|
|
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 20:59 | |
| - Magpiekit, schreef:
- Heee iro? heeft Satie shizofrenie ?? ;3
Yeps! @Lolo omdat ik nu alleen mn ma's bedrijfslaptop heb en daar mag het niet op |
|
| |
Queen « 70 Actief a tiny box
that won't open
egg ♡
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:03 | |
| - Glowstick schreef:
- Magpiekit, schreef:
Yeps!
@Lolo omdat ik nu alleen mn ma's bedrijfslaptop heb en daar mag het niet op Cute <3 Hij en Haetta moeten elkaar es meeten |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:04 | |
| - Glowstick schreef:
- Magpiekit, schreef:
Yeps!
@Lolo omdat ik nu alleen mn ma's bedrijfslaptop heb en daar mag het niet op Wist je dat ik precies dezelfde struggle heb? |
|
| |
Queen « 70 Actief a tiny box
that won't open
egg ♡
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:05 | |
| Krijgt net zo'n hartaanval. :O Marrieeekkeee!! dat boeit me wel. Je kan er altijd met me over praten als je wilt <3
Edit: Ik wist niet dat je zo hard kon lachen met een programma op tv x'D, terwijl je maar half aan het volgen bent. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:13 | |
| - Jinx schreef:
- @Loïssss; daar moet Snake eerst nog posten xD maar misschien doe ik het wel stiekem..
huehue ;3 En ik zal reageren op dat topic van Zira x Haetta, was die helemaal vergeten xd |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:18 | |
| Ik ben zo trots op m'n hondje <'3 Nog maar net een half jaar en zó slim. Hij kan al zitten, liggen, plat liggen, omrollen, poot geven, hier komen, iets halen, naast lopen, naar z'n plaats gaan, wachten met eten tot je zegt toe maar, achteruit lopen (en dat laatste hebben we vandaag voor het eerst gedaan en nu doet ie het al heel vlot)
Weten jullie nog leuke trucjes? *geen dingen zoals tegen je op staan enzo* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:19 | |
| |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:21 | |
| Omdat het gewoon een awesome slimme hond is Lolo x'D Hij kan af en toe wel vreselijk ondeugend zijn, happen als ie speels is en lekker eigenwijs doen, maar dan moet je toch nog wel even inzien dat hij nog een puppy is <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:24 | |
| mehmehmehmeh Mijn hond kan met zes maanden en 3 dagen zitten en op zijn naam reageren. Dat is alles. |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:25 | |
| Op z'n naam reageren doet 'ie natuurlijk ook al. En op de naam van onze kat haha, dan ligt ie meteen te kijken waar 'ie is. Hij kan ook dingen loslaten als je zegt los enzo~
Welk ras is jouw hond dan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:27 | |
| Boomer, dus ook niet de meest slimme soort :') Ik ken zelfs kennissen van ons die bij een puppytraining waren afgewezen omdat die dachten dat boomers niks konden leren. Los dat doet Elmo nu ook al wel een beetje, maar daar zijn we nog mee bezig. Maar hij zit ook nog maar een paar weken op hondentraining aangezien hij eerst zijn inentingen nog niet had omdat hij heel lang ziek was xd
Wat voor hondje heb jij? |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:30 | |
| Ah zo. Boomers zijn cute tho <'3 Volgens mij is het hondje van m'n tante ook een Boomer. Wij hebben geen eens hondentraining gedaan met Luka, wij doen het trainen echt als gezin. Hij heeft in het begin ook een periode gehad waarbij hij ziek was enzo, maar dat is gelukkig al over :'D
Luka is een kruising Border Collie x Australian Shepherd, dus wel aardig slimme rassen haha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:31 | |
| Ja klopt hehe ;3 Oh, cool! Dat is wel echt gedurfd man xd Ah, ja, dat zijn idd slimme rassen. Dan ziet tie d'r waarschijnlijk echt supercute uit <3
Jongens ik wil posten met m'n Zierbeest, reageer dus op topics en wie wilt een topic? c; |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:39 | |
| Jeah hij is idd wel cute, maar ook heel ondeugend haha. Ik zal binnenkort wel een fotootje van hem plaatsen hier :'3 Hij heeft ook een balletje waar we snoepjes in kunnen stoppen en dat als hij hem goed rolt dat er eentje uit komt, dat vindt hij ook heel leuk om te doen :'3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:42 | |
| ohh mensen ik ben echt gebroken xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:48 | |
| - Galepaw schreef:
- Ik ben zo trots op m'n hondje <'3 Nog maar net een half jaar en zó slim.
Hij kan al zitten, liggen, plat liggen, omrollen, poot geven, hier komen, iets halen, naast lopen, naar z'n plaats gaan, wachten met eten tot je zegt toe maar, achteruit lopen (en dat laatste hebben we vandaag voor het eerst gedaan en nu doet ie het al heel vlot)
Weten jullie nog leuke trucjes? *geen dingen zoals tegen je op staan enzo* wat wij mijn hond hebben geleerd is dat hij alleen uit de linkerhand mag eten. dat was vooral doordat we op kreta woonden en hij zo niet vergiftigd kon worden, maar ht is wel leuk om te doen. |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 21:52 | |
| back, moest met mijn zusje heel de tij Peppa Pig kijken :v |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 22:02 | |
| Ah nja sowieso is hij een beetje wantrouwig naar vreemden en pakt hij daar sws niks van aan haha, wij hebben dat probleem dus gelukkig niet :'3 |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 22:02 | |
| Ik voel me nog steeds schuldig dat ik Dew zo inactief heb gemaakt. :c |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jul 2015 - 22:04 | |
| Dewpaw=Nyn?? ik wist 't niet eens! ik dacht dat je minder lang op WC zat, een half jaar ofzo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|