Fearless



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Fearless

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oakshade
Member
Fearless DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Fearless   Fearless Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 14:14


Ontspannen zat de grote kater aan de rand van het Thunderpath. Er kwam zo af en toe een monster voorbij razen, maar het deerde Oakshade allemaal niet. Hij was er niet bang voor, hij was nergens bang voor, dat was het probleem. De laatste keer dat hij iets als angst of blijdschap had gevoeld kon hij zich niet meer herinneren. De enige emotie waarvan hij nog wist hoe het voelde was verdriet. Het moedeloze verdriet dat hij voelde toen zijn moeder stierf. Hij dacht dat het nooit over zou gaan, maar hier was hij, en hij voelde niets meer.

+Lightbringer
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Fearless DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 14:25

Haar blauwe ogen twinkelde. Haar kontje wiebelde even heen en weer en met een sierlijke sprong landde ze bovenop de muis die had geprobeerd weg te komen. Met victorie in haar ogen kwam ze overeind na de muis doodgebeten te hebben en keek rond. Ze was stukken dichterbij de Border gekomen dan ze eigenlijk had gedacht. Even wiebelde ze met haar oren voor ze richting de border stapte. De grijze kater die aan de thunderpath zat liet haar bijna verbaast staren terwijl ze een likje over haar borst gaf. Shadowclan.. Was het.. Oakshade? Ja, de kater die ongeveer net zo oud was. Volgens Butterstar waren ze nu toch bondgenoten? Dat zou moeten betekenen dat deze kater iets van aardig tegen haar zou moeten doen. Hoe aardig een shadowclanner dan kon doen. "Oakshade hey!" Riep ze over de Thunderpath maar duwde haar nagels de grond in toen een monster langs raaste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Fearless DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 15:00

"Oakshade hey!" Koel keek de kater op. Aan de andere kant van het Thunderpath zag hij een poes staan waarvan het gezicht hem vaag bekend voorkwam. Riverclan? Hij wist het niet evenals haar naam. Een monster reed voorbij, en de kater keek recht voor zich uit. Het deed hem niks, maar de poes tegenover hem toonde wel sporen van angst. Minder dan andere katten het zouden hebben, maar ze voelde het wel. Hij begroette de poes met een knikje. Shadowclan en Riverclan waren nu bondgenoten dus het kon geen kwaad om even te kletsen. "Wie ben jij?" Vroeg hij zonder blikken of blozen. "Ik herken je wel een beetje maar ik kan niet op je naam komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Fearless DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 15:03

Haar ogen werden een beetje groter toen hij totaal geen spooor van angst vertoonde voor de monster en ze moest zichzelf heel even herstellen voor ze hem recht aankeek. De vraag wie ze was liet haar heel even grinniken en haar staart zwiepte even heen en weer. "Lightbringer." Hielp ze de kater herrinneren en likte over haar poot een beetje onzeker over de monsters en thunderpath wat tussen hen in lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Fearless DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimezo 19 jul 2015 - 15:13

De licht verbaasde blik van de poes van niets nieuws. Hij kreeg die blikken vaak, en het was een van de redenen dat hij andere katten vaak vermeed of dat anderen hem vermeden. Ze begrepen hem gewoon niet, en hij had er geen problemen mee. Hij knikte toen de poes zich voorstelde. Lightbringer, dat was het, aparte naam. "Dus, Lightbringer." Zei hij "Wat brengt jou zo dicht bij het thunderpath?" Andere katten vermeden het dus waarom was zij wel hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Fearless DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimema 20 jul 2015 - 22:29


Ze wiebelde heel even met haar oren geintereseerd naar de kater kijkend en glimlachte zacht naar hem. Hij leek haar aardig en met het verbond hadden ze nu de mogelijkheid om fatsoenlijk te spreken nietwaar? Zijn vraag liet haar even glilmachen en ze likte zachtjes over haar pootje heen. "Oh ik was aan het jagen en jij?" Haar ogen vernauwde een klein beetje en geintereseerd keek ze naar de warrior.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Fearless DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimema 20 jul 2015 - 22:43

De poes glimlachte naam hem en leek geïnteresseerd. Hij werd een beetje wantrouwig van, maar ze was dan ook van buiten de clan, en wist dus niet hoe hij was. Oakshade wist het wel. Hij was rustig en saai, en dat was hoe hij het graag had. "Oh ik was aan het jagen en jij?" Zei Lightbringer, en de kater keek haar een beetje onderzoekend aan. "Oh zijn de vissen op?" Vroeg hij doodserieus. "Niets, ik zit hier gewoon."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Fearless DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 16:55

Haar ogen schitterde heel even met diep blauw en een grinnik gleed over haar lippen bij zijn vraag. "Jemig nee absoluut niet, soms is het gewoon lekker om een verandering van dieet te hebben. Ik denk niet dat jij ook elke dag kikker wil eten." Ze spinde even speels en zwiepte met haar staartje heen en weer. "gewoon hier zitten hmm. Ik had eigenlijk een romeo en juliet verhaal gehoopt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Fearless DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 18:14

De poes grinnikte, en Oakshade keek haar serieus aan. Hij maakte geen grapjes, nooit gedaan. "Jemig nee absoluut niet, soms is het gewoon lekker om een verandering van dieet te hebben. Ik denk niet dat jij ook elke dag kikker wil eten." De kater schudde zijn hoofd. "Nee, maar dat is nog steeds beter dan elke dag vis." Eww, vis. Hij snapte al niet hoe Riverclan katten met die constante stank konden leven. "gewoon hier zitten hmm. Ik had eigenlijk een romeo en juliet verhaal gehoopt." Oakshade keek de poes even scheef aan. "Dan moet ik je teleurstellen." Zei hij terwijl er weer een monster aankwam. Rustig bleef hij zitten en wachtte tot het voorbij was voordat hij weer verder ging. "Ik ben maar gewoon een saaie kater die een beetje niets zit te doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Fearless DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimedi 21 jul 2015 - 18:50

Haar oortjes trokken even heen en weer terwijl er een grinnik over haar lippen rolde en ze haar ranke hoofdje schudde. Nee deze kater snapte duidelijk niet de delicatesse dat vis was. Het vrisse gevoel dat door je lichaam stroomde als je er net een op had. Soms was bosprooi wel lekker als afwisseling maar niets wist het te winnen van vis. "Hoe smaken kikkers eigenlijk? Ze lijken zo slijmerig." Ze trok bijna een vieze blik maar hielt deze in gezien ze een normale vraag stelde. De plotse voorbijrennende monster liet haar opschrikken en happen naar adem maar al snel ontspande ze weer en glimlachte zacht naar hem. "Je lijkt me niet zo saai anders hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Fearless DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 12:15

De poes grinnikte, en schudde haar kop alsof hij net iets doms gezegd had, maar Oakshade schonk er niet teveel aandacht aan. Vis stonk verschrikkelijk, en het zou vast niet veel beter smaken. "Hoe smaken kikkers eigenlijk? Ze lijken zo slijmerig." Vroeg Light, en nu was het Oakshade's beurt om zijn hoofd te schudden. Je zou toch denken dat er bij de rivier genoeg kikkers leefden, of waren riverclanners zo verzot op vis dat ze de kikkers niet eens probeerden? "Dat lijken ze aan de buitenkant, maar vanbinnen zijn ze zacht en mals, een beetje zoals een vogel." Legde hij geduldig uit. De poes schrok zo te zien weer toen er een monster langs kwam, maar hij besteedde er geen aandacht aan. "Je lijkt me niet zo saai anders hoor." Zei ze, en de kater keek haar schuin aan. "Hoe kom je daar nou weer bij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Fearless DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitimevr 24 jul 2015 - 18:07

Met intresse in haar ogen keek ze recht naar de kater die vertelde hoe kikkers smaakte. ZE likte heel even over haar lippen. "Klinkt interresant." Mompelde ze en grijnsdde. "Mischien dat ik he een keer ga proberen." Grinnikte ze en keek hem aan met een scheve blik in haar ogen. "Je lijkt me behoorlijk wat te weten?" Mompelde ze grinniktend en keek hem aan. Tja zij was nou eenmaal compleet niet zoals haar zuster Futuresong. Ze was echt young wild en free.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Fearless   Fearless Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fearless
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: