{ You stand alone



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 { You stand alone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardspirit
Member
{ You stand alone ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: { You stand alone   { You stand alone Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 18:19

De rood witte kitten stond in de sluiphouding, of te wel, in elkaar gedoken met zijn achterwerk de lucht. Voor hem stond zijn prooi, de resten van een maaltijd die een of andere kat achtergelaten had. Hij was nog te jong om interesse te kunnen hebben in vest voedsel, het zou hem alleen maar slecht doen. Maar de halve vogel was zeker een goede oefening. Voorzichtig stapte hij dichterbij, zo goed mogelijk stil blijvend, waarna hij weer bevroor in zijn beweging alsof het ding anders weg zou vliegen. Zo kwam hij langzaam dichterbij. Eenmaal dichtbij genoeg sprong hij erop af en hapte in de vleugel. Aangezien deze vrij los zat had hij hem binnen enkele goede schudde los. Verbaast en tevreden keek hij naar het zwart witte ding. Hij had het beest gedood. Trots zijn witte pluimborst vooruit duwend pakte hij de vleugel op en sleurde hem richting de prooistapel. Wat was die regel nu? Eerst de clan dan pas jezelf?

{ Eerste post Airpaw c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
{ You stand alone DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: { You stand alone   { You stand alone Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 22:38

Rustig was ze een klein muisje aan het eten terwijl ze geamuseerd toe keek aan een kitten die iets verderop in het kamp bezig was. De rossige kitten, van wie ze de naam niet wist, sloop op de resten van een vogel af. Het was half opgegeten door een andere kat en niemand keek er nog naar om, behalve deze kitten dan. Die leek te denken dat het nog een levend beest was en sloop er met zijn kont in de lucht opaf. De kater had duidelijk wat meegekregen van de warriors of andere apprentices, want hij stopt tussendoor even, alsof hij de resten anders weg zouden vliegen.
De kitten sprong uiteindelijk erop en trok de vleugel er makkelijk af, waarna hij trots op de prooistapel afliep en daar zijn vangst liet vallen. Hij was nu erg in de buurt van Airpaw, en deze besloot even met hem te babbelen. "Mooie vangst."complimenteerde ze hem met een warme glimlach. "Jij wordt zeker een geweldige warrior later"kort knipoogde ze naar het rossige katertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
{ You stand alone ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: { You stand alone   { You stand alone Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 9:49

Hij was zeker blij geweest met zijn vangst. Niemand anders had hem in het kamp gezien en hij had hem gewoon gevangen. Het was duidelijk dat zowat straalde terwijl hij keek naar zijn vleugel op de stapel van prooi. Hij schrok dus ook op toen hij ineens een kat hoorde praten. Waardoor hij opgewekt naar haar keek. Bij het compliment leek het zijn trots nog verder te doen groeien en met vol geloof keek hij omhoog. Hij wou zo graag een goede warrior worden, en deze poes zei dat het voor haar al zeker was. Zijn dag kon niet meer stuk. ‘Dankjewel’ Hij was immers goed opgevoed. ‘En ik hoop het, dat ik net zo goed word als mama.’ Zijn helder blauwe oogjes waren weer naar de zilvere poes gegaan. En nu pas realiseerde hij dat hij haar niet kende. Maar iedereen in de clan moest elkaar kennen. Dus duwde hij zijn pluizige witte borst vooruit en stelde zichzelf voor. ‘Ik ben Leopardkit trouwens
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
{ You stand alone DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: { You stand alone   { You stand alone Icon_minitimema 3 aug 2015 - 12:56

Haar woorden lieten de rossige kater bijna stralen van trots, het was duidelijk dat hij zijn prestatie heel wat vond. Pretlichtjes fonkelden in de gele ogen van de poes, de kitten amuseerde haar wel. "Dankjewel" bedankte hij haar om haar compliment, ze knikte als antwoord. ‘En ik hoop het, dat ik net zo goed word als mama.’ De poes keek hem aan, zich afvragend wie zijn moeder zou zijn. Ze had zich nooit echt bezig gehouden met queens en hun kittens, iets wat nu wel bleek. Maar toen ze in zijn blauwe ogen keek dacht ze iets te herkennen.
Het katertje duwde zijn borst naar voren, waarna hij zich voorstelde. ‘Ik ben Leopardkit trouwens’ Ze glimlachte vriendelijk naar hem. "Airpaw, het is me een genoegen." Een nieuwsgierige blik kwam in haar ogen. "Je moeder.. Is dat Innerghost?"

heel erg laat, maar ik was op vakantie :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: { You stand alone   { You stand alone Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ You stand alone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: