We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Applekit is wel een leuk idee, maar dan heb ik geen plaatjes. Want het uiterlijk van appeltje is heel raar, wacht;
En een verhaallijntje is wel een leuk idee. Apple is een heel lieve poes, die graag anderen blij maakt. Ze houdt totaal niet van ruzie, om meerdere redenen. Ze kan heel goed anderen lezen en aanvoelen en speelt hier goed op in. Ze is rustig en lijkt een perfecte kat in de ogen van anderen die haar niet goed kennen. Maar als ze boos wordt, wat echter niet heel vaak gebeurd, krijgt ze woedeaanvallen. Ze veranderd dan in een compleet ander persoon - letterlijk. Een andere persoonlijkheid neemt haar over. Ze is dan bazig, gemeen en commandeert iedereen rond. Ook gebruikt ze dan vaak haar klauwen en spieren. Ze noemt zichzelf dan ook geen Appledew meer maar Sourapple. En misschien doe ik dat ze het stemmetje van Sourapple altijd bij zich draagt, maar ik weet het niet zeker. c:
Ohmygod, die is echt mooi! Maar ik weet niet of ik zin heb om helemaal vanaf kitten naar warrior te gaan. En dan heb ik 2 kittens met ongeveer hetzelfde karakter. Hm. Misschien moet ik toch het karakter maar een beetje aanpassen. In plaats van lief -> aardig of zo.
shiiit... de vakantie is pas een paar dagen begonnen en ik verveel me nu al xD Ik heb al 3 knuffels gemaakt, overal bijgepost, heb getekend... I'm out of ideas .w.
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
Oooh Heavekit <333 Misschien een hysterisch iemand die heel gek is en bij alles wat niet grappig is dus hysterisch lacht en bij alles wat grappig is heel serieus blijft. En die iedereen er in luist met iets kei grappig - dus niet xD Dat echt giere hahahaha
Edit: nieuw setje. Lolo, je moet ook nog reageren om dat topic tussen Zizier en Haetta