Algemene Onzin Topic - Pagina 36



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:12

Windpaw schreef:
Hellhound schreef:
En ik zal maar eens beginnen met leren nu ik er tijd voor heb... Ik ga zowel Aardrijkskunde als Duits helemaal ver{vul hier maar vervolg scheldwoord in}
jij ook Aarderijkskunde morgen? Join the club :')
ik ga zoo buiizen

*joins*


Okay Duits leren word hem echt niet want het zijn 100 woorden, ik ken er 40 en ik kan niets van Duits naar Nederlands leren wat dus moet omdat ik het altijd andersom leer, maar andersom leren duurt veel langer en daar heb ik de tijd, concentratie en motivatie helemaal niet voor na heen hele dag drukte...
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:14

Brat schreef:
Net frozen nog een keer gezien xD had er gewoon zin in :p
Dat heb ik laatst ook gedaan :3

@James: Sorry, mij lukt 't niet :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:14

Anouk ^^ i feel yourse pain with duits
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:16

Brat schreef:
Anouk ^^ i feel yourse pain with duits

I'm just bad at every single language, well yeahgrammar and spelling in all of them, like hell
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:19

Ik heb dat niet echt alleen,Met duits wel ik vind zoon harde en irritante taal x.x
niet zoals Frans of zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloriousnight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 DPKsfdL
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:31

Wanderpaw schreef:
Zou iemand hiervan de achtergrond doorzichtig willen maken? :3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 2zh2ve1

Heb je hem zelf op photoshop gemaakt? In dat geval moet je gewoon heel simpel de witte achtergrond layer verwijderen. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:33

iemand een SPT topic met Brat? ik verveel me een beetje c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:35

Brat schreef:
iemand een SPT topic met Brat? ik verveel me een beetje c:

Ik wil wel? Al worden het dan wel lame Ipad-posts. uvu
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:38

.Lionpaw schreef:
Brat schreef:
iemand een SPT topic met Brat? ik verveel me een beetje c:

Ik wil wel? Al worden het dan wel lame Ipad-posts. uvu


i goed ik maak hem dan wel c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:40

Brat schreef:
.Lionpaw schreef:
Brat schreef:
iemand een SPT topic met Brat? ik verveel me een beetje c:

Ik wil wel? Al worden het dan wel lame Ipad-posts. uvu


i goed ik maak hem dan wel c:
Toppie! Dan spring ik even onder de douche~

Zouden jullie ook even op mijn eitjes willen klikken? uvu Het is me nog nooit gelukt er een uit te laten komen.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 20:59

Terug naar boven Ga naar beneden
.Redpaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 DPKsfdL
Dani(beest)
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}
Gender:
Rank:
.Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:07

Jongens zal ik bij haar os alleen haar naam doen, of de scribble er ook achter? c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:08

Ik zeg met scrabble c:  
,maar het wat je zelf mooi vind c;
Terug naar boven Ga naar beneden
.Redpaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 DPKsfdL
Dani(beest)
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}
Gender:
Rank:
.Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:10

Dat weet ik dus niet. :3
Ik laat het nu gewoon zo. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:10

Roughpaw schreef:
Nope, dat weet ik niet. Maar misschien heeft de Cattery waar Waz haar kitten Nymeria vandaan heeft weer kittens, vraag Waz maar om de Cattery naam.

Dus je gaat voor een coontje? Sweet <3 I have one <3

Die hadden geen kittens meer dacht ik
maar jaa, ik heb al een katje maar we willen graag een gezelschaps maatje erbij voor der
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:11

Mag ik even?

NOG 12 DAGEN TOT SEASON 5 VAN TEEN WOLF

Dat was het *buigt* Nu ga ik posten ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:12

Stomme Nederlands toets voor morgen urg x'D Totaal geen zin in om die rotzooi te leren, neem het straks nog wel eventjes door ghehe x3 Mn muziek is veel te leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:15

Ashbrook schreef:
Roughpaw schreef:
Nope, dat weet ik niet. Maar misschien heeft de Cattery waar Waz haar kitten Nymeria vandaan heeft weer kittens, vraag Waz maar om de Cattery naam.

Dus je gaat voor een coontje? Sweet <3 I have one <3

Die hadden geen kittens meer dacht ik
maar jaa, ik heb al een katje maar we willen graag een gezelschaps maatje erbij voor der

Klopt die hebben geen kittens atm. K zou toch echt even op de site kijken die k gestuurd had, want zoveel mensen met maine coon nestjes zijn r ook nie atm geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:19

@Dani, hoe maak je dat effect van jouw onderschrift eigenlijk met PS? Ik krijg het maar niet voor elkaar :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimedi 16 jun 2015 - 21:26

Firepaw schreef:
Ashbrook schreef:
Roughpaw schreef:
Nope, dat weet ik niet. Maar misschien heeft de Cattery waar Waz haar kitten Nymeria vandaan heeft weer kittens, vraag Waz maar om de Cattery naam.

Dus je gaat voor een coontje? Sweet <3 I have one <3

Die hadden geen kittens meer dacht ik
maar jaa, ik heb al een katje maar we willen graag een gezelschaps maatje erbij voor der

Klopt die hebben geen kittens atm. K zou toch echt even op de site kijken die k gestuurd had, want zoveel mensen met maine coon nestjes zijn r ook nie atm geloof ik.

Nee klopt, of als ik bel zijn ze net voor m'n neus weggekaapt haha. Naja het heeft geen haast, liever dat ik een goede kitten heb na een lange tijd dan een teleurstelling door te haasten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: