Twisted around, turned 'em wrong



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Twisted around, turned 'em wrong

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:54

Een eekhoorn viel ten prooi van zijn klauwen, maar hij had zijn sprong verkeerd ingecalculeerd, want hij was bij het dal aangekomen dat leidde tot de vier machtige eiken van fourtrees. Met een hoge 'mrauw' rolde hij naar beneden, met het levenloze lichaam van een eekhoorn tussen zijn kaken en klauwen geklemd. Met een mooie koprol eindigde hij op de vlakke rond, uitgeteld.
Auch. Dat werd een blauwe plek. De kater krabbelde overeind en wierp een blik op zijn lichaam, nergens bloed, maar zijn vacht stond wel alle kanten op. Hmpf.

OOC -- Eerste post Futuresong!
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:59

Verbaasd keek ze op toen ze een plof hoorde, een ook al was de Shadowclan geur sterk twijfelde ze geen moment. Ze sprintte op het figuur af, en keek hem verward aan. "Gaat het wel? Heb je pijn? Heb je hulp nodig?" Ze spuwde een vragenvuur op de kater af, waarom ze zo bezorgd was om de ander wist ze niet, maar het was er.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 19:03

Voordat hij überhaupt het gedonder van poten hoorde, kreeg hij een stroom van vragen over zich heen. "Gaat het wel? Heb je pijn? Heb je hulp nodig?" De kater knipperde iets van tweemaal met zijn ogen en keek de, naar riverclan ruikende, poes aan. "Nee, nee, het gaat, geen medicine cat nodig." Glimlachte hij, zijn schouders nog een paar stevige likken gevende. "Alleen mijn vacht zit hier en daar wat belachelijk en ik denk niet dat je iets tegen blauwe plekken weet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 19:08

Ze zuchtte opgelucht, dat was dus al een stuk minder moeite gezien ze beide uit een andere clan kwamen... Ze grinnikte om zijn vacht en haalde daarna haar schouders op. "Ach, iedereen heeft wel eens een dag dat zijn vacht niet goed zit." Lachte ze. "En nee, sorry. Daar kan je niet echt iets aan doen wel waar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimedo 11 jun 2015 - 7:50

"Ach, iedereen heeft wel eens een dag dat zijn vacht niet goed zit." Hij knikte, precies. Al zou zij het misschien eerder krijgen, door haar lange vacht en het gezwem. Zijn korte vacht bracht niet veel moeite met zich mee. "En nee, sorry. Daar kan je niet echt iets aan doen wel waar?" Met een kleine glimlach schudde hij zijn kop. "Helaas niet."
"Ik ben Ashdrizzle, by the way, gevreesde krijger van de Shadowclan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimevr 12 jun 2015 - 20:42

Ze grinnikte. "Gevreesd hmm?" Ze keek ongeamuseerd naar hem en schoot even kort in de lach. "Futuresong." Knikte ze. Ergens hoopte ze dat hij nog niet wist dat zij deputy was, het was fijn om een keer weer als normale gezien te worden, om het zo te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 11:16

"Gevreesd hmm?" Hij knikte tevreden, ja zeker. Zelfs bij zijn clangenoten, soms dan. "Futuresong." Ah. De naam kwam hem niet echt bekend voor. "En wat is jouw reputatie?" Vroeg hij met een glimlachen.
"En wat heeft jou hier gebracht?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 14:13

Om die vraag moest ze even nadenken. Ze wou niet liegen, maar... Goed. "Reputatie... Ik ga later een hele clan aan mijn zijde hebben." Oké, ergens voelde dat goed. Perfect. "Op zoek naar interactie bij mensen die niet een zin starten met 'gefeliciteerd.' " Ze zuchtte even maar glimlachte daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 14:40

"Reputatie... Ik ga later een hele clan aan mijn zijde hebben." Nou die had ambitie zeg! Al vond hij de woordkeuze wat vreemd, ach, Riverclan, eh? "Op zoek naar interactie bij mensen die niet een zin starten met 'gefeliciteerd.' " Hij fronste. "Ben je.. jarig dan?" Dezelfde frons bleef op zijn gelaat, terwijl hij met zijn kop naar beneden boog en met zijn tanden wat grassprietjes trok en ze over de kop van de grijze poes gooide. "Whoopwhoop, gefeliciteerd!" Zijn zin was niet helemaal begonnen met gefeliciteerd, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 17:10

Ze grinnikte en moest harder lachen na zijn actie. Hij was zeker ouder dan zij was maar zijn kinderlijkheid was er duidelijk nog. "Nee, ik ben niet jarig. Ik ben de nieuwe Riverclan deputy..." Ze keek hem fronsend aan, niet precies wetend wat ze moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 12:11

Om zijn actie moest ze lachen, maar natuurlijk, zo hilarisch was hij. "Nee, ik ben niet jarig. Ik ben de nieuwe Riverclan deputy..." De grijns verdween wat van zijn gezicht. "Oh.." Schaapachtig toverde hij weer een grijns op zijn gezicht en klopte voorzichtig met zijn voorpootje wat gras van haar flank. "Ook een reden voor een feestje toch?"
"Vermoord me niet, maar gefeliciteerd." Oeh, wat was hij toch moedig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 14:50

