Ripa stond er nog, hij staarde haar met een glimlach aan. Hij zag dat haar klauwen uit haar hulzen, hij staarde haar nog steeds met een glimlach aan. Alleen leek zij er ongemakkelijk van te worden, ' is goed ik zie je daar wel, Sorry ik moet ook nog wat dingen doen maar ik zie je in het park oke?' lachte Brat een beetje ongemakkelijk, hij knikten en keek haar nog aan. de poes stond op en haar nagels schoten weer terug hun hulzen in, de poes gaf de kater een snelle lik over zijn oor 'later' Zei ze daarna. Hij begon te blozen, hij knikte. "tot morgen Brat, succes met wat je moet doen." Riep hij haar na waarna hij weg stapten, naar de uitgang van het kamp. Claw waarom moest hij hem altijd opdrachten geven, hij moest namelijk elke Clan bang maken voor hem. Hij zou haar nog zien, ze was een aardige en een goede Clan genoot. Alleen wist hij weinig te zeggen, hij voelde zich blij en warm van binnen. De eerste keer dat een gesprek met zijn Clan genoot goed ging, hij wiebelde kort met zijn oor en staarde even achterom. Jammer, dat ze niet samen op Kittypets konden jagen maar nu kon hij wel de Clans lastig vallen.
~Topic uit