|
|
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 12:08 | |
| Dat heb ik echt vaker dan je denkt xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 12:14 | |
| Nu zit ik op het awkward moment dat ik of een uur eerder ga of de mogelijkheid heb om een uur te laat te zijn. Of ik laat mijn moeder morgen bellen wanneer het was O:) Ik haat 't tho ;____; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 12:15 | |
| Succes Soofje xD nou, ik moet mij maar es gaan omkleden, nog steeds in pyjama xD |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 12:32 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 12:38 | |
| heya Iemand hier die mij misschien zou willen/kunnen helpen met (dingen bedenken voor) een forum? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 12:42 | |
| heyaa! c: nee, sorry Marieke, ik heb weinig inspi :c |
|
| |
104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 13:25 | |
| Ik heb wel inspiratie om te helpen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 13:38 | |
| - Mirrorkit. schreef:
- Ik heb wel inspiratie om te helpen
Ik stuur je wel een pm met wat info over het forum en ideeën die ik ervoor had ^^ |
|
| |
104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 13:57 | |
| - Fisheye schreef:
- Mirrorkit. schreef:
- Ik heb wel inspiratie om te helpen
Ik stuur je wel een pm met wat info over het forum en ideeën die ik ervoor had ^^ Is goed, heb al geantwoord. |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 14:31 | |
| Weet iemand hier nog iets hieraan toe te voegen? Het moeten 250 woorden zijn, het gaat over alcohol met een positief effect. - stukje tekst::
Als je weinig alcohol inneemt, zitten er vaak wel positieve, en heilzame effecten aan. Je krijgt bijvoorbeeld meer zelfvertrouwen, kan sneller sociale contacten leggen, en je durft meer. Ook krijg je er een opgewekt gevoel van. Mensen vinden het ook erg lekker. Er zitten ook positieve effecten in je lichaam. In je lichaam worden er meer enzymen en vetten afgebroken, zodat de spijsvertering beter gaat. Ook is de alcohol een bloedverdunner, waardoor het aderverkalking voorkomt. En een beperkte hoeveelheid alcohol zorgt ervoor dat een hormoon, genaamd calcitonine actief wordt. Dit voorkomt botontkalking.
Ik heb geen inspiratie meer hiervoor :c |
|
| |
S o o f 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 14:34 | |
| Het is een beetje een positief effect, maar ook weer niet, maar je hoort er sneller bij als je het drinkt? && misschien kan je dieper ingaan op de positieve effecten in het lichaam, like gewoon wikipedia opzoeken en dan d'r in plempen. Werkt altijd O:) |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 15:37 | |
| |
|
| |
104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 15:39 | |
| Hi Mazepaw! Ik heb trouwens het topic al aangemaakt en de link kan je in de TS vinden |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 15:40 | |
| - Mirrorkit. schreef:
- Hi Mazepaw! Ik heb trouwens het topic al aangemaakt en de link kan je in de TS vinden
ik ga kijken |
|
| |
104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 15:42 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Mirrorkit. schreef:
- Hi Mazepaw! Ik heb trouwens het topic al aangemaakt en de link kan je in de TS vinden
ik ga kijken Oke! |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 15:55 | |
| - Thymewillow schreef:
- Weet iemand hier nog iets hieraan toe te voegen? Het moeten 250 woorden zijn, het gaat over alcohol met een positief effect.
- stukje tekst:
Als je weinig alcohol inneemt, zitten er vaak wel positieve, en heilzame effecten aan. Je krijgt bijvoorbeeld meer zelfvertrouwen, kan sneller sociale contacten leggen, en je durft meer. Ook krijg je er een opgewekt gevoel van. Mensen vinden het ook erg lekker. Er zitten ook positieve effecten in je lichaam. In je lichaam worden er meer enzymen en vetten afgebroken, zodat de spijsvertering beter gaat. Ook is de alcohol een bloedverdunner, waardoor het aderverkalking voorkomt. En een beperkte hoeveelheid alcohol zorgt ervoor dat een hormoon, genaamd calcitonine actief wordt. Dit voorkomt botontkalking.
Ik heb geen inspiratie meer hiervoor :c Misschien over alcohol gebruiken om wonden schoon te maken? Of moet het per se gaan over het drinken van alcohol? |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 16:19 | |
| Cosplay besteld en vandaag binnen gekregen, yay! Is die klote cosplay Mousedung te klein. Like; ik ben geen aziatischeanorexiadwerg ofzo. Ik ben gewoon een normale maat 36 soms bij m'n benen 38. Dit is een maat... super mega small ofzo ;-; *Cries* |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 16:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 jun 2015 - 16:41 | |
| @Nath, da's echt heel stom D: |