|
| I'm here because I live here (Tigersnow) | |
| ChocoEva 124 Actief
| |
| | | | why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| | | | ChocoEva 124 Actief
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow) vr 24 jul 2015 - 21:05 | |
| De bruine tabby poes keek naar een twoleg, en sprong daarna vlug haar rug op en beet in haar nek. je moet nooit maar dan nooit, een bloodclanner bespieden siste ze. ze liet los, voor dat ze iets terug kon doen. de poes keek haar afwezig aan. ik stapte de struik uit en bleef voor de poes staan, me staart zwiepte heen en weer. ik trok me lip naar achter zodat me scherpe tanden zichtbaar werden, en liet een diepe grom uit me keel komen. me oren plat tegen me kop. toen de twoleg de richting op kwam van haar en de bloodclanner. ik zag dat de twoleg haar arm naar de bloodclanner ging. ik sprong en beet in de arm van de twoleg, ze gooide me op de grond, ik rende weg, de twoleg kwam krijsend op me af rennen. ik draaide me om en rende op haar been af en beet op me aller harst en zette me lange kromme nagels in der been, ik proefde de bloed in mond. ik liet los en rende snel weg, ik keek nog snel om als misschien de bruine tabby poes me volgde. of als ik er alleen vandoor ging. - Tigersnow X Blackswirl:
|
| | | ChocoEva 124 Actief
| |
| |
| Onderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow) vr 24 jul 2015 - 21:23 | |
| Tigersnow zag dat de bloodclanner op haar afrende met een kitten in haar bek, ze gooide het slappe lichaampje op de grond he, cutie! ooit gehoord van bloodclan? nu wel! ze lachte en sprong weer op haar rug. dit keer hield ze zich vast. ik zette me af en liet me zelf vallen op de grond. zodat de kattin op haar rug half geplet zou worden. ze rolde over de grond, en sprong op de bruine poes.ze zette haar nagels diep in haar poten, zodat ze niet snel kon ontsnappen ze beet in haar keel. en hield even vast tot ze de bloed van de poes proefde. ze liet poes iets loser, en zette haar klauw op haar buik. ze stak haar klauwen in haar buik en trok haar poot naar beneden zodat er een wond kwam op de buik. ja ik heb wel eens van de bloodclan gehoord, en jij ooit eens van mij? ze liet de poes los en lachte, ze liep weg met haar staart in de lucht gestoken. volgende beter keer oppassen als je iemand aanvalt. misschien zij ook sterk. ze gaf nog snel een knipoog en verdween -srry dat er een einde aan maak heb ruzie met me moeder.. :l - Tigersnow X Blackswirl:
|
| | | why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: I'm here because I live here (Tigersnow) | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |