|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:51 | |
| Je gaf me bijna een hartaanval door zo plotseling weer op te duiken Babs >D Wel positief, obviously. Ik dacht dat we je nooit meer weer zouden zien :c *plethug* |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:51 | |
| Demon is zo lief<3 Hij heeft een dode hond in het RC kamp achtergelaten en is arme Dawnclaw aan het vermoorden :') Jullie zijn nog lang niet van Deedee af >3 |
|
| |
Cynthia 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:52 | |
| @Demon: ik zag het topic hij is echt een schatje |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:53 | |
| - Applenose schreef:
- @Demon: ik zag het topic hij is echt een schatje
I know i know, mijn D is echt een charmeur x'D |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:54 | |
| Wait whuuut Is Thrush gay? o.O I'm so confuused |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:55 | |
| |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:56 | |
| - Quietkit schreef:
- goddomme wat veel vragen
Ik heb gepost bij D x Dawnclaw! |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:57 | |
| - Windpaw schreef:
- Je gaf me bijna een hartaanval door zo plotseling weer op te duiken Babs >D
Wel positief, obviously. Ik dacht dat we je nooit meer weer zouden zien :c *plethug* Eep x'D Dank je |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:59 | |
| bij advocaat terug en totaal geen energy meer voor posten. Post morgen wel guys <3 |
|
| |
Anne 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 20:59 | |
| - Demon schreef:
- Quietkit schreef:
- goddomme wat veel vragen
Ik heb gepost bij D x Dawnclaw! ik heb ook gepost :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:00 | |
| God, Ik snap niks meer van het hele sc drama liefdesgedoe |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:00 | |
| - Tumblekit schreef:
- hii iedereen c:
Is Shadder een geldig voorvoegsel? Als ik de naam Tumblekit lees, denk ik in mijn hoofd de hele tijd Tumblrkit xD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:01 | |
| - Windpaw schreef:
- God, Ik snap niks meer van het hele sc drama liefdesgedoe
Ik geloof dat Thrush idd eerst kittens verwekt heeft bij Fawn en nu samen gaat met Ashie |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:02 | |
| - Quietkit schreef:
- Snowynight schreef:
- Windpaw schreef:
Wel positief, obviously. Ik dacht dat we je nooit meer weer zouden zien :c *plethug* Eep x'D Dank je kies me mij ook@Mimi: Demon heeft een verrassing voor Butter :') Hoe ging het? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:02 | |
| - Fisheye schreef:
- Tumblekit schreef:
- hii iedereen c:
Is Shadder een geldig voorvoegsel? Als ik de naam Tumblekit lees, denk ik in mijn hoofd de hele tijd Tumblrkit xD this cannot be unseen.. @Babs; Moeten wind & co dan ash stiefpapa noemen? *wbw* Ik moet gaan mensjes, tot morgen c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:05 | |
| @Angie, haha ik had t al gezien ja xd wacht geduldig af en meh t ging wel wordt morgen gebeld of ze me kunnen helpen. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:08 | |
| - Demon schreef:
- Quietkit schreef:
- Snowynight schreef:
- Windpaw schreef:
Wel positief, obviously. Ik dacht dat we je nooit meer weer zouden zien :c *plethug* Eep x'D Dank je kies me
mij ook
@Mimi: Demon heeft een verrassing voor Butter :') Hoe ging het? HelpBunny@ Ik denk niet dat Snowy er heel blij mee zal zijn :'D Mims@ Sterkte :/ |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:08 | |
| - Butterstar schreef:
- @Angie, haha ik had t al gezien ja xd wacht geduldig af
en meh t ging wel wordt morgen gebeld of ze me kunnen helpen. Haha, Demon komt RC uitroeien :'D hopelijk kunnen ze je helpen! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 21:11 | |
| @Babs, thanks <3 Hoop t nu eindelijk voor eens en voor altijd af te ronden. @Angie, komt ie niet mee weg xd en thanks ik hoop t ook echt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|