|
|
Dani(beest) 162 Actief
| CAT'S PROFILEAge: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 22:26 | |
| - Leopardkit, schreef:
- .Redkit schreef:
- <'3
Iemand topicje met Redpaw? (Naam moet nog veranderen. x3) *steekt hand op* Met Leo? :'D Ik zie hem al helemaal jonge appies stalken en ze uitvragen (a) Hahaha geweldig. x3 Ik maak hem nu aan. Je krijgt hem via pb. ^^ Red is trouwens een apart geval. xD |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 22:27 | |
| Nogal druk nu met de examens. Maandag, dinsdag en woensdag zijn de zwaarste vakken, dus daar ga ik me door moeten sleuren x'D
En jij? Wat heb de afgelopen weken nog gedaan? c: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 22:32 | |
| - Lumina schreef:
- Nogal druk nu met de examens. Maandag, dinsdag en woensdag zijn de zwaarste vakken, dus daar ga ik me door moeten sleuren x'D
En jij? Wat heb de afgelopen weken nog gedaan? c: Ha ja ik weet wat je bedoelt ik had dat ook,Ik zat echt bij elke vaag 10 minuten na te denken xD maar ik denk wel dat het je gaat lukken hoor je bent en slimme meid!, Nou niet echt ik wilden me een beetje depri de laaste wken daarom was ik een tijdje weg had het ook wel druk met andere dingen maar goed ik zit er erg over na te denken om een come back te maken! hehe |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 22:34 | |
| Zulke periodes heb ik soms ook. Dan moet ik wc even aan de kant leggen voor een een week of twee en dan kijk ik er altijd nog meer naar uit om terug actief te posten. Ik heb altijd post-moods als ik examens heb (a) |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 22:38 | |
| - Lumina schreef:
- Zulke periodes heb ik soms ook. Dan moet ik wc even aan de kant leggen voor een een week of twee en dan kijk ik er altijd nog meer naar uit om terug actief te posten. Ik heb altijd post-moods als ik examens heb (a)
Maar het komt ook wel omdat ik de newe sims 4 war ik veel time aan besteed, Maar heb ik nog wat gemist? |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 22:55 | |
| Uhm.. Weet je al dat er een nieuwe dep is in Windclan? xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 22:58 | |
| Whitelion? xD ja dat wist ik al |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:00 | |
| Oke, dan is er niet zo heel veel gebeurd. ^^'
Niet dat ik weet toch. Kben de laatste tijd veel bezig geweest met Lumina en Lizard, die ontvoerd is, dusja x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:05 | |
| - Lumina schreef:
- Oke, dan is er niet zo heel veel gebeurd. ^^'
Niet dat ik weet toch. Kben de laatste tijd veel bezig geweest met Lumina en Lizard, die ontvoerd is, dusja x'D Oh Lizard is toch door cyber? Tell me moreeeee! about Lumina's kidnapping ! |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:10 | |
| Lumina is niet gekidnapped x3
Enkel Lizard , ghehe. Foute woordkeuze daarnet (a) |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:16 | |
| - .Redkit schreef:
- Leopardkit, schreef:
- .Redkit schreef:
- <'3
Iemand topicje met Redpaw? (Naam moet nog veranderen. x3) *steekt hand op* Met Leo? :'D Ik zie hem al helemaal jonge appies stalken en ze uitvragen (a) Hahaha geweldig. x3 Ik maak hem nu aan. Je krijgt hem via pb. ^^ Red is trouwens een apart geval. xD Thx, ik reageer morgen :3 Leo ook en gaat wss eerst in haar staart bijten =^-^= |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:18 | |
| Hahahaha is Leo een staartenkanibaal X"D |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:19 | |
| - Lumina schreef:
- Lumina is niet gekidnapped x3
Enkel Lizard , ghehe. Foute woordkeuze daarnet (a) oh xD zou wel cool zijn :p |
|
| |
Dani(beest) 162 Actief
| CAT'S PROFILEAge: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:20 | |
| @Nath, Ooh dat gaat ze leuk vinden. x3
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:21 | |
| Red is wel cutey in dr avatar |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:28 | |
| ugh waarom is het in nederland altijd zo vochtig man ik zweet me kapot, |
|
| |
Dani(beest) 162 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:29 | |
| @Anouk, Dankje. ^.^ Ze ziet er wel best jong uit, maar dat is ze ook. xD @Hierboven, +1 |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:33 | |
| redkit is so cutie omg sorry moest er gewoon uit x3
ANOUK! hoe gaat het met helly???
|
|
| |
Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jun 2015 - 23:58 | |
| Grave, lang geleden boy x3 |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jun 2015 - 0:01 | |
| @Daan: Idd x'D Vinal moet hem btw eens ontmoeten, als leerling van Sushi x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|