We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Dankje Nouk. <3 Ik ga alleen niet proberen de naam erop te zetten. x3
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:
<3:
Zoo erg bedankt Jamie! <33
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Nou omdat hij nog wel eens wil bijten en hij is erg speels en blaft veel en mijn moeder is bang dat hij ons wakker houd 6 weken lang plus als hij ziek word of the gaat niet kunnen we de baasjes niet bereiken omdat ze niet in nederland zitten maar best ver en het word erg warm in ons huis en we weten niet of hij dat aan kan dus :/ genoeg reden maar toch had het wel leuk gevonden :c
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Ahw das inderdaad balen :c Maar wel beter dat je het niet hebt gedaan, voor het geval er iets misgaat c: Dan maar de droom houden op ooit zelf een hond, right? c:
Oh jullie wilde er een adopteren, makes more sense now. En ja dan is het misschien toch beter om het niet te doen, well never stop dreaming. Als je lang genoeg blijft vragen en goede argumenten bedenkt komt er uiteindelijk toch een. Al doe je er net zoals ik 10 jaar over
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Brat
Member
Ahw das inderdaad balen :c Maar wel beter dat je het niet hebt gedaan, voor het geval er iets misgaat c: Dan maar de droom houden op ooit zelf een hond, right? c:
ja ik snap het ook wel het is wel beter om het niet te doen, Haha hopelijk als ik groot neem ik zeker wel een hond ^^
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Ik zou gewoon wachten tot je uit het huis bent, want als je er nu een krijgt, geniet je er een paar jaar van en dan moet je al als student gaan wonen (waarschijnlijk) x'D