Time for Miracles - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Time for Miracles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ashdrizzle
Member
Time for Miracles - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Time for Miracles   Time for Miracles - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 23:56

Al was de woordkeuze .. interessant, kon Ashdrizzle niets anders doen dan lachen om de opmerking die ze had gemaakt. Niet vaak kwam je een kat tegen met dat soort uitspraken, nee, het was fijn verfrissend. "Nja, de nursery is voor mij ook niet the-place-to-be, dus laat ik het gewon maar niet doen." De kater knikte. "Niet iedereen houdt van die den, nee." Antwoordde hij dan ook luchtig. "Maar misschien later, ondanks je grijze vacht zie je er ook weer niet zo oud uit." Plaagde hij toch weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Time for Miracles - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Time for Miracles   Time for Miracles - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 22:37

Nouja, het was meer dat ze niet honderden kittens aan haar oren had willen hangen dan iets anders. Ze grinnikte om zijn woorden en keek naar zichzelf. "Gelukkig maar! Ik dacht echt dat het nu alleen maar erger was geworden; door de zon en al." Knikte ze, dat ook nog. In een den liggen wanneer het bloedheet buiten was met kleine pluisballetjes om je heen... nah.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Time for Miracles   Time for Miracles - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 15:39

"Gelukkig maar! Ik dacht echt dat het nu alleen maar erger was geworden; door de zon en al." Ashdrizzle lachte kort om vervolgens een blik te werpen op zijn eigen vacht. Gelukkig ook nog net zo grijs als de dag ervoor. "Same hier." Grinnikte hij. "Maar is het waar ..?" Hij leunde naar voren, alsof het een super geheimzinnig gerucht was, wat hij wilde gaan vertellen. "is vis echt jullie lievelingseten?"
Futuresong
Member
giro555
1285
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Time for Miracles   Time for Miracles - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 aug 2015 - 20:00

Ze moest van binnen lachen, al verborg ze dit. Het was vast weer een gek iets dat hij verzonnen had, dus speelde ze mee door angstig om haar heen te kijken. Na zijn vraag kon ze een kleine glimlach toch niet onderdrukken. "Dat is enkel een excuus om ons visvreters te noemen." Grinnikte ze. "We groeien op met vis, dus is het logisch dat we het lekker vinden. Maar het is niet dat we dat alleen maar eten hoor. Of nou ja, iedere kat is anders."
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Time for Miracles   Time for Miracles - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 6:25

Hij snapte er niet veel van, vis stonk namelijk altijd zo, maar misschien kende hij alleen de geur van Twoleg vis en niet van die in de rivier. "Ik zou mijn hele leven ook niet willen leven op muizen, nee, maar de kat die alleen maar vis bij jullie eet, die stinkt zeker wel." Hij kon het niet laten om even plagend te glimlachen.
Futuresong
Member
giro555
1285
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Time for Miracles   Time for Miracles - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 14:10

"Haha, nou, die heb je er zeker." Ze trok een soort 'oh mijn god' gezicht en schudde toen even met haar hoofd. "En bij de een sterker dan de ander, soms krijg ik zelfs tranen in mijn ogen. NOu zie dat dan eens uit te leggen..."
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Time for Miracles   Time for Miracles - Pagina 2 Icon_minitime

Time for Miracles
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: