| Twisted around, turned 'em wrong | |
|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong zo 28 jun 2015 - 22:15 | |
| "U-u-u-hmmm." Een beetje verbaasd hief hij een wenkbrauw op, was er een reden om opeens nerveus te zijn rond hem? "Als je dat graag wil." Gelukkig bleef het niet lang en belandde ze op de rots. Ashdrizzle draaide een half rondje en richtte zijn blik omhoog. Daar stond ze dan. Zou dit later een déjà vu worden? "Laat alle katten die oud genoeg zijn bijeenkomen." Een glimlach sierde zijn lippen en hij keek om zich heen. "Niet veel katten zijn komen opdagen." Alsof hij hiermee heel teleurgesteld was, liet hij zijn grijze oortjes hangen. Dit was wel zijn ceremonie! |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong ma 29 jun 2015 - 20:31 | |
| Ze grinnikte, maar zette daarna weer een serieus gezicht op. Een soort leiders-gezicht. En dat was moeilijk, gezien hij op het moment er super adorable uit zag. "Ik wil graag Ashpaw naar voren laten komen." Ironisch, de kater was lang geen apprentice figuur meer. Maar ze moest wat verzinnen. "Ashpaw, jou tijd is gekomen. Je hebt je trainingen voltooid en zult nu de naam Ashdrizzle dragen." Ze knikte serieus en raapte vervolgens wat gras op om het over hem heen te gooien. "Gefeliciteerd!~" Riep ze. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong vr 3 jul 2015 - 19:30 | |
| "Ik wil graag Ashpaw naar voren laten komen." Het duurde even voordat hij op de naam reageerde, want wow, dat was een hele tijd geleden. Een tijd waarin.. wat sipjes liet hij zijn grijze oortjes wat hangen. Oh damn. "Ashpaw, jou tijd is gekomen. Je hebt je trainingen voltooid en zult nu de naam Ashdrizzle dragen." De kater nam een hap lucht en probeerde weer met pretlichtjes omhoog te kijken. Op dat moment zag hij de verscheidene grassprietjes naar beneden dwarrelen. "Gefeliciteerd!~" Hij lachte om de actie. "Bedankt, oh, Futurestar!" Glimlachte hij. "Nu vraag ik me af hoe uw ceremonie, vele moons geleden, moest zijn geweest. Want uw vacht is al aardig grijs geworden!" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong za 4 jul 2015 - 22:18 | |
| Futurestar. Het was en bleef wat. De naam was erg ver weg, maar het klonk nu al goed in haar oren. Al zou ze het niet kunnen uitstaan om Butter kwijt te raken. Ze lachte om zijn woorden, en gaf hem een speels duwtje. "Nou nou! Jij hebt er niet veel over te zeggen." Grinnikte ze, en keek hem even van top tot teen aan. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong za 4 jul 2015 - 23:42 | |
| "Nou nou! Jij hebt er niet veel over te zeggen." Verbaasd knipperde hij met zijn blauwe ogen. "Hè wat?" Mompelde hij. "Ik zou zweren dat ik een zwarte vacht had! Nog geen dag geleden!" Hij stopte er voor de drama een beetje een paniekerige toon in. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong zo 5 jul 2015 - 15:02 | |
| Ze grinnikte, zijn paniekerige toon was echt verschrikkelijk schattig. "Nou niet meer." Ze liet haar mond open vallen en maakte haar ogen groot, verbazing over haar gehele gezicht te lezen. "Maar hey, nu matchen we wel." Zei ze en gooide nog wat gras over hem heen. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong zo 5 jul 2015 - 20:49 | |
| "Nou niet meer." See? Zij was ook verbaasd! Oh nee, waar was zijn mooie zwarte vachtje opeens gebleven? "Maar hey, nu matchen we wel." Toen hij zijn mond had willen opentrekken voor een antwoord, werd er weer gras op hem gegooid. De kater spuugde een paar sprietjes uit. "Nu ben ik dus ook oud?" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong ma 6 jul 2015 - 17:15 | |
| "Oud? Nah. Fantabulous? Hell yeah." Grinnikte ze. Er waren niet veel katten met grijze vacht, waren ze nu niet heel speciaal? Ze keek even naar haar eigen pootjes, het was een andere grijs, maar toch grijs.
50 SHADES OF GRAY |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong wo 8 jul 2015 - 21:06 | |
| "Oud? Nah. Fabulous? Hell yeah." Daar trok hij wel een wenkbrauw voor op. Misschien, misschien had ze wel gelijk ja. "That's another way of putting it." Glimlachte hij dus maar en schudde de laatste paar grassprietjes van zich af. "Maar, ik ben bang dat ik weer eens terug moet. Als ik met lege poten terugkom in het kamp, gaan ze vreemde dingen denken. Like, dat ik met Riverclan katten praat." |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong wo 8 jul 2015 - 23:02 | |
| Ze glimlachte op zijn woorden, maar van binnen voelde het niet zo. Ook al had ze veel katten om haar heen, zocht ze meer contact op met familie en had ze een gehele clan achter haar staan... Ze voelde zich zo alleen. En met Ashdrizzle, met Ashdrizzle was dat gevoel totaal verdwenen tot hij dat zei. "O-oh uhm... ja, natuurlijk. Ik zou ook weer moeten gaan, kijken of ik Butterstar nog kan helpen. Hehe." Ze keek even zenuwachtig heen en weer en draaide zich vervolgens soepel om. "Byee!" Vervolgde ze met een soort melodie, en begon naar het kamp te lopen.
Future topic uit <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong | |
| |
|
| |
|