|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:29 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:31 | |
| @Soof, Hahaha, het is ook nog een zwarte achtergrond, dus daar zie je overlay randjes niet goed op. D; Tjaa, het is wel heel mooi. Anders kan ik ook nog wat proberen als je het heel vervelend vindt. ^^ |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:31 | |
| Weet Iemand een goed lettertype voor Demon? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:32 | |
| - Crescentkit schreef:
- @Soof, Hahaha, het is ook nog een zwarte achtergrond, dus daar zie je overlay randjes niet goed op. D;
Tjaa, het is wel heel mooi. Anders kan ik ook nog wat proberen als je het heel vervelend vindt. ^^ Zou je kunnen proberen dr een simpel zwart randje overheen te kunnen doen als t niet te veel moeite is? <3 |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:34 | |
| - Brokenwing schreef:
- Battlecry schreef:
- Brokenwing schreef:
- Battlecry schreef:
- Niemand vind hem leuk dus het zou hem niet zo heel veel schelen xD
._. He has no friends, no family and he doesn't know she actually cares xD Dus in andere woorden niemand mot Heart, so why nog screw him up xD
anyways, moet eteehh En wat als ze haar gevoelens uit? :') Geef Heart een breakdown, zo van: H: Nobody cares about me! B: I care about you! H: Really? B: I love you! H: eehhhhhm Okee
Eetsmakelijk! :'3 Heart zit al in een breakdown, al bijna zijn hele leven xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:35 | |
| - INFECTED - Into the wild - Jellyka Vampire Street - Nightmare 5 - Northwood High - Something in the way - BloodBlocks
Dit is uit mijn eigen fontlijst die wel leuk zouden kunnen zijn voor Demon. ^^" Soooof, is goed. Ik probeer wel even wat. Een simpel wit randje ofz of anders lukt overlay misschien toch nog. ^^
Laatst aangepast door Crescentkit op wo 22 jul 2015 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:37 | |
| - Crescentkit schreef:
- - INFECTED
- Into the wild - Jellyka Vampire Street - Nightmare 5 - Northwood High - Something in the way - BloodBlocks
Dit is uit mijn eigen fontlijst die wel leuk zouden kunnen zijn voor Demon. ^^" Soooof, is goed. Ik probeer wel even wat. Een simpel wit randje ofz? Dankjewel! <3 Truste! |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:40 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Crescentkit schreef:
- @Soof, Hahaha, het is ook nog een zwarte achtergrond, dus daar zie je overlay randjes niet goed op. D;
Tjaa, het is wel heel mooi. Anders kan ik ook nog wat proberen als je het heel vervelend vindt. ^^ Zou je kunnen proberen dr een simpel zwart randje overheen te kunnen doen als t niet te veel moeite is? <3 Door jouw onderschrift zit ik nu al een uur Adam Lambert te luisteren c': |
|
| |
183 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:40 | |
| Ik heb de neiging Snowkiller te melden voor Demon's topic xD maar Snow is een eerlijke match voor demon denk |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:47 | |
| - Quietkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Crescentkit schreef:
Tjaa, het is wel heel mooi. Anders kan ik ook nog wat proberen als je het heel vervelend vindt. ^^ Zou je kunnen proberen dr een simpel zwart randje overheen te kunnen doen als t niet te veel moeite is? <3 Door jouw onderschrift zit ik nu al een uur Adam Lambert te luisteren c': Bedoel je de gifs of het onderschrift wat ik echt een kwartiertje heb? :"D Either way. Good B) Nath heb ik d'r zo ook ingelokt. |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:49 | |
| - Eternalpaw schreef:
- Ik heb de neiging Snowkiller te melden voor Demon's topic xD maar Snow is een eerlijke match voor demon denk
Ja, Demon kan hem denk ik wel aan, hij heeft een mes aan z'n halsband dus hij staat altijd aan de winnende kant :') En als hij Snow aankan... Dan moet de clan al helemaal bang zijn :'D |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:54 | |
| - Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
- Ik heb de neiging Snowkiller te melden voor Demon's topic xD maar Snow is een eerlijke match voor demon denk
Ja, Demon kan hem denk ik wel aan, hij heeft een mes aan z'n halsband dus hij staat altijd aan de winnende kant :') En als hij Snow aankan... Dan moet de clan al helemaal bang zijn :'D Dan word Snow heel boos eigenlijk xD Hij houdt niet van verliezen xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:54 | |
| Is het goed zo? Het is nu hetzelfde randje als je ava. Of nog eentje met alleen een wit randje? c; |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:56 | |
| Omg Danii heldin <3333 *hug* thank you soooOOOO much |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jul 2015 - 23:59 | |
| Hahaha, alsjeblieft. <3 *hug* Ik ga slapen. Veel plezier nog met wakker blijven. x3 |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:02 | |
| - Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
Ja, Demon kan hem denk ik wel aan, hij heeft een mes aan z'n halsband dus hij staat altijd aan de winnende kant :') En als hij Snow aankan... Dan moet de clan al helemaal bang zijn :'D Dan word Snow heel boos eigenlijk xD Hij houdt niet van verliezen xd Oooh dan krijgen we een Snowserialkiller :'D |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:06 | |
| - Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
Ja, Demon kan hem denk ik wel aan, hij heeft een mes aan z'n halsband dus hij staat altijd aan de winnende kant :') En als hij Snow aankan... Dan moet de clan al helemaal bang zijn :'D Dan word Snow heel boos eigenlijk xD Hij houdt niet van verliezen xd Oooh dan krijgen we een Snowserialkiller :'D
Snowsplosion, everyone DIES Snow mag echt niemand xD |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:08 | |
| - Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
Ja, Demon kan hem denk ik wel aan, hij heeft een mes aan z'n halsband dus hij staat altijd aan de winnende kant :') En als hij Snow aankan... Dan moet de clan al helemaal bang zijn :'D Dan word Snow heel boos eigenlijk xD Hij houdt niet van verliezen xd Oooh dan krijgen we een Snowserialkiller :'D
Snowsplosion, everyone DIES Snow mag echt niemand xD :') Misschien moet je hem aanmelden bij een datingsite? Wacht, hij heeft geen hart! :'3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:10 | |
| Het is een eer, dat Dani voordat ze ging slapen, een randje om mn sig heeft gezet haha <3 Slaap lekker ^^ |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:10 | |
| - Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
Snowsplosion, everyone DIES Snow mag echt niemand xD :') Misschien moet je hem aanmelden bij een datingsite? Wacht, hij heeft geen hart! :'3
DATING VOOR PSYCHO'S xD Hij heeft wel een hart, alleen als hij het blootgeeft word er overheen getrapt zonder genade dus hij sluit het af. Heel simpel eigenlijk |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|