We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Airpaw is een hopeloos stuk vreten, die kan dat nooit xD haha
Sexy Zira schreef:
Haar gedachtes vlogen terug naar Claw. Ook een prachtige, zwarte kater, met prachtige, groen-gele ogen, maar niet zo'n leuk karakter. Jinx had het allemaal wél.
take that, Claw
Tallfright
Member
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Sexy Zira schreef:
Haar gedachtes vlogen terug naar Claw. Ook een prachtige, zwarte kater, met prachtige, groen-gele ogen, maar niet zo'n leuk karakter. Jinx had het allemaal wél.
take that, Claw
SEXY ZIRA CRYING :'") Ja ik kwam er toen ik het typte pas achter dat ze echt op elkaar lijken o.o
@Yanth: Ik wilde eerst Foxpaw doen voor Med. Cat app. maar nu heb ik Zira natuurlijk al als commander, en ik geloof niet dat je twee hoge rangen mag xD
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Sexy Zira schreef:
take that, Claw
SEXY ZIRA CRYING :'") Ja ik kwam er toen ik het typte pas achter dat ze echt op elkaar lijken o.o
@Yanth: Ik wilde eerst Foxpaw doen voor Med. Cat app. maar nu heb ik Zira natuurlijk al als commander, en ik geloof niet dat je twee hoge rangen mag xD
@Lolo; dat klopt helemaal (: @Yanthe; nou je kan in je posts beschrijven dat je karakter er interesse naar voelt. Je karakter er met anderen er eens over laten praten. Eens de med.cat den in laten lopen en en dan de kruiden bestuderen, enzovoorts. Zolang het maar niet stalken wordt xD
Sparrowfeather
Elder
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Het enige probleem is dat ze nu ontvoerd is. Maar het wordt tijd datze op1 of andere manier terug geraakt in het kamp, want ik kan nu geen subtiele hints geven xd Zoveel troubles.
Claw
Deceased
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
Het enige probleem is dat ze nu ontvoerd is. Maar het wordt tijd datze op1 of andere manier terug geraakt in het kamp, want ik kan nu geen subtiele hints geven xd Zoveel troubles.
Dan vraag je gewoon random Windclan Warriors om de kitten te redden. Dan is ze weer terug in het kamp en tadaaaa.