Ze grinnikte, schudde weer eens met haar hoofd. Dit was precies wat ze nodig had. "Dank u wel, Shadowclan krijger." Knikte ze, en trok haar wenkbrauwen amusant op. "Feestje hmm?" Zei ze daarna, en krulde kort haar staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 15:00

"Dank u wel, Shadowclan krijger." Hij boog heel eerbiedwaardig met zijn kop. "Om erkent te worden als krijger door een heuse deputy! Dat is mij nog nooit gebeurd!" Hij keek haar met glimmende oogjes aan. "Feestje hmm?" Hij gebruikte een heuse wenkbrauwwiebel. "Maar.. ik denk dat je partner me dan midden in de nacht komt opzoeken, als gerucht zich gaan verspreiden." Fluisterde hij en keek heel paranoïde om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimevr 19 jun 2015 - 21:44

Ze grinnikte, zo erg Deputy-achtig was ze nou ook weer niet. Misschien als ze er zin in had ofzo... Ze grinnikte en bloosde wat om zijn tweede zin. "Een partner heb ik niet." Glimlachte ze, en keek even weg om daarna weer in zijn ogen te kijken. Oké, nee. Hij was ouder en een Shadowclanner. Maar, best knap. En ze kon nu al met hem lachen. Snel haalde ze de gedachtes weg, het was raar. "Dus, party all night long, niet waar?" Grinnikte ze, hopend het gesprek op gang te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimevr 26 jun 2015 - 21:26

"Een partner heb ik niet." Oh, dat was nou jammer, maar misschien niet voor zijn leven. Hij stond liever niet op het geweten van een grote riverclan kat, die hem met een poot zou kunnen verdrinken. "Dus, party all night long, niet waar?" Met een grote grijns knikte hij. "Natuurlijk!" Kraamde hij enthousiast uit en plukte weer wat gras uit de grond en weer wierp hij het op haar. "Confetti~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimeza 27 jun 2015 - 23:03

Ze glimlachte, en de vrolijkheid sloeg al snel over op haar, waardoor ze hem nadeed en ook wat gras op hem gooide. "Confettikatten~" Grinnikte ze. Vroeger had ze helemaal niet geweten dat je zo'n plezier kon hebben met iemand uit een andere clan. Futuresong plukte heel veel gras en gooide het in één keer in de lucht, lachend, haar ogen stralend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 16:33

Prachtig. "Confettikatten~" Er werd meer gras omhoog gegooid en de grijze kater glimlachte. "Ik zie het al voor me, dat straks, als jij clanleader bent, de nieuwe warriors met zo'n groet hun nieuwe naam krijgen." Het zou geweldig zijn. "Ik denk niet dat Innerghost een ceremonie ooit veel vrolijker zal maken." Sad face.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 17:50

Ze grinnikte. "Ik mag al ceremonies doen van Butter, maar ik denk niet dat ik nu confetti over katten heen zou mogen gooien." Sprak ze. "Wel een mooie naam. Confettikit, Confettipaw, Confettiparty." Zei ze, en fronste daarna met hem mee. "N'aww. Als ik leider ben zal ik het hard genoeg schreeuwen zodat jij het ook hoort." Glimlachte ze. Voor hem, zou ze dat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Twisted around, turned 'em wrong 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 20:14

"Ik mag al ceremonies doen van Butter, maar ik denk niet dat ik nu confetti over katten heen zou mogen gooien." Heel zachtjes stuurde hij een bedankje naar Starclan dat Innerghost dat nog niet had hoeven doen. "Helaas, dan zal je je wel heel wat voelen als nieuwe warrior." Begroet worden met gras. "Wel een mooie naam. Confettikit, Confettipaw, Confettiparty." Bij die woorden slaakte hij een lach. "Ik zie al een kitten in jouw toekomst." Grinnikte hij.
"N'aww. Als ik leider ben zal ik het hard genoeg schreeuwen zodat jij het ook hoort." Dat was wel heel lief. "Nah, dan gaan ze je verdenken, maar ik weet wel wat!" Hij draaide zich om en liep naar de grote rots. "Wat als jij nou een ceremonie houdt, voor mij, op dit moment! Zoveel confetti als we willen groeit hier!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Twisted around, turned 'em wrong QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 21:15

Hij had gelijk, een kat zou niet weten wat hem overkomt. Ze glimlachte wat verlegen op het volgende, hoe zou je een kit moeten vinden als niemand je wou als partner? Haar apprentice-imago is er nog steeds. Ze knikte, hij had gelijk, maar op het volgende werden haar ogen groot. "U-u-u-hmmm." Stotterde ze. "Als je dat graag wil." Lachte ze, en sprong soepel op de rots. "Laat alle katten die oud genoeg zijn bijeenkomen." Riep ze, niet al te hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Twisted around, turned 'em wrong   Twisted around, turned 'em wrong Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twisted around, turned 'em wrong
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: