|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 14:31 | |
| - Sunset schreef:
- Omg Marieke zo mooi!! O.O Nu wil ik 'm stelen xd
Stelen mag niet, maar gebruiken mag wel xD - Hier is de code:
- Code:
-
<center><div style="width:450px;height:500px"><div class="henk"><div class="de">TEKST HIER</div></div><div align="right"><div class="steen">NAAM HIER</div></div></div><a href="http://stylesheet.actieforum.com/u3">♦.♦</a></center><style>.henk{width:350px;height:500px;background-image:url(URL 350X500PX PLAATJE);background-repeat:No-repeat;border:1px dashed black;} .de{width:296px;padding:2px;background-color:white;height:446px;margin-top:25px;opacity:0;transition:0.8s;transition-delay:0.5s;transform:scale(0.75);color:black;overflow:auto;} .de:hover{box-shadow:1px 2px 8px black;opacity:0.75;transform:scale(1);} .steen{margin-top:-250px;font-family:Molle;font-style:italic;transform:rotatez(90deg);font-size:50px;margin-left:240px;width:350px;text-align:left;}</style><link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Molle:400italic' rel='stylesheet' type='text/css'>
|
|
| |
ChocoEva 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 14:45 | |
| |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 14:52 | |
| Het is ook een goed idee om mijn tekening een keer op te slaan xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 14:53 | |
| |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 14:56 | |
| Over een uurtje bezoek. c: Kzal wrs morgenavond weer posten ofzo ^-^ |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:12 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:12 | |
| |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:13 | |
| Wacht... Ik ben de hondentanden vergeten.. ._. ik wist dat er iets miste T-T |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:14 | |
| Kan iemand de tekst van dit osje veranderen in zelfde lettertype maar dan andere tekst? x3 wil geen nieuw setje met dit meisje maar wel ander tekstje x'D |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:33 | |
| - I AM DONE!:
Here is finished Zierzier <3 eerste echt afgemaakte tekening op de computer! :3 De bedoeling is dat de ogen gloeien maarja daar lijkt het niet echt op xD
|
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:36 | |
| Ziet er goed uit Angie!
En je bent goed geworden met codes Marieke! ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:39 | |
| @Angie, echt super nice ;D
@Babs, dank je :3 |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:40 | |
| Zo, ben weer terug na een maandje afwezig te zijn geweest ^^ |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:41 | |
| Hi Liz, hoe was je vakantie? ;D |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:41 | |
| - Sunset schreef:
- I AM DONE!:
Here is finished Zierzier <3 eerste echt afgemaakte tekening op de computer! :3 De bedoeling is dat de ogen gloeien maarja daar lijkt het niet echt op xD
Looking gooood |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:42 | |
| - Quietkit schreef:
- Sunset schreef:
- I AM DONE!:
Looking gooood wwoow that looks awesome~ |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:45 | |
| - Brat schreef:
- Quietkit schreef:
- Sunset schreef:
- I AM DONE!:
Looking gooood wwoow that looks awesome~ Dankjewel iedereen! <3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:47 | |
| ugh wil echt een new account maar aan de andere kant ook weer niet Dx |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:48 | |
| - Sinclaw schreef:
- Kan iemand de tekst van dit osje veranderen in zelfde lettertype maar dan andere tekst? x3
wil geen nieuw setje met dit meisje maar wel ander tekstje x'D |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 15:49 | |
| - Sinclaw schreef:
- Kan iemand de tekst van dit osje veranderen in zelfde lettertype maar dan andere tekst? x3
wil geen nieuw setje met dit meisje maar wel ander tekstje x'D Als ik photoshop had, zou ik het direct gedaan hebben x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|