|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:16 | |
| - 'Tigerkit schreef:
- @Yanthe, anders zou Sparrowfeather ook wel willen? Die verlaat regelmatig het territorium om kruiden te zoeken en wie weet heeft Lizard op dat moment wel een gaatje gevonden om te ontsnappen en neemt Sparrow 'm mee terug voordat ze erachter komen? :3
Dat is misschien wel een goed idee. Ze heeft al 2 mislykte ontsnappingspogingen achter de rug, dus een 3e gelukte ontsnappingspoging zou wel eens mogen xd |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:25 | |
| |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:26 | |
| - Lizardkit schreef:
- 'Tigerkit schreef:
- @Yanthe, anders zou Sparrowfeather ook wel willen? Die verlaat regelmatig het territorium om kruiden te zoeken en wie weet heeft Lizard op dat moment wel een gaatje gevonden om te ontsnappen en neemt Sparrow 'm mee terug voordat ze erachter komen? :3
Dat is misschien wel een goed idee. Ze heeft al 2 mislykte ontsnappingspogingen achter de rug, dus een 3e gelukte ontsnappingspoging zou wel eens mogen xd Als jij dan een topic maakt waarin Sparrow d'r kan vinden :'3 Ik ga straks m'n postronde met hem doen dus dan reageer ik daar meteen ook hehe. |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:28 | |
| Het is echt hard om een pesttopic te hebben haha xD, de andere zijn zo... intimiderend en hij is zo... zielig. *knuffeld Magpie* |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:29 | |
| Ik zal straks een topic maken ;D |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:30 | |
| Ik wil Abyss nog bij Cyber laten, omdat ze een nu ook echt een tweede kant gaat krijgen die het tegenover gestelde is van de rustige wantrouwige Abyss :'3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:30 | |
| Ik moet echt stoppen met hier iets te posten en dan te verdwijnen, lol xD En al die Engelse fora beginnen echt hun uitwerking op me te hebben. Nederlands klinkt zo vreemd tegenwoordig xD En jej, nieuw setje voor White, met ene mooie os gemaakt door Q <'3 En ik zag Tigerkit uit wc en ik dacht "jej, een van white's kits is on" maar het blijkt een andere te zijn xD Maar euhm, ik moet miss es een patrol ofzo maken.. humm.. |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:31 | |
| |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:32 | |
| |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:33 | |
| - Magpiekit, schreef:
- Het is echt hard om een pesttopic te hebben haha xD, de andere zijn zo... intimiderend en hij is zo... zielig. *knuffeld Magpie*
Ik vindt het moeilijk om een pester te bespelen ;-; haha. Tiger is echt gemeen x'D And sorry BunBun (A) |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:33 | |
| Mss een idee om hier alles weer eens op te pakken...
Well uh... Haai :') |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:34 | |
| Boootie2, heey <3333 Daanz, idd ghaha xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:36 | |
| @Bo Jup, same. Zullen we beginnen met een topic lurking x wind? c:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:36 | |
| OH DAN WIL IK OOK! Topic Ivy x Wind & Ivy x Lurk <33 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:37 | |
| BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO C:
Nath, als je hier bent xD Ik ben benieuwt hoe het uitloopt met Viper en Leo, of ze worden vijanden of matties. Waarschijnlijk eindigen ze beiden in de Med den, ik zie geen van beiden snel opgeven :'3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:39 | |
| Jaah >D De familie moet terug net zo actief worden als vroeger! Jammer dat Wood nooit écht actief geworden is.. Ik zal Ivy x wind maken ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:39 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:40 | |
| YANTHE WIJ MOETEN TOPIC HAZEL X WIND *knikt* en hoe zit het eigenlijk met de kitnap? Ik vergeet dat constant, lol xD |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:41 | |
| - Claw schreef:
- Lolo we hebben het topic Claw, Yu en Zira ook nog hè *hint hint* (a)
oh, oeps? xD is het alweer mijn beurt? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 15:42 | |
| Als al die SCers actief worden moeten ze ook een topic met Leo :'3 Mijn doel is 1000 post met hem voor hij appie word en iedere actieve SCer kennen :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|