We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Wow ik zie het setje van Nightfire en het setje van Demonpaw... both made by me. Wauw, the oldness <3
Hahaha jup true xD Alhoewel die van Demon nog steeds veel te epic is xD
Hij's idd wel epic ja, al zeg ik 't zelf xD
@San; Heey!
Het is best wel vreemd om eigenlijk nog een levende kat van de oudere generatie HugeRC familie te hebben xD
Intussen is ze gewoon senior warrior, die zijn er ook nauwelijks. Eigenlijk moet ze nog een partner hebben en kittens krijgen om de familie lopende te houden.
Wow ik zie het setje van Nightfire en het setje van Demonpaw... both made by me. Wauw, the oldness <3
Hahaha jup true xD Alhoewel die van Demon nog steeds veel te epic is xD
Hij's idd wel epic ja, al zeg ik 't zelf xD
@San; Heey!
Het is best wel vreemd om eigenlijk nog een levende kat van de oudere generatie HugeRC familie te hebben xD
Intussen is ze gewoon senior warrior, die zijn er ook nauwelijks. Eigenlijk moet ze nog een partner hebben en kittens krijgen om de familie lopende te houden.
Dat is waar, de meeste zijn dan vaak wel richting het dood gaan. Partner en kittens hmm? Dan moet ze denk ik eerst een goede character change krijgen gezien ze nu veel te down en grumpy is voor iemand om normaal mee om te gaan xD Maar je hebt wel gelijk xD
Thanks Quinty <3
Spoiler:
x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
Haha, ik was er niet in die tijd. xD maar volgens mij is ie zo populair dat iedereen er over blijft babbelen -- Kga maar es switchen naar men ander lovertje <333