iedereen wel eens slecht denken over zichzelf en het zijn net vooral de mensen die zomaar gemeen doen dat de slechte zijn en die waarschijnlijk 95% zelf denken dat ze alles zijn behalve het positieve en hierdoor doen ze gemeen, pesten ze of maken ze het leven van andere mensen zuur/kapot. Dit is iets wat volgens mij nooit uit het leven zal verdwijnen.
Maar hoe dom het ook klinkt denk altijd positief, als je opstaat zeg je tegen jezelf dat het fijn is om te leven, fijn om hier te zijn... Onthoud: What doesn't kill you makes you stronger! Dat is mijn motto, en ik hoop dat ik een beetje kon helpen o_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 19:16

@Eline
ah meid, wat ontzettend vervelend voor je :c ik heb zelf heel lang getwijfeld of ik ADHD had of iets dergelijks, ook omdat heel veel mensen dat aan me vroegen: 'Wow, heb je adhd of zo'. Nee dat heb ik niet. Of nouja althans, de kans is zeer klein. Volgens mijn mentor heb ik 'misschien een stukje' maar verder helemaal niets. Ik snap wel dat het gewoon k*t is om te horen. Maar even he, dit heeft mijn mentor me ook op het hart gedrukt, autisme is niks slechts hè? Iedereen is anders en dat is helemaal mooi. Autisme heb je gewoon en je kunt er niks aan doen. Je moet er mee leren leven. Maar dat jouw broertje autisme heeft zegt niks over jou, het is niet dat je automatisch hetzelfde hebt als je siblings. Mijn zus is meervoudig gehandicapt, t is een beetje moeilijk uit te leggen en ook wel vermoeiend aangezien ik het vaak moet doen maar ik doe t toch maar, ze kan wel praten maar niet zegmaar op de meest logische manier. Ze heeft in de laatste jaren (ze is nu achttien) wel heel veel geleerd en zo. Ze kan niet lezen of schrijven maar wel lopen en ze kent heeeel veel liedjes. Maar, dat betekent dus niet dat ik ook gehandicapt ben. Mijn ouders hebben ook verder niks in de familie (behalve mijn nichtje, de dochter van de zus van mijn vader, die in januari jammer genoeg is overleden op 15 jarige leeftijd), dus ja. Mijn moeder zit wel te twijfelen of ze adhd heeft maar dat zegt weer niks over mijn zus of over mij en mn broertje. Dus nouja, wat ik wil zeggen is dat autisme natuurlijk in de familie kan zitten, maar dat je het ook gewoon kunt hebben zonder dat er iets in de familie loopt of zo. Dus dat k*tkind dat jou zo lastigvalt mag echt gewoon een flink eind oprotten. Laat je niet dingen in de weg zitten hè, je bent een prachtmeid c:
Ik neem aan dat school nog niet begonnen is voor jou, maar je kunt ook altijd op school iemand in vertrouwen nemen, voor mij heeft het erg geholpen c: ik hoop dat al die rotzooi heel snel voor je stopt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 19:41

@Eline, meis, hou vol, ik word op school ook soms raar aangestaard, niet door de rest, maar door die stomme meiden van mijn klas. Dit klinkt niet zo erg als dat van jou, en dat is't ook. maar ze moeten eens ophouden, met mensen verdomd zwart te maken! weten zij nu écht niet, dat ze eigenlijk zichzelf belachelijk maken? Eline, hou vol, je moet terug kaatsen. als die zwarte mensen nu nog zoiets zeggen, moet je leren terug praten, zoals Jeltje ook zei, neem iemand in vertrouwen. bv. iemand van het medische 'bezoek' ofzo. als ze komen voor medisch onderzoek, vragen ze soms of er iets slecht aan de hand is, en zij gaan 't niet doorvertellen, want da's hun plicht. En, in verband met je 'stiefmoeder', som de negatieve dingen op, en bewaar die op een geheime plek.  Als je pa alleen is, ga dan zelfverzekerd naar hem toe, en probeer -voor je al die negatieve punten opsomt- hem in vertrouwen te nemen. want jij bent ZIJN dochter, en een vader hoort dat te doen, naar z'n kind luisteren. zeg dat je 'mù in vertrouwen neemt, en dat dat zo'n geheimpje moet blijven. Of schrijf het allemaal op, in een boekje, dat doe ik nu ook, als iets me écht dwarszit. Ik hoop dat dit heeft geholpen.
Succes meisie <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 2:47

Okay right please someone help me.

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 10:06

@Robin, natuurlijk is dit schending van privacy, dit mag je gewoon niet doen.
Hij gaat tegen jou grenzen in. Het is echt heel raar als mensen zomaar dingen over jou gaan posten en een profielfoto aanmaken met jouw foto. Dat moet je echt niet accepteren. Hoe kunnen mensen zo cruel zijn serieus.
Ik zou als ik jou was sowieso vragen aan je vrienden om hem te rapporteren als dat kan. Verder, wat die telefoontjes betreft, ik neem aan dat dat ook telefoontjes van hem waren? Als je ouders telkens hebben opgenomen zou ik er ook met hun over praten, over het profiel en zo. Want als je een profiel in een haataccount veranderd van een vriend van je moet je echt ff twee keer nadenken. Ik wou dat ik je kon helpen verder, maar ik kan zijn account niet rapporteren, maar in ieder geval heel veel succes x
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 12:44

:')
Mn ma heeft me nu al een hele dag genegeerd. Waarom? Omdat ik mijn kussen in het vliegtuig niet wilde geven, omdat ze het uit mn handen trok. Om over kinderachtig gedrag te spreken ..
Maar goed, deze hele vakantie was ik d'r al zat, omdat ze zo ontzettend nep is. Als ze met mensen is, doet ze heel aardig, maar als die mensen eenmaal weg zijn, noemt ze elk punt van kritiek op. Maar o wee als iemand kritiek op haar heeft! Dat mag absoluut niet.
Deze week deed ze ook weer zo .. helaas. Als het plan was om eerst langs de kust te rijden en vervolgens naar de haven, vond ze het niet goed, want mevrouw wilde winkelen in die havenstad, maar daar was geen tijd voor. Dan gaat ze met iedereen praten met een nieuw idee, waar, raad eens, /haar/ wensen helemaal worden vervuld.
Ze is altijd zo ontzettend veel bezig met d'r reputatie, iedereen moet haar geweldig vinden en alles wat ze doet is dan ook 'geweldig'.
Ik heb zo'n hekel aan dat gedrag en daar kwamen dus ruzies van, omdat ik niet meeging met wat zij wilde en hoe zij het wilde. En in het vliegtuig dreigde ze, na wel wat gedronken te hebben, niets meer voor me te betalen.

Oke :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 21:32

Ik ga die man afmaken, die vieze vuile leugenaar hoe durft ie.
Gadverdamme dat ik dat nog m'n vader moet noemen.
Z'n gelijk proberen te halen met shit naar mn advocaat sturen dat 12 jaar geleden is gebeurd EN NIETEENS KLOPT VIEZE VUILE HOERENNEUKER
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 21:39

Oké, dat ik hier post is eigenlijk best wel vreemd. Want ik ben vrolijk én verliefd. Maar dat stukje verliefdheid neemt ook zon grote onzekerheid met me mee. Ik heb gezoend met die jongen op het festival en er echt geen spijt van, het was namelijk geweldig en nu ook hebben we gewoon leuk contact. Maar hij woont helemaal in Brabant (ik in Sneek/Friesland) dat is like, andere kant van Nederland. Verder weg is bijna gewoon niet mogelijk! Maar dat zit me ook niet echt dwars. Wat me dwars zit is mijn onzekerheid. Ik wil zo graag hints geven dat ik hem echt leuk vind, maar onze gesprekjes blijven zo... ja, koetjes en kalfjes.
Ik ken hem eigenlijk nog niet zo goed en wil hem graag leren kennen en afspreken enzo. Maar ik wil ook niet een dol verliefde stalker zijn want dat is irritant en dat wil ik niet zijn. En omg... ik wordt echt gek.
Nouja, dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 14:34

x


Laatst aangepast door Cyber op ma 17 aug 2015 - 15:37; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbeam
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Inge
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Moonbeam
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 16:52

Dit wil ik even delen:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 17:03

._.
Ik ga jullie weer lastigvallen met mijn problemen die niks zijn vergeleken met al jullie dingen. Oké, van kamp waar allemaal superleuke mensen zijn, hadden we een whatsapp groep gemaakt. Allemaal hartstikke leuk, totdat ik er een keertje voor de 'grap' werd uitgegooid. Ik maar wachten tot ik er weer in wordt gedaan, blijkt het te zijn dat ze me er niet terug in willen - tenminste, dat zegt J, een jongen die ik leuk vind en ook best wel vertrouw. Goed, na aan hem te vragen of ik er weer in gedaan kon worden en hij dat deed, bleek het allemaal weer oké te zijn - not. Blijkbaar hadden ze een f*ck andere groep aangemaakt zónder mij erin en gingen daar vrolijk in verder kletsen. Dat kan ik zó niet hebben aangezien zoveel mensen al zovaak fake blijken te zijn... Ik heb echt van alles meegemaakt met fake mensen; ik vertrouw ze gewoon te snel en dan flikken ze me van alles, bijvoorbeeld vriendjes afpakken, me belachelijk maken, een hele klas tegen me opzetten en ga zo maar door. Nou stel ik me heel sterk op maar ik ga hier echt zo kapot door.

En J, de jongen die ik leuk vind, is ook nog is mijn ex van een jaar geleden die op me is vreemd gegaan. Ik wil hem echt terug al snap ik niet van me waarom; ik vind hem gewoon zo leuk maar ik snap het niet. Hij fixt ongeveer ieder meisje die hij tegen komt. UGH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 9 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 18:30

Lieve schatjes, ik hou heel veel van jullie allemaal en ik wil jullie allemaal heel graag helpen. Maar weet dat er op deze site kinderen van <16 zitten en mensen die hier mee te maken hebben gehad en dit niet meer willen zien (zoals ikzelf) en dat die niet allemaal willen lezen over het snijden/dood willen en dergelijke! Denk dan even aan het spoilerknopje wat hierboven in het balkje zit zodat niet iedereen die in dit topic komt meteen gebombardeerd wordt met doodswensen ect!

Ik dank jullie vriendelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 15:53

Mijn moeder zit op dit moment boven te huilen vanwege iets dat mijn vader heeft gezegd, en het is alsof alles aan mij is om het te fixen. Ik kan dit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skipperpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 9 DPKsfdL
Marieke
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Skipperpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 21:41

Ik heb geen toekomst...

In het AOT zie ik allemaal mensen praten over wat ze studeren of later willen gaan doen en dan bedenk ik me ineens dat ik helemaal geen talenten heb om te gebruiken voor later.. Ja, ik kan zingen, maar niet goed genoeg om iets mee te doen (En ik mag geen zanglessen of zo).. En ja, ik kan tekenen, maar dat is ook niet goed genoeg om later iets mee te doen, want ik kan geen animaties maken en beschrijvend tekenen (zoals nodig is voor comics, illustraties en dergelijke) kan ik ook niet.. Ik kan enkel mens(achtig)en en katten in redelijk statische poses tekenen... Acteren en schrijven kan ik ook niet bepaald goed, dus ik heb niks wat ik later kan doen... Dat zijn eigenlijk alle dingen die ik graag zou willen doen later, maar mijn "talenten" zijn gewoon niet goed genoeg en ik verwacht niet dat ze veel beter zijn als ik van school af ben wat waarschijnlijk nog minstens twee jaar gaat duren na dit schooljaar omdat ik een waardeloze leerling ben die niks doet op school en geen examens kan halen (of zich ervoor laat uitschrijven)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 26 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: