Stargazers [Accountdump]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Stargazers [Accountdump]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Quietstep
Member
Stargazers [Accountdump] XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 0:32

Stargazers

Heyhey,
ik weet niet of dit hier hoort, maargoed c': Ik ben al best lang op Warrior Cats, maar door een voorgaande, langdurige inactiviteit, heb ik wat accounts die behoorlijk inactief zijn geraakt, en waar ik eigenlijk helemaal geen inspiratie voor heb. Mijn plan is om ze hier neer te zetten, met als doel eigenlijk.. tja, dat jouw kat ze mag gaan vermoorden ;d Het zijn er niet zo veel, dus dat scheelt mij weer qua topics. Ik heb maar een paar eisen.

1. Ik kies of jij mijn accounts mag vermoorden, er is geen sprake van 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'.
2. Ik wil wel een redelijk topic waarin ze worden vermoord, dat niet wordt afgeraffeld.
3. Zorg dat het niet onredelijk wordt, en ga geen Apprentices aanbieden om katten van drie jaar oud te vermoorden.
4. Je mag de accounts ook overnemen, als je wil.
5. Overnemen gaat voor vermoorden.

Hier zijn dan de slachtoffertjes:

Stargazers [Accountdump] 490-41 Bones, een oude rogue met veel gevechtservaring. Hij is nors en door en door kwaadaardig. Hij is ervaren en sterk, dus het lijkt me onlogisch als hij vermoord wordt door één of ander zwak/jong/onervaren katje.

Stargazers [Accountdump] 307-50 Ghostface, een stille, depressieve ShadowClankater. Hij heeft zichzelf nogal verwaarloosd, en is echt aan een einde toe. Hij is niet meer al te sterk, maar weet zich nog wel degelijk te verzetten.

Stargazers [Accountdump] Qn7dqh Charsoul, een vreemde SkyClankat. Hij heeft nooit afscheid kunnen nemen van SkyClan en zwerft nu maar een beetje rond. Kan zichzelf heel goed verdedigen, maar heeft alleen weinig levenslust over.

Laatst aangepast door Quietkit op wo 19 aug 2015 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Stargazers [Accountdump] DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 0:37

Ik meld Snowkiller voor Bones, Snow is zo ongeveer 3+ jaar en leeft ervan om buiten de grenzen problemen te veroorzaken en daar te doen wat hij binnen de clan niet doet.
Hij heeft wel wat van gevechtservaring daardoor.
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 0:40

Demon wilt Ghostface wel vermoorden? Demon is een enorme BC kater, die een verslaving heeft aan het moorden van honden en zo een kat kan omleggen. Het zou ook in zijn storyline passen omdat hij de clans een beetje bang wilt maken :')
Claw
Deceased
Stargazers [Accountdump] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 8:24

Ik bied Claw aan om een te vermoorden, het maakt mij niet uit welke. Claw speelt met zijn slachtoffers en geeft ze het liefst een langzame en pijnlijke dood XD . Hij is een gespierde en grote kater met veel vechtervaring.
Brat
Member
Stargazers [Accountdump] QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 10:20

Ik bied om te moorden , Veder vind ik alles prima ^^ brat is altijd erg verward als ze boos dus geeft ze zo snel mogelijke dood c;
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 10:26

Ik heb Deathstroke wel. Een SC kater die door de dood van zijn familie is hij een beetje doorgedraait, en hij zou met liefde een einde willen maken aan Ghostface, of een van je andere accountjes.
Hellhound
Member
Stargazers [Accountdump] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 13:20

Ik geef Hellhound op op een van de katten te vermoorden, hij haat nutteloze gevechten dus als hij vecht vecht hij ook echt om de ander te doden. Eigenlijk haat hij alles dat nutteloos is dus laat zijn slachtoffers nooit lang lijden maar bijt de ander het liefst zo snel mogelijk dood, maar wil wel graag een 'eerlijk' gevecht met iemand die weerstand bied.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 13:29

FINALLY. Emerald zit in een midlifecrisis (met 24 moons?!) en is erg prikkelbaar. Zeker nadat haar kittens geboren zijn. (Dat gebeurt binnen een week). Emerald is niet een kat die zomaar voor de lol moordt maar misschien dat een van je katten haar kittens bedreigt. Daarmee krijg je haar echt heel woedens. Dat zou haar eerste echt account moord zijn. Haar moordervaring is niet heel hoog maar ze weet hoe het moet. Wel is ze een vechtersbaas en heeft al veel gevechten gewonnen dus zo onervaren is ze niet...
Quietstep
Member
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:55

Ik ben eruit guys,,

Bones wordt vermoord door Snowkiller.
Ghostface wordt vermoord door Deathstroke.
Charsoul wordt vermoord door Claw.

Gelieve een topic te maken en die in dit topic te plaatsen, dan reageer ik zo snel mogelijk c: als ik de wachtwoorden nog weet
Deathstroke
Member
Endria
13
Actief

CAT'S PROFILE
Deathstroke
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 23:10

Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 10:26

Quietstep
Member
Demi
1896
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 23:27

Heb op beide topics gereageerd c: Wil Snowkiller zich melden/een topic plaatsen? Anders gaat Bones naar iemand anders ^^
Battlecry
Member
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 23:31

Ik ga aan de slag, hij komt op mijn postlijst erbij
Quietstep
Member
Demi
1896
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 23:33

Oké! Dan wacht ik gewoon nog wel af c:
Snowkiller
Member
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 1:48

Quietstep
Member
Demi
1896
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimezo 26 jul 2015 - 23:16

Oh jee, was dit een beetje vergeten c': Als het goed is, heb ik nu weer bij alle topics gepost ^^
Bitterpaw
Member
Stargazers [Accountdump] NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:00

Heb overal weer gereageerd, sorry voor de langzaamheid ;d
Wil Snowkiller wel even reageren? Ik wil de accounts namelijk binnenkort wel kwijt c':
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 22:26

Sorry, ik heb ook een leven en zit nogal laag op inspiratie en motivatie tbh
Een post van Snow komt eraan
Quietstep
Member
Demi
1896
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 21:40

Charsoul is gedood door Claw, bedankt voor je medewerking Julia! c:

Nu de rest nog ^^
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 21:44

Graag gedaan hoor Demi :3 .
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stargazers [Accountdump]   Stargazers [Accountdump] Icon_minitime

Stargazers [Accountdump]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: