Awkward Silence



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Awkward Silence

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vixencry
Member
Awkward Silence  DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:02


Vixencry Awkward Silence  Tiny_heart_by_sanitydying-d4y13ou
De poes had het warm. Ze had lopen sparren met verschillende katten en het zweet droop van haar vacht. Al was ze wel blij met het resultaat. De poes was een goede krijger en kon goed overweg met een vervelende elite-kat. In een sukkeldrafje was ze gaan lopen nadat ze een andere kat duidelijk had gemaakt dat ze toch echt klaar was met sparren. De zon scheen mooi, maar je voelde nog wel koude wind. Zoals een typische Riverclanner was ze op weg naar water. De plek waar deze katten zich goed in voelden. De poes had het ook verschrikkelijk warm en het koude water zou haar helpen afkoelen. Al was ze niet van plan er netjes een slokje van te nemen. Nee, deze mooie slanke poes wou er gewoon induiken zo warm had ze het. Al waren er duizenden anders die haar aanstaarden, zij was hier om een duik te nemen en ze ging die plannen niet schrappen voor een paar andere katten. Hier had ze dan ook geen problemen mee. Met haar sierlijke lijf kwam ze aan bij de rivier om de grens. Zonder enige aarzeling liep ze erin. Hier had ze weinig problemen mee, maar ze moest wel even een goede plek vinden om te kunnen blijven staan. De poes duwde kort haar hoofd onderwater en ze legde de rest van haar lijf onderwater. Haar lijf koelde onmiddellijk af. Even bleef ze in het water hangen terwijl ze soms even haar hoofd onderwater duwde. De poes besloot nu pas om zich heen te kijken en ze zag grappig genoeg nog een kater staan ook. De zon zat alleen achter hem, dus hij leek één of andere god te zijn vanaf haar punt. Al zag ze het zelf natuurlijk niet zo. De poes schudde sierlijk met haar hoofd om wat water weg te krijgen. De poes draaide zich naar de kater, maar besloot nog niks te zeggen. Hij zou zelf maar moeten uitleggen wat hij daar deed.

Tag: Graywing of Panthergrowl // 329 words // Eerste post Panthergrowl of Graywing daarna OPEN





Awkward Silence  Jqhn9j


Laatst aangepast door Vixencry op za 6 jun 2015 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Awkward Silence  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:21


Zwetend en puffend ging de zwarte kater op weg naar de rivier. Het was bloedheet en zijn lange donkere vacht werkte niet echt mee. Hij keek uit naar een frisse duik, en hij vroeg zich af hoe de katten van de andere clans met dit probleem omgingen. Hij herinnerde zich zijn vriendin Winterplume die een hekel had aan water. Wie kon er op een dag als deze nou zonder een verfrissende duik? De superioriteit van Riverclan was wederom bewezen. Graywing kwam aan bij de rivier en zag toen dat er ook al een andere kat was. Een poes, duidelijk een poes, zeer duidelijk een poes. Haar vacