We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
J-ja maar aan pws werken zou mijn komende schooljaar echt zo verlichten ;___; Ik zie wel waar/wanneer 't is, want als ik in Canada zit neem ik geen vliegtuig terug :'D
Zat net topics te lezen van Thrush x Fawn. <3 Om in die sfeer te komen voor Crescent.
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Je kan d'r tegen buitenclanse katten heel gemeen maken? (: of geef dr een plottwist crush en iedereen die in zijn/haar buurt komt wordt afgekat Dan is ze niet evil O:)
.Redpaw
StarClan
Dani(beest) 162 Actief
CAT'S PROFILE Age: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons} Gender: Rank:
We kunnen een topic Fox x Red, Broken of Forest doen? ^^ Fox mag niet verwaarloosd worden, daar is ze te cool voor.
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
M-maar het past zo goed... Want ik wilde eigenlijk doen dat ze doordat Dappledpaw/Five de bloodclan gejoined had, ze heel veel pijn kreeg en woede richting de bloodclan, waarbij ze dus paniekaanvallen en woedeaanvallen krijgt :')
@Dani, dat kan wel ja :3
.Redpaw
StarClan
Dani(beest) 162 Actief
CAT'S PROFILE Age: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons} Gender: Rank:
Hihi wiskunde en aardrijkskunde gingen zo goed <'3 Hiiii lieve mensche :3
Foxfire
Member
Ik ben het lange meisje, btw~ Karate kunstjes, had ik jullie nog beloofd, maar vergeten //bad me
Foxfire
Member