|
|
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 12:45 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Ashbrook schreef:
- Muggen vinden mij niet lekker denk ik haha, ben nog geen een keer gestoken dit jaar
Same. *insert emo teenage tumblr post van: not even musquitos want me* c: I'm laughing harder than I should omf >x] |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 12:49 | |
| - Sunset schreef:
- Ik ben allergisch voor muggen dus ik kan m'n vinger niet meer buigen omdat ie zo dik Is :'D
Gelukkig m'n linkerhand dus ik kan nog tekenen xD *highfive* ik ben ook links! :"D @Liz Ik ben ook de emo teenage girl van tumblr tbh c: |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 12:54 | |
| Gvd, m'n ogen zijn helemaal opgezwollen. Ben t duidelijk niet meer gewend om zo laat op te blijven xD & Hi all~! ja ben pas wakker xD |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 12:54 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Sunset schreef:
- Ik ben allergisch voor muggen dus ik kan m'n vinger niet meer buigen omdat ie zo dik Is :'D
Gelukkig m'n linkerhand dus ik kan nog tekenen xD *highfive* ik ben ook links! :"D
@Liz Ik ben ook de emo teenage girl van tumblr tbh c: Ik ben niet links maar ik kan juist niks meer met m'n linkerhand :') Ik moet weer even inkomen met tekenen xD even struggles met het hoofd :') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 12:58 | |
| - Sunset schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Sunset schreef:
Gelukkig m'n linkerhand dus ik kan nog tekenen xD *highfive* ik ben ook links! :"D
@Liz Ik ben ook de emo teenage girl van tumblr tbh c: Ik ben niet links maar ik kan juist niks meer met m'n linkerhand :')
Ik moet weer even inkomen met tekenen xD even struggles met het hoofd :') Grapje. Je weet toch dat 22 juli ook een soort 1 april is ;___; @Chi laat opblijven.. pfffft! B( |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 13:00 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Sunset schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Sunset schreef:
@Liz Ik ben ook de emo teenage girl van tumblr tbh c: Ik ben niet links maar ik kan juist niks meer met m'n linkerhand :')
Ik moet weer even inkomen met tekenen xD even struggles met het hoofd :') Grapje. Je weet toch dat 22 juli ook een soort 1 april is ;___;
@Chi laat opblijven.. pfffft! B( :') Of course! *ahem* hoofden lukken me niet vandaag. Ik ga vandaag hoofdloze katten tekenen. |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 13:10 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Sunset schreef:
@Liz Ik ben ook de emo teenage girl van tumblr tbh c: life goals completed [x |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 13:17 | |
| |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 13:21 | |
| eindelijk, schets af! Nu kleuren :') |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 13:45 | |
| Net de laatste episode van Season 1 van SU gekeken :3 |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 13:53 | |
| 'Bah, m'n konijn haar oogje zit helemaal dicht met wit spul en ze heeft ook een wondje boven haar oog. Je kan zien dat het haar pijn doet maar de dierenarts neemt niet op :I |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 14:04 | |
| kent iemand een animeer programma die niet al te moeilijk te begrijpen is?? prijs maakt niet uit |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 14:13 | |
| - Ashbrook schreef:
- kent iemand een animeer programma die niet al te moeilijk te begrijpen is??
prijs maakt niet uit Ik dacht dat Blender goed was, die is helemaal gratis maar er worden hele mooie dingen van gemaakt, zoals klik! |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 14:14 | |
| Iemand een topic of ergens een topic waar ik bij in mag springen? :3 |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 14:14 | |
| |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 14:15 | |
| - Demon schreef:
- Ashbrook schreef:
prijs maakt niet uit Ik dacht dat Blender goed was, die is helemaal gratis maar er worden hele mooie dingen van gemaakt, zoals klik! Ohh ik bedoelde eig meer voor 2d animaties. Zoals de meeste warrior cats amv, maps etc. hebben Dus idk of dat daar ook mee kan?? |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 14:18 | |
| - Ashbrook schreef:
- Demon schreef:
- Ashbrook schreef:
prijs maakt niet uit Ik dacht dat Blender goed was, die is helemaal gratis maar er worden hele mooie dingen van gemaakt, zoals klik! Ohh ik bedoelde eig meer voor 2d animaties. Zoals de meeste warrior cats amv, maps etc. hebben Dus idk of dat daar ook mee kan?? Dat is alleen 3d dacht ik. Voor 2d misschien Anime Studio (klik!) |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 14:19 | |
| @Demon : Sure ^^ ~ voorkeur voor gebied? |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 14:20 | |