We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Loïs 113 Actief And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?
HAAHAHAHAAHAH ik probeer het niet eens meer uit te leggen.
"Gewoon, iets dat ik leuk vind."
✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Spoiler:
Dankje Jamie!
Dankjewel J.
Bedankt Eline : D
Acid
Member
Who is in control?
En als ik hier iets super awesome heb gezien ofzow vertel ik dat op een subtiele manier, zodat het niet opvalt dat het hierover gaat want anders is het weer: "Oh nee, toch niet weer jij met je katjes site." En dat ik: "Ja die site, maar laat me nu vertellen want dat is cool."
Hahahaha x"D
m a g p i e h o w l e r
Whitenight
Member
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
CAT'S PROFILE Age: 29 long ass moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Ik heb dat probleem niet *flips hair* ... Nja, meestal omdat niemand genoeg geïnteresseerd is om ernaar te vragen. Ze zijn allemaal like "huh? Och, het is zij maar. Laten we iets belangrijkers gaan zoeken om ons mee bezig te houden" >.<
JA SAME. Iedereen zegt echt "omg waarom schrijf je fanfiction als een kat?!??!" LIKE U DON'T UNDERSTAND SHHH
Ik ben blij dat bijna al mijn vrienden aan een vorm van roleplayen doen, want dan krijg ik dit soort "domme" praat niet :')
stuff:
Acid
Member
Who is in control?
Ja idd Marieksel, dat ik nice <33 Jeah!! Wie maakt? Het topic is na dat van Zira enz, want dan heeft hij zijn oogjes open <3 - Jaaah, Zierzier gaat troubles krijgen omdat hij zijn ogen open doet als ze erbij is >D
-- Jeeeeeej. Kan hij eens een andere kitten meeten <3 Wie maakt?
Haetta:
Tnx Irootje <3 voor de mooie os x
Reserved Name > Bengii & Muis <
Acid
Member
Who is in control?
I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but I suspect it’ll have to be
Acid
Member
Who is in control?
Iro, Ja wat Lolo zegt <3 En komt eraan Lolo, Ik reageer meteen Lore, Jampot wou hem eens gebruiken xD
Haetta:
Tnx Irootje <3 voor de mooie os x
Reserved Name > Bengii & Muis <
Acid
Member
Who is in control?
Ohh Ik weet het weer! Quinty had een windclan apprentice, Acidpaw, die Acidrain zou gaan heten.
Yu - Foxfire
::
Acid
Member
Who is in control?