We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 19 moons, how time flies Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 jun 2015 - 21:17
Yanthe, wie maakt? :'D
En ja, dat is helemaal waar. Ik wilde dat eerst Foxpaw aandoen, idk yet of ik dat ga doen.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 jun 2015 - 21:20
Het filmpje, die lach vooral, deed me op de een of andere manier denken aan de RPG horror game.. ik weet de naam even niet meer, maar het was met die spookschool???
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 jun 2015 - 21:26
@Ashdrizzle ik heb de topiclink via pb verstuurd
Frostfang
Member
Lolo [loïs] 230 Actief
CAT'S PROFILE Age: 19 moons, how time flies Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 jun 2015 - 21:29
Ashdrizzle schreef:
Het filmpje, die lach vooral, deed me op de een of andere manier denken aan de RPG horror game.. ik weet de naam even niet meer, maar het was met die spookschool???
Idk? x3
Tallfright
Member
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 jun 2015 - 21:30
Ik maak wel ;D
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 25 jun 2015 - 21:32
Frostfang schreef:
Ashdrizzle schreef:
Wanneer je uit de kapper komt nadat je een afspraak hebt gemaakt en op het moment dat je de deur uit bent vergeten bent hoe laat. Half twee of half drie. Poep. Iig woensdag :"D
Wanneer je uit de kapper komt nadat je een afspraak hebt gemaakt en op het moment dat je de deur uit bent vergeten bent hoe laat. Half twee of half drie. Poep. Iig woensdag :"D