Stride



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Stride

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acid
Member
Stride DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Stride   Stride Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 21:34

Haar ogen gleden versmald door de straten heen. Alles was hier zo anders dan in Oekraïne; iedereen was hier rijk en dik, al helemaal die 'kittypets' of hoe haar clangenoten dat ook noemden. Vanaf de eerste dag had ze daar al een hekel aan. Kittypets waren verwend en lui, iets waar Acid een hekel aan had. "Ik ga vermoorden." Klonk het in haar kop en ze trok met haar oortje. Het was de waarheid, op een dag zou ze hen allemaal vermoorden. Er verscheen een grijns op haar gezicht bij de gedachte en ze begon hardop te grinniken. Ze sprong op een hek, waar ze haar klauwen in boorde om zich goed vast te houden. Haar groene ogen scanden de omgeving en ze zag daar een kitten lopen. Ze was niet van plan die aan te vallen, want ze wist van zichzelf dat ze een zwak had voor kittens en die nooit pijn zou kunnen doen. De reden daarvoor was omdat ze zelf als kitten veel te vaak pijn gedaan was, ze kon niet de onschuldigheid van anderen afnemen. Dus sprong ze wel van hek naar hek naar de kitten toe, en liet zich daar naast op de grond zakken, maar ze begroette de witte kitten met een glimlachje. "Ha-llo." Begroette ze de ander en stak als een grap haar tong uit.

{ 1e post Haetta


Stride ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Haetta
Member
Stride DPKsfdL
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Haetta
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 21:52


I can't find you in the body sleeping next to me .

H } oe hij hier was beland was een grote vraag, maar zijn pootjes deden nu pijn. Niet leuk, hmmm... Hier was het echter drukker dan in de Nusery, maar toch zo kalm. Zo... vrij om het zo te zeggen. Vooral de vriendelijke katten in de tuinen deden hem nieuwsgierig opkijken. "Ha-llo." Hij schrok en sprong bijna een meter in de lucht. Een beetje onhandig kwam hij neer, waardoor hij struikelde en met zijn bekje op de grond ging. Gefrustreerd krabbelde hij terug recht. "Hallo. Ik bjen van Bloodcjan, die heel sterk zijn dus jij bang moeten zjijn." Hij stak zijn borstje vooruit. Ha!


Stride 2yvt2mq
Haetta:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Stride DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 21:58

De kitten schrok van haar, iets wat ze hem niet kwalijk kon nemen. Acid was niet de aller knapste, voornamelijk door alle wonden die ze had opgelopen in haar vorige land. "Hallo. Ik bjen van Bloodcjan, die heel sterk zijn dus jij bang moeten zjijn." Miauwde de witte kitten, en Acid hield haar kopje ietsje scheef waarbij ze de kitten goed in zich opnam. "Ah," miauwde ze als antwoord, dat ze het begreep. Hierna stak ze met pretlichtjes in haar ogen opnieuw haar tong uit. "Korotun," fluisterde ze toen zachtjes en grijnsde. Dat betekende kleintje in 'haar' taal, maar dat zou hij natuurlijk niet weten.


Stride ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Haetta
Member
Stride DPKsfdL
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Haetta
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 22:01


I can't find you in the body sleeping next to me .

V } erbaasd wiebelde hij met zijn schattige oortjes. Hij probeerde ook zijn tong uit te steken. "Korotun." Zijn kopje kantelde een beetje naar links. "Korotun... Wjat iss Korotun?", vroeg hij met zijn hoog kittenstemmetje.

Je moet hem Oekraïns leren xD~


Stride 2yvt2mq
Haetta:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Stride DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 22:08

Acid glimlachte om de verbaasde reactie op het gezicht van de witte kitten. Ze probeerde zijn naam te herinneren, wat ervoor zorgde dat ze zachtjes tegen zichzelf mompelde. "H-Hat.. Haet." Prevelde ze, maar kon het niet voor zich halen. "Korotun... Wjat iss Korotun?" Klonk het toen en meteen schoot haar kop omhoog. Ze staarde naar de kitten met haar groene ogen en na een paar secondes glimlachte ze. "Kleen." Antwoordde ze, niet goed wetend hoe je kleintje moest uitspreken. "Klein-tje." Vervolgde ze toen waarna ze speels knipoogde. "Je bent.. Klein."


Stride ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Haetta
Member
Stride DPKsfdL
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Haetta
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 22:12


I can't find you in the body sleeping next to me .

H } ij luisterde naar het gemompel van de poes. Wat probeerde die te zeggen? "Haetta", miauwde hij dan maar, omdat hij dacht dat ze dat probeerde. Het volgende deed hem weer schuin kijken. "Klein-tje." Oh kleintje dus. Hij ging opgewonden zitten. "Je bent.. Klein." "Ikke ben korotun en wjat jij ben?"


