|
|
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 18:32 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Hey Yanthe, hoe gaat het? c:
Ik ben echt blij dat het school gedaan is, al zit ik wel met wat zenuwen omdat ik nog niet weet of ik wel/niet met diploma ve middelbaar gehaald heb x'D Jij? c: |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 18:46 | |
| Oké joke ik ga Fox niet gemeen maken lol |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 18:47 | |
| -Heeft net besloten om Silver 'stiekem' op iemand te laten crushen- x3 |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 18:48 | |
| - Silvercloud schreef:
- -Heeft net besloten om Silver stiekem op iemand te laten crushen- x3
... Wie? :') |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 18:49 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Silvercloud schreef:
- -Heeft net besloten om Silver stiekem op iemand te laten crushen- x3
... Wie? :') Er staat niet voor niets stiekem, lijkt me xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 18:49 | |
| Die 'subtiele' hint staat in d'r laatste post bij de ceremonie x3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 18:54 | |
| - Tallshadow schreef:
- Moeten ze al warrior worden dan? o:
Oh nee, echt niet hoor. Warrior worden tussen de 12 en 15 moons ongeveer. Warrior worden houd in dat de kat klaar is om warrior te worden. Een diploma haal je ook niet als je onvoldoendes haalt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 19:14 | |
| - Silvercloud schreef:
- Die 'subtiele' hint staat in d'r laatste post bij de ceremonie x3
Dan dacht ik het goed xD Ik las het, en dacht echt he whut :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 19:16 | |
| Urgh, ik wil alweer een nieuw account... Terwijl ik één account al niet eens actief kan houden, laat staan dat ik er twee actief kan houden :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 19:21 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Silvercloud schreef:
- Die 'subtiele' hint staat in d'r laatste post bij de ceremonie x3
Dan dacht ik het goed xD Ik las het, en dacht echt he whut :') Ghehe, subtiel zijn hea xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 19:27 | |
| Zo, nieuw setje.. En nu leren :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 19:29 | |
| Naahw, hoeveel toetsen/examens heb je nog? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 19:31 | |
| Hmm....
Ergens zou ik wel een rp-forum of zo willen waar ik als enkele van mijn OCs zou kunnen RPen, maar voor de OC waar ik het liefst mee zou willen RPen bestaat (nog) geen goed forum (voor zover ik weet) :/ (Die OC is Pterra, een meisje dat soort van half mens half draak/reptiel/ietsindierichting is) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 19:33 | |
| Ergens wil ik mn pony heel kort laten knippen (zodat t overeind kan staan zonder wax/gel) en een heel klein beetje blond laten highlighten. Dan is mijn inner skunk vrij. |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 19:58 | |
| YEEEEEESS OMEN OF THE STARS IS BINNEN *flipt helemaal* :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 20:27 | |
| - Silvercloud schreef:
- Naahw, hoeveel toetsen/examens heb je nog?
10, fun |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 20:40 | |
| Wow de meet valt ook in mijn vakantie O: Dan maar de hele meet livestreamen eh :'D #dattijdsverschiltho |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 20:42 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Silvercloud schreef:
- Naahw, hoeveel toetsen/examens heb je nog?
10, fun Wow, dat is nog veel. Veel succes nog. Ik weet hoe het is. Khad er zelf 11 x'D |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 21:01 | |
| Ik heb 13 toetsen in totaal. Al 6 gehad nu tho x3 ik ben toe aan vakantie |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jun 2015 - 21:04 | |
| Ik had er 11, zonder mondeling, luisteren, spreek examens en eindwerk bijgeteld. Kben blij dat ik daar allemaal vanaf ben. Nog veel succes aan degene die nog bezig zijn!
Hazel hier moet btw nog eens wat meer onder de katten komen. Iemand een topic? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|