Algemene Onzin Topic - Pagina 45



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:32

D'r zit een meisje bij ons op school en die heeft donkerbruin haar en zowat blonde highlights en dan zie je echt heel duidelijk die streepjes omdat het er niet mooi tussen valt en ik lach elke keer als ik haar zie omdat ze echt zo'n popi type is X"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:33

ben en geirriteed :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:34

Whatsup San?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:37

Hellhound schreef:
Whatsup San?
 lang verhaal :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:39

Brat schreef:
Hellhound schreef:
Whatsup San?
 lang verhaal :p

Vandaag heb ik de tijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:40

meh... Ik wil een soort Warrior Cats RP-forum maken, maar Warrior Cats is een enorm over-used RP-forum-onderwerp :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Mirrorkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:42

Hmmm....en wat als je iets baseert op je eigen geschreven verhaal? Op een of ander karakter dat je niet kan spelen, en daardoor het Warrior cats ding iets veranderd naar je hand toe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:43

Hellhound schreef:
Brat schreef:
Hellhound schreef:
Whatsup San?
 lang verhaal :p

Vandaag heb ik de tijd


wel... Ik heb nog geen echt goede telefoon weet je wel en iedereen in mijn klas ook mijn friendin heeft een newe gekrijgen een dure en ze doet er echt stoer mee en elke school morgen doen ze echt zo van "Hey weet je nog gister hahahaha jaja was echt grappig' en als ik vraag wat dan? zeggen ze ook niks en ik vraag aan mijn moeder een telefoon zegt ze gelijk waarom wil je er op een eens doe niet zo moeilijk laat gewoon nog maar 2 weken niet zeuren  dus :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:46

I know dem feels X"D
Ik kreeg een mobiel halverwege groep 8 maar dat was zo'n klapding waar je niets mee kon, een echte smartphone kreeg ik pas halverwege de eerste. Mijn ouders vonden het 'niet nodig' dus kreeg ik er ook geen. Ik heb toen samen met een vriendin met mijn ouders gepraat en ze uitgelegd dat iedereen een smartphone had en ik heel veel niet mee kreeg waardoor het voor mij heel moeilijk was enzo en een paar weken daarna kreeg ik er wel een.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:51

@Mirrorkit
Ik wil ook maar een kleur doen

& Anouk, ik zit bij een goede kapper dus dat komt (hopelijk) goed haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Mirrorkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:53

@ Ashdrizzle dat bedoelde ik niet, ik bedoelde meer dat de kleur die je doet niet veel donkerder of lichter moet zijn dan je eigen haar haha. En zin in een topic met Mirrorkit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:53

Hellhound schreef:
I know dem feels X"D
Ik kreeg een mobiel halverwege groep 8 maar dat was zo'n klapding waar je niets mee kon, een echte smartphone kreeg ik pas halverwege de eerste. Mijn ouders vonden het 'niet nodig' dus kreeg ik er ook geen. Ik heb toen samen met een vriendin met mijn ouders gepraat en ze uitgelegd dat iedereen een smartphone had en ik heel veel niet mee kreeg waardoor het voor mij heel moeilijk was enzo en een paar weken daarna kreeg ik er wel een.

Eerlijk gezegd vind ik gewoon het ergste is dat mijn vrienden ze doen echt recht voor me neus ik bedoel je mag best wel met je telefoon spelen en zo maar het is niet voor de geen telefoon heeft en als ik dat is gewoon niet leuk, Ik mag de mobiel van mijn moeder maar die moet helemaal school gemaakt worden en zo en mijn moeder kenneden gaat dat nog erg lang duren :c ze zegt dat ik wel een uit kijk shop mag maar niet een van 200 euro of zo :/ terwijl zij niet zonder haar telefoon kan :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 17:59

Mirrorkit. schreef:
Hmmm....en wat als je iets baseert op je eigen geschreven verhaal? Op een of ander karakter dat je niet kan spelen, en daardoor het Warrior cats ding iets veranderd naar je hand toe?
Ik had wel al een idee dat voor zo ver ik weet nog niet echt gebruikt is op (Nederlandstalige) RP fora: Stats.
Deze stats geven aan hoe goed de karakters zijn in bepaalde dingen en zijn verplicht om aan te vragen voordat je begint met roleplayen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Mirrorkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 18:00

@Fisheye ik heb ook nog wel wat ideeën voor je... Dus mocht je iets nodig hebben, mijn ideeënpot is vol voor vandaag haha ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 18:01

Dat is inderdaad heel vervelend, en als het per sé onder de 200 moet dan zou je denk ik de Samsung Galaxy S3 wel kunnen krijgen want die kost volgens mij ongeveer 190
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 18:03

Mirrorkit. schreef:
@ Ashdrizzle dat bedoelde ik niet, ik bedoelde meer dat de kleur die je doet niet veel donkerder of lichter moet zijn dan je eigen haar haha. En zin in een topic met Mirrorkit?
Hhahahaha grapje ik ben een retard in lezen
&& het is niet al te licht vergeleken met mijn haar nee ^^
Sure als jij wilt maken at least O:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Mirrorkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 18:05

@Ashdrizzle Maken is geen probleem, ik stuur je zo wel een linkje! En haha ja het zou wat zijn als je blond haar hebt en zwarte highlightes doet of andersom...net zoals ik ooit iemand zeg met blond haar en zwarte dipdyes.... (liep niet mooi over...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 18:09

Hellhound schreef:
Dat is inderdaad heel vervelend, en als het per sé onder de 200 moet dan zou je denk ik de Samsung Galaxy S3 wel kunnen krijgen want die kost volgens mij ongeveer 190

ik wil zeker wel een Samsung die zijn erg wenbaar c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 18:11

Het kan op zich wel, maar het zit er wel zebra-achtig uit haha, je moet t maar mooi vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfang
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Lolo [loïs]
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons, how time flies
Gender:
Rank:
Frostfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 18:12

Weet iemand toevallig hoe de vacht van Frost heet? Dus dat witte tabby gebeuren, hoe heet dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: