|
| |
ChocoEva 124 Actief
| |
| | | | Demi 116 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Hello little kittypet za 11 jul 2015 - 21:12 | |
| Zo snel als ze kon rende Holly door de tuin van haar mensen heen. Zoals gewoonlijk werd ze weer achterna gezeten door het rotjoch dat haar uit haar Clan had verwijderd. Hij wilde haar 'aaien' want hij vond haar 'schattig', maar Holly wilde daar niets van hebben. Ze had een hekel aan het kind, en een hekel aan het leven van een kittypet. Ze was dan ook zelden thuis, en er waren meerdere gevallen geweest waarin haar mensen wanhopig naar haar op zoek waren geweest. Uiteindelijk sprong ze op de schutting, waar ze geduldig bleef zitten. Het kind kon hier nou eenmaal niet bij, en zijn geduld was daarbij snel genoeg op. Nonchalant likte ze aan haar poot, wachten tot het kind weg ging. Het duurde niet lang voor de jongen mopperend naar binnen slenterde, roepend om zijn ouders. Met een zucht sprong Holly van de schutting af, tijd voor iets leuks. Ze glipte de tuin uit via het hekje, en liep zowaar tegen een andere kat aan. Een poes die vele manen ouder was dan zij. "Hallo kleine kittypet, wie ben jij?" vroeg de poes toen op een vreemde stem. "Ik ben Holly," antwoordde ze toen maar. "En jij?" Kittypet, wat had ze een hekel aan die term.
Holly this, Holly that. Why does everything fall to me? |
| | | ChocoEva 124 Actief
| |
| | | | Demi 116 Afwezig
| |
| | | | ChocoEva 124 Actief
| |
| | | | Demi 116 Afwezig
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hello little kittypet za 11 jul 2015 - 22:00 | |
| 'Wat is de BloodClan?' vroeg Holly. 'BloodClan, oftewel de Elite, is een clan met sterke katten, die moorden als de leider het vraagt. Ooit hadden we een leider, toen was ik er nog niet, maar die leider, die heette Scourge. Hij was veel erger dan onze leider nu. Claw is ook wel een beetje bloeddorstig, maar niet heel erg.' vertelde ze aarzelend. Zou Holly nu bang voor haar zijn? 'Ik dood echter alleen als het moet, beloofd,' zei ze even snel, zodat Holly niet bang werd. De BloodClanner hief haat poot en likte een keertje. 'Enne, de meeste katten noemen RiverClankatten stinkende viskatten heb ik gehoord, maar ik was een drypaw, ik wou niet vissen, dus ik ben geen stinkende viskat,' lachte de tabby kattin. - Extra:
|
| | | Demi 116 Afwezig
| |
| |
| | | | Demi 116 Afwezig
| |
| |
| | | | Demi 116 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Hello little kittypet zo 12 jul 2015 - 13:04 | |
|
Never nam geen blad voor de mond als het aankwam op haar Clan, wat Holly ook vroeg, ze vertelde haar alles. Misschien wel een beetje apart, maar een jonge kat als Holly had toch weinig aan deze informatie. Laat staan dat ze iets kon doen aan die hele Clan, niet dat ze dat van plan was. Ze was iemand van 'live and let live', en daar zou ze zich aan houden. Zolang die katten haar maar niet lastig zouden vallen. Holly keek even naar het kamp waar de poes naar wees. Het leek maar een aantal lelijke en oude schuurtjes, maar blijkbaar huisde zich daar een hele Clan. "Sorry, als onze leider of commander hierachter komt..." zei de poes toen. Holly keek haar vragend aan. "Dan wat?" vroeg ze, deze keer oprecht nieuwsgierig. Holly begreep niet zo goed waarom de poes haar deze informatie liet weten, als het echt geheim moest blijven. Misschien was ze toch niet zo loyaal aan haar Clan.
Holly this, Holly that. Why does everything fall to me? |
| | | ChocoEva 124 Actief
| |
| | | | Demi 116 Afwezig
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hello little kittypet zo 12 jul 2015 - 16:55 | |
| 'Misschien is het dan maar beter dat ik wegga,' zei Holly. Never knikte langzaam, maar eigenlijk had ze zelf ook nog geen zin om naar huis te gaan. 'Ik hou je niet tegen, als jij weg wilt, mag je weg, als je wilt blijven, mag je blijven. Ik blijf waarschijnlijk toch nog wel de rest van de dag hier in de buurt, ik heb geen zin om mijn dag te verspillen aan zitten in het kamp,' antwoordde de kattin dan maar. Ze keek rond, maar zag geen andere kittypets. Best jammer eigenlijk. Ze had nog geen zin om naar het kamp te gaan. De BloodClanner sprong bijna het hekje op om achter Holly aan te gaan, maar wat zou Claw zeggen als ze pas na een maan terugkeert en dan helemaal vertroeteld is door tweebenen? Zou ze dan nog wel bij de BloodClan mogen? - Extra:
|
| | | Demi 116 Afwezig
| |
| |
| | | | Demi 116 Afwezig
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hello little kittypet zo 12 jul 2015 - 20:55 | |
| Holly vroeg niks meer. 'Mag ik jou wat vragen?' vroeg Never. 'Als je het hier niet leuk vind, waarom ga je dan niet in het wild leven, dat is veel leuker dan kittypet zijn, dat weet ik zeker.' Ze glimlachte. misschien zou ze deze poes kunnen overhalen om het wild in te gaan. Dat zou wel leuk zijn. De kattin hield ervan om kittypets wild te maken, alleen maar voor het gezicht van hun twolegs. Of buren. Of huisgenoten. Ze moest om alle gezichten lachen, als een kittypet zijn of haar thuis verliet. Misschien deze ook wel, maar waarschijnlijk niet. De meeste kittypets die ouder waren dan 4 moons wouden bij hun twolegs blijven. Of ze stierven snel, doordat de meeste slappelingen zijn. Niet veel konden zeggen dat ze zijn vertrokken toen ze ouder waren dan 4 moons en na 3 moons nog leven. Nevergirl grijnsde. Ze had net nog een kittypet-rogue vermoord, gewoon, voor de lol, zoals iedere BloodClanner deed. - Extra:
|
| | | Demi 116 Afwezig
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Hello little kittypet | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |