Algemene Onzin Topic - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:01

Ik zou zo wie zo even wachten tot je helemaal stabiel bent met inkomen en baan enzo want het is ook niets om een hond te nemen als je de hele dag weg bent naar je werk want dan zit dat beestje ook maar alleen de hele dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:02

Hellhound schreef:
Oh jullie wilde er een adopteren, makes more sense now. En ja dan is het misschien toch beter om het niet te doen, well never stop dreaming. Als je lang genoeg blijft vragen en goede argumenten bedenkt komt er uiteindelijk toch een. Al doe je er net zoals ik 10 jaar over

nee we wilden er geen adopteren xD mijn moeder die kent iemand die gaat naar irak voor 6 weken en wilden haar hedershond bij ons laten voor 6 weken, Heb het al erg lang geprobeerd om mijn moeder te over tuigen maar het lukt niet ;') maar als ik groter ben neem ik er wel een :3
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:03

Oeh herders zijn geweldig, ik hou echt van die beesten <3
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:04

@Anouk
Precies (:
Daarom heb ik er nu geen, want mijn moeder werkt doordeweeks elke dag en ik zit natuurlijk op school. Vooral in een flat is het heel zielig voor zo'n beestje.
Brat
Member
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:05

ik ook! al heb ik wel gehoord dat ze erg vals kunnen zijn en niet echt betrouwbaar zijn voornamelijk van mijn vader
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:08

Bij ons is er vaak wel iemand thuis en anders is hij hooguit drie of vier uurtjes alleen en dan slaapt hij want hij is lui. Plus we hebben best een grote en afgezette tuin waar hij vrij in kan rondrennen.

NIET NAAR LUISTEREN DAMMIT.
Herders zijn juist best betrouwbaar, als je iets onbetrouwbaars wilt moet je een chiuaua nemen.
Van naturen is geen een hond vals, het is dat ze vaak vals gemaakt worden.
Dat komt omdat ze snel wat druk zijn en mensen ze daarom in kooitjes stoppen waar ze dan weer vals van worden.
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:11

Hellhound schreef:

NIET NAAR LUISTEREN DAMMIT.
Herders zijn juist best betrouwbaar, als je iets onbetrouwbaars wilt moet je een chiuaua nemen.
Van naturen is geen een hond vals, het is dat ze vaak vals gemaakt worden.
Dat komt omdat ze snel wat druk zijn en mensen ze daarom in kooitjes stoppen waar ze dan weer vals van worden.

xD mijn vader had vroeger ook heders van goede afkomst en hield ze niet in een kooi maar ze werden al erg snel vals mijn vader had ze vaan terug moeten brengen naar de fokker of het asiel mijn moeder had er vroeger ook een maar die was dan wel goed en lief so yea idk :p
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:13

Dan moet hij toch echt iets verkeerd hebben gedaan. In mijn buurt lopen like 10 herders en er is er geen 1 vals. Alle valse herders die ik ken, daar is iets mee gebeurd.
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:14

Flamestripe schreef:
Weet er iemand of er een meeting komt deze zomer? Verveel me nogal ~

Er komt waarschijnlijk een cosplay meeting deze zomer c: Also, lang niet gezien ;D
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:19

Hellhound schreef:
Dan moet hij toch echt iets verkeerd hebben gedaan. In mijn buurt lopen like 10 herders en er is er geen 1 vals. Alle valse herders die ik ken, daar is iets mee gebeurd.

ik weet het niet zeker zou goed kunnen hij heeft ook gedrags problemen dus hij zou vast ook wel iets gedaan hebben
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:20

Brat schreef:
Hellhound schreef:

ik weet het niet zeker zou goed kunnen hij heeft ook gedrags problemen dus hij zou vast ook wel iets gedaan hebben

Het bewijst zichzelf weer. De kans dat het aan de hond zelf ligt is enorm klein, honden zijn van zichzelf nooit zomaar agressief.
Flamestripe
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:23

Fisheye schreef:
Flamestripe schreef:
Weet er iemand of er een meeting komt deze zomer? Verveel me nogal ~

Er komt waarschijnlijk een cosplay meeting deze zomer c: Also, lang niet gezien ;D

Ben niet zoo cosplay haha geen WC meeting? :c

& indd was al weer weg want niemand reageerde ^^"

Hoe gaat het met jou? c:
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:26

Hellhound schreef:
Brat schreef:
Hellhound schreef:

Het bewijst zichzelf weer. De kans dat het aan de hond zelf ligt is enorm klein, honden zijn van zichzelf nooit zomaar agressief.

maar hij heeft ook andere honden gehad en daar ging het wel goed mee maar moest ze weg doen omdat hij veel moest werken en niet zo veel geld had, Meh vind het nog steeds jammer nu weet ik zeker dat ik me gaat vervelen de komende 6 weken :/
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 20:54

I think I just fell in love with Aquaman^^
Heavespark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Tumblr_inline_o63thdC67n1se7tcd_500
❖ Loïs
426
Actief
❖ A desert flower? More like a desert cobra!

CAT'S PROFILE
Rank:
Heavespark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 21:07

ik ga dood. ik kan zo echt niet leren terwijl ik morgen mijn belangrijkste toetsen heb
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 21:09

IK ZIE EEN ROBIN! HEYY
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 21:15

hé Robin lang niet gezien! En nu niet weer weglopen >C
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 22:17

Haii :3
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 22:20

Nieuwe os ^^
Sparrow
Member
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 22:20

Nice^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: