|
| { And we will grow stronger | |
| Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| | | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: { And we will grow stronger ma 8 jun 2015 - 12:21 | |
| Deze ochtend was Roughpaw wezen trainen. Het was een flinke training geweest en al haar spieren branden nog als een gek. Het was begonnen met een afstand rennen, gevolgd door boom klimmen, waarna ze nog eens waren wezen sparren. Dat sparren had bestaan uit verschillende combinaties uitoefen. Het ging het poesje al aardig goed af. Ze was snel en sterk, dat zeker. Haar ogen waren ook wat beter geworden, ze zag alles met een kleine waas er overheen, maar dat hinderde haar nergens in. Maar nog steeds waren haar blauwe kijkers niet optimaal. Een zucht rolde over haar lippen toen ze zich eindelijk in haar nest bevond en ze sloot haar diepblauwe ogen. Wat rust kon ze wel gebruiken. Langzaam begon ze weg te tuimelen, tot iets boven op haar belande. Snel kwam Roughpaw overeind, om vervolgens een kitten van Innerghost te zien. Roughpaw vernauwde haar ogen. "Wat doe jij hier?" Vroeg Roughpaw licht geërgerd. Starclan, ze was moe, waarom kon ze niet gewoon even met rust gelaten worden. Dan te bedenken dat Roughpaw zelf normaal de onrustzaaier was. Dus zo voelde katten zich wanneer Roughpaw druk was en anderen daar geen zin in hadden?
|
| | | Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: { And we will grow stronger ma 8 jun 2015 - 13:46 | |
| Okey, het was dus kat. Leopardkit draaide zich rustig om en keek naar de tabby waarop hij lag. Wacht, was dit niet familie? Ehem, hoe zat dat nou? Mam had een dochter gekregen Fawnstep, en die had nu ook kittens en daar was deze er een van. Dus dan maakte dit zijn nicht? Goed, nu nog haar naam. Fawnstep had vier kittens; Slatepaw, Hailpaw, Aurorapaw en Roughpaw. Vier keuzes, uiteindelijk kreeg hij het wel goed. Even porde hij met zijn witte pootje in haar vacht en merkte op dat die ruw was. Nou, raadsel opgelost. Dit was Roughpaw en ze was zijn nicht. Maar echt, zijn familie mocht zich niet meer voortplanten of hij kon het nooit bijhouden. Aangezien de kitten afgeleid was door het raadsel van de kat waarop hij zat duurde het even voor hij antwoord gaf op haar vraag. ‘Pelgrimstocht langs alle dens?...’ sprak hij naar de waarheid, al zorgde zijn wantrouwige toon ervoor dat er een vraagteken achterkwam. Maar zoals kittens het beste konden week hij meteen af van het onderwerp wat hij hier deed, en ging weer terug op het feit dat dit familie was. ‘Je bent Roughpaw toch? Dan ben jij mij nicht’ er was een vleugje trots in zijn stem te horen dat hij het had onthouden. Zijn familie was immers groot. De rode kitten maakte echter geen aanstalte van diens rug af te gaan, het zat wel lekker. |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: { And we will grow stronger ma 8 jun 2015 - 22:16 | |
| Een zucht rolde over de lippen met Roughpaw en haar chagrijnige kopje maakte plaats voor een vrolijk kopje. Zij was ook zo geweest en kon zelf nú nog zo zijn. Vergat niet dat ze laatst nog even Rogue territorium had bekeken, zonder dat iemand er vanaf wist. ‘Pelgrimstocht langs alle dens?...’ Roughpaw grijnsde, haar moeheid vergetende. "Oh! En wat heb je allemaal al gehad?" Vroeg Roughpaw terwijl ze haar pootjes iets meer onder haar borstje trok, zodat ze wat comfortabeler lag. Wat haar betreft mocht die warme haarbal van een kitten daar lekker blijven liggen. ‘Je bent Roughpaw toch? Dan ben jij mij nicht,’ klonk de stem van de kitten. Oh, wacht! Dit was Leopardkit, haar ... ja, wat was het? Familie, daar liet ze het bij. Hij was het jongere broertje van Fawnstep en het was dus enorm raar om hem óóm te noemen. "Ja, klopt, kleine luipaard!" Miauwde Roughpaw enthousiast, terwijl ze wat op haar zij rolde, hopend dat Leopardkit wat mee zou bewegen, dan kon ze hem tenminste aankijken.
|
| | | Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| Onderwerp: Re: { And we will grow stronger wo 10 jun 2015 - 14:47 | |
|
Roughpaw had grootse dingen uitgevoerd toen zijzelf kitten was geweest. Inderdaad ook alle dens afgaan om te kijken wat daar allemaal te beleven was. Toen destijds was Smokebreath en daarna Littlestream medicine cat geweest. Die wisseling was snel gegaan. Het grootste deel van haar leven was Acefray nu de medicine cat. Ze hoopte dat die grappige, dikke kater nog wel even hun medicine cat zou blijven. Hij was tenminste geen chagrijnige haarbal zoals Roughpaw de medicine cats kende. Ook was bij Roughpaw de apprentices den al een snel doelwit geweest, waarna de Warriors den en de Elders den was eigenlijk een dagelijks bezoek voor haar geweest. "Wanneer ga je de Warriors den plunderen? Ik persoonlijk zou het doen wanneer de Warriors den zo vol mogelijk zit, hun reacties zijn dan echt grappig. Ik spreek uit ervaring," miauwde Roughpaw met een brede grijns. Een stoker, dat was Roughpaw ook al vanaf dag één geweest. "Wat moet je allemaal doen als apprentice?" Die vraag had de cyperse poes zelf ook gesteld bij haar eerste apprentices den bezoek. "Dat zal ik je eens vertellen," miauwde ze. "Trainen... trainen... trainen, nog meer trainen. En, oh ja! Trainen." Ze likte haar lippen. "Daarnaast moet je nog meer trainen, dus eigenlijk train je elke daag. Waarnaast je ook wel eens mee mag op een tr... patrouille, zowel jacht patrouille als border patrouille. Border patrouille is iets wat vaak gebeurd aan het einde van je eerste moon als apprentice. Daarna zal het geleidelijk steeds vaker voorkomen. Je moet namelijk al een aantal keer gevechtstraining gehad hebben, eerder mag het niet," legde Roughpaw uit, waarbij een gaap tussen haar lippen door ontsnapte.
|
| Onderwerp: Re: { And we will grow stronger vr 12 jun 2015 - 21:14 | |
| Roughpaw grinnikte toen Leopardkit haar vertelde dat hij de warriors den ging bezoeken bij Sundown. Zo zou Roughpaw het ook gepland hebben toen ze Roughkit had geheten. Hierna begon Roughpaw te vertellen hoe het leven van een apprentice in elkaar stak. Dat kon nu mooi, zij was intussen al weer één van de oudere apprentices. Ze begon nu haar pad te bewandelen richting het Warrior schap. Over twee moons verwachtte ze dat het zo ver zou zijn. Dat was wat ze in haar kopje had. Ze was zich er namelijk van bewust dat ze nog een hoop te leren had en voelde zich helemaal nog niet klaar om Warrior te worden. Roughpaw vertelde Leopardkit over de dingen die je leren moest en natuurlijk vergat ze een belangrijk deel. Het weten van hoe de warrior code werkte, het hebben van geduld, en zo voorts. Dat was één van de tekens dat ze nog niet klaar was voor het worden van een Warrior. "Maar waarom mag ik dan nog niks doen? Ik wil veel trainen en sterk worden" Vroeg Leopardkit. Roughpaw dacht hierover na. Deze vraag had zij zelf ook gesteld. "Nou, je bent nu nog jong en kwetsbaar. Ja, ik weet, dat zal je nooit toegeven, gold ook voor mij. Maar zie jij het al voor je dat je in een gevecht beland? Dat je een grote Warrior klauw tegen dan fijne kopje tegen je aan krijgt?" Roughpaw glimlachte. "Dat komt er ook bij kijken wanneer je Warrior wordt." Roughpaw grijnsde. "Geniet er van nu je nog kitten bent, want uitslapen, doen waar je zin in hebt, etc, zal niet meer van toepassing zijn." Roughpaw geeuwde nog een keertje, waarna Leopardkit haar porde en zei; "Niet moe zijn." Hierbij grijnsde het cyperse poesje met haar wilde vacht. "Ik ben klaar... huaaa... wakker!" Deze zin werd onderbroken door nog een geeuw.