Stride 2yvt2mq
Haetta:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Stride DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 22:28

Acid knikte toen hij zijn naam vertelde. "Haetta is mooie naam," mompelde haar sestra in haar kop. De stem in haar gedachtes kon ze niet herkennen als die van haarzelf, dus had ze de stem maar sestra genoemd, wat zus betekent. Deze zus was altijd bij haar en liet haar nooit in de steek. Acid wist niet of ze daar blij mee moest zijn of niet. De kitten leek opgewonden door zijn nieuwe bijnaam en ze grinnikte om zijn enthousiasme. "Ikke ben korotun en wjat jij ben?" Haar kop ging ietsje schuin. Ze kon de zin niet helemaal ontcijferen, omdat zijzelf een andere taal gewend was en kittens ook niet bekend stonden om hoe goed zij konden praten. "Ya ben okhoche." Beantwoordde ze, waarna ze voorover boog en in het oor van Haetta fluisterde: "I-k ben liefff."


Stride ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Haetta
Member
Stride DPKsfdL
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Haetta
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 21:37


I can't find you in the body sleeping next to me .

D } e poes hield haar hoofd schuin wat best grappig was. Toen miauwde ze een hele zin. Haetta keek haar verbaasd aan met wijd opengesperde oogjes. "I-k ben liefff." miauwde die voorovergebogen. "Ya ben korotun en okhoche.", miauwde hij trots. Maar hij was eigenlijk helemaal niet klein en lief, nee hij was groot en gevaarlijk. Haetta zette zijn haren op en probeerde te sissen terwijl hij op zijn tenen vreemde sprongetjes maakte. Echter lukte het gesis niet echt, te veel speeksel en een soort geluid dat klonk als: "Pffffttt pffrrffpt..." Hij keek trots naar de poes terwijl hij zijn witte haartjes liet zakken. Mooi hé.


Stride 2yvt2mq
Haetta:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Stride DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 21:45

Toen de kitten haar nadeed, glimlachte ze. Sestra was voor het eerst sinds tijden is een langere periode stil. "Ya ben korotun en okhoche." Acid knikte langzaam, haar ogen ietsjes wijd opengesperd. Ze zou Korotun of Haetta haar moedertaal leren. "Goed," complimenteerde ze het witte katertje. Toen hij opeens zijn haren omhoog zette en begon te springen, grinnikte Acid schor. Er kwamen grappige geluiden uit zijn bek. "Prrrrfft." Deed Acid hem na en stak toen haar tong uit met pretlichtjes in haar ogen.


Stride ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Haetta
Member
Stride DPKsfdL
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Haetta
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 21:51


I can't find you in the body sleeping next to me .

D } e poes vond het mooi. Hij glimlachte nog breder toen ze hem nadeed. Enthousiast knikte hij. Ze stak weer eens haar tong uit en hij deed haar na. "Jij okhoche en groot bent.", miauwde hij terwijl hij naar voren sprong. Hij verstopte zijn gezichtje in haar behaarde poot. Een raar geluid kwam uit zijn bekje. Geschrokken deinsde hij achteruit. Wat was dat?

Later gaan ze roddelen in het Oekraïns over Claw of Zira hahahaha xD, Oh en het geluid is gespin >3 }


Stride 2yvt2mq
Haetta:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Stride DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 22:01

Zijn glimlach was aanstekelijk en automatisch glimlachte Acid terug. Ze was blij met het gezelschap van deze kittens. Ze wist van zichzelf dat ze goed was met de kleintjes, en vond het ook leuk om bij hen te zijn. Was het een teken? Zou ze zwanger moeten worden en zelf kittens krijgen? Maar daar was ze toch veel te jong voor? Echter was ze de god die ze aanbeden had, Pasht, toen ze nog in Oekraïne woonde niet vergeten. Ze was daarmee opgevoed en opgegroeid. Toen de kitten zijn kop in haar poot begroef glimlachte ze. Toen Korotun achteruit sprong nadat hij sprong, grinnikte ze. "Dat is normal." Vertelde ze hem. "Alsss jij blij is."


Stride ANwb1Xk
I'm laughing, I'm crying, it feels like I'm dying
Terug naar boven Ga naar beneden
Haetta
Member
Stride DPKsfdL
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Haetta
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 22:08


I can't find you in the body sleeping next to me .

H } et geluid was gestopt en de poes legde uit wat het betekende. Oh... oké. Hij zuchtte gelukkig en drukte zich weer tegen de poes. "Wat issj groot en stwerk in korotun-twaal?"


Stride 2yvt2mq
Haetta:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Stride   Stride Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stride
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: