|
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Time for Miracles wo 29 jul 2015 - 23:56 | |
| Al was de woordkeuze .. interessant, kon Ashdrizzle niets anders doen dan lachen om de opmerking die ze had gemaakt. Niet vaak kwam je een kat tegen met dat soort uitspraken, nee, het was fijn verfrissend. "Nja, de nursery is voor mij ook niet the-place-to-be, dus laat ik het gewon maar niet doen." De kater knikte. "Niet iedereen houdt van die den, nee." Antwoordde hij dan ook luchtig. "Maar misschien later, ondanks je grijze vacht zie je er ook weer niet zo oud uit." Plaagde hij toch weer. |
| | | giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Time for Miracles do 30 jul 2015 - 22:37 | |
| Nouja, het was meer dat ze niet honderden kittens aan haar oren had willen hangen dan iets anders. Ze grinnikte om zijn woorden en keek naar zichzelf. "Gelukkig maar! Ik dacht echt dat het nu alleen maar erger was geworden; door de zon en al." Knikte ze, dat ook nog. In een den liggen wanneer het bloedheet buiten was met kleine pluisballetjes om je heen... nah. |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Time for Miracles za 1 aug 2015 - 15:39 | |
| "Gelukkig maar! Ik dacht echt dat het nu alleen maar erger was geworden; door de zon en al." Ashdrizzle lachte kort om vervolgens een blik te werpen op zijn eigen vacht. Gelukkig ook nog net zo grijs als de dag ervoor. "Same hier." Grinnikte hij. "Maar is het waar ..?" Hij leunde naar voren, alsof het een super geheimzinnig gerucht was, wat hij wilde gaan vertellen. "is vis echt jullie lievelingseten?" |
| |
| Onderwerp: Re: Time for Miracles za 1 aug 2015 - 20:00 | |
| Ze moest van binnen lachen, al verborg ze dit. Het was vast weer een gek iets dat hij verzonnen had, dus speelde ze mee door angstig om haar heen te kijken. Na zijn vraag kon ze een kleine glimlach toch niet onderdrukken. "Dat is enkel een excuus om ons visvreters te noemen." Grinnikte ze. "We groeien op met vis, dus is het logisch dat we het lekker vinden. Maar het is niet dat we dat alleen maar eten hoor. Of nou ja, iedere kat is anders." |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Time for Miracles za 8 aug 2015 - 6:25 | |
| Hij snapte er niet veel van, vis stonk namelijk altijd zo, maar misschien kende hij alleen de geur van Twoleg vis en niet van die in de rivier. "Ik zou mijn hele leven ook niet willen leven op muizen, nee, maar de kat die alleen maar vis bij jullie eet, die stinkt zeker wel." Hij kon het niet laten om even plagend te glimlachen. |
| |
| Onderwerp: Re: Time for Miracles vr 14 aug 2015 - 14:10 | |
| "Haha, nou, die heb je er zeker." Ze trok een soort 'oh mijn god' gezicht en schudde toen even met haar hoofd. "En bij de een sterker dan de ander, soms krijg ik zelfs tranen in mijn ogen. NOu zie dat dan eens uit te leggen..." |
| | | | Onderwerp: Re: Time for Miracles | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|