|
| Onderwerp: Re: { And we will grow stronger di 16 jun 2015 - 16:13 | |
| Roughpaw haatte het om toe te geven aan de waarheid. Maar ze had het zelf gezien, hoe die dingen gingen. Hoe dat vechten ging. Maar goed, het was zou éénmaal zo, maar wanneer gingen kittens dat inzien? Toen Leopardkit zei dat ze niet moe moest zijn, deed Roughpaw een poging met wijs te maken dat ze klaar wakker was. Dit werd echter de mist in geduwd door een geeuw die haar zin onderbrak. Intussen was Leopardkit ook van haar rug af gegleden en lag hij voor haar bij haar borst. ‘Ik hoef niet te slapen, ik ben een grote kater,’ miauwde de kitten, die vast beraden zijn borst vooruit stak en vervolgens tegen haar aan ging liggen. Roughpaw fronste kort, een kitten die tegen haar aan lag. Vreemd. "Ik ga je wat beloven. Ik ga Innerghost vragen of je eens mee mag doen aan een gevecht training in het kamp." Dit leek haar de sleutel om een kitten ervan te overtuigen dat het allemaal veel ingewikkelder was dan dat ze dachten. Ze legde haar kopje neer op de grond en keek zijdelings naar Leopardkit, waarbij haar oogleden enorm zwaar begonnen te worden.
|
| Onderwerp: Re: { And we will grow stronger za 20 jun 2015 - 19:06 | |
| Oh, wat hoopte ze dat Innerghost zou instemmen met haar voorstel. Ze hoopte het echt. 'Echt waar? Wel echt doen hé, wat je beloofd hebt moet je ook doen,' helemaal bij deze woorden van Leopardkit. "Ik hoop echt dat Innerghost er mee instemt," miauwde ze met een glimlach. "Maar ik ga echt mijn best doen," vervolgde ze waarna ze merkte dat haar oogleden steeds zwaarder en zwaarder werden. Wanneer werd die kitten nou eens moet? Ze kon bijna niet meer, ze wou echt even slapen. 'Wak-ker blijven, Roughpaw,' klonk er keihard in haar oren. Haar ogen schoten weer open en keken recht in de ogen van Leopardkit. "Auw! Jeetje! Mijn oren horen meer dan je denkt, hoor," miauwde ze, terwijl ze wat naar achteren schoof en met haar pootje over haar gevoelige oor heen wreef. 'Dan kan mama zien dat ik een grote jongen ben en misschien mag ik dan vaker meedoen,' ging Leopardkit doodleuk verder. "Ja, misschien wel," murmelde ze. "En Innerghost is sowieso trots op je," vervolgde ze. "Maar, ben je niet moe? Van mij mag je wel even in de apprentices den slapen? Ik ben namelijk wel moe en moet over een paar uur ook weer verder," murmelde ze, hopend dat de kitten er mee instemde.
|
| Onderwerp: Re: { And we will grow stronger di 14 jul 2015 - 1:34 | |
| Wat wou Roughpaw nu graag slapen. Ze was niet voor niets rond deze tijd de apprentices den binnen gedrongen. Ze wou slapen zodat ze in de avond weer verder kon. Wát, ze moest slapen, de warrior had het haar zelf opgedragen. In plaats daarvan lag ze nu te kletsen met een kitten die niet wou ophouden. Toch was hij wel cool. Toen Roughpaw dit keer over slapen begon, leek Leopardkit beledigd. ‘Maar-’ begon hij zeurend. Jeetje, was zijzelf ook zo vervelend geweest als kitten? Dit bracht wel een geamuseerde uitdrukking op haar gelaat. ‘Okey dan, maar niet lang,’ gaf Leopardkit uiteindelijk toe en opgelucht haalde Roughpaw adem. "Goed, weet wel dat niemand anders dit ooit toegelaten zou hebben, je bent echt een geluksvogel," snorde ze. Leopardkit kroop tussen haar voorpoten, lekker brutaal en krulde zichzelf op. Hij glimlachte zacht en legde haar kopje naast de kitten neer, waarna ze direct in slaap viel.
OOC: Topic uit?
|
| | | | Onderwerp: Re: { And we will grow stronger | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |