| {Topic Search} I'll not close the gates | |
|
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: {Topic Search} I'll not close the gates di 23 jun 2015 - 23:29 | |
|
Hallo iedereen! Welkom in mijn nieuwe, overzichtelijke, up-to-date topic search! Vraag maar om een topic, het is zomervakantie voor mij, dus het komt helemaal goed!
► Thunderclan Brightspots • She-cat • Queen • Limited
► Shadowclan Innerghost • She-cat • Deputy • Limited Thrushdive • Tom-cat • Warrior • Closed (storyline only) Tigerleap • Tom-cat • Young-warrior • [color:3096=ff9900]Limited Roughpaw • She-cat • Apprentice • Open Viperpaw • Tom-cat • Apprentice • Open Nightkit, • She-cat • Kitten • Open
► Riverclan Smokegaze • Tom-cat • Young Warrior • Limited Lucidpaw • She-cat • Apprentice • Open
► Windclan Raptorkit • Ton-cat • Kitten • Open
Ik geef vanzelf wel aan wanneer het teveel wordt, dus vraag maar lekker aan!
Laatst aangepast door Roughpaw op ma 3 aug 2015 - 0:29; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates wo 24 jun 2015 - 21:06 | |
| Topicje Dazzlepaw x Soundpaw? (: en kan jij misschien maken? - Ben niet vaak online door onderstaande reden:
De zon piekte door de donkere, zware gordijnen. Het geluid van een zomerbries zweeft door het open raam, maar stug blijf ik achter de laptop. Van beneden hoor ik gelach, en de geur van vers gemaaid gras bereikt me zelfs helemaal boven. Geïrriteerd sta ik op om alles dicht te doen als ik een bericht binnenkrijg. ''Kom je zwemmen?'' Staat er. Twijfelend kijk ik naar de laptop, die mij aanstaart met het merk dat oplicht. Weer een golf van gelach klinkt in mijn oren, en als ik het toch even waag om naar buiten te kijken is de lucht helemaal blauw. Met een zucht gooi ik de gordijnen nu helemaal open en pak mijn telefoon met beide handen vast. ''Ik ben er in 10 minuten.'' Schrijf ik terug. Met een klap sluit ik de laptop en ren naar de zolder voor mijn bikini. Ook ik ben gezwicht voor de zomer.
|
|
| |
104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates do 25 jun 2015 - 15:29 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates do 25 jun 2015 - 15:56 | |
| @Silke; is goed, ik maak 'm! @Mirrorkit; maak jij 'm? |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| |
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates do 25 jun 2015 - 16:05 | |
| Flashpaw x een van je apprentices? |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| |
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates do 25 jun 2015 - 16:09 | |
| |
|
| |
104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates do 25 jun 2015 - 16:41 | |
| |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| |
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| |
| |
Freedje 283 Actief
| |
| |
| |
104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates do 25 jun 2015 - 18:58 | |
| |
|
| |
65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates do 25 jun 2015 - 19:00 | |
| Mistspark x Cedarflake en/of Smokegaze x Bearpaw - Haetta:
Tnx Irootje <3 voor de mooie os x Reserved Name> Bengii & Muis <
|
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| |
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates do 25 jun 2015 - 23:15 | |
| @Haetta; Beide lijken me leuk! Wil jij ze openen? |
|
| |
65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates vr 26 jun 2015 - 16:14 | |
| Okay - Haetta:
Tnx Irootje <3 voor de mooie os x Reserved Name> Bengii & Muis <
|
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates za 27 jun 2015 - 15:48 | |
| |
|
| |
Floriske 291 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: {Topic Search} I'll not close the gates | |
| |
|
| |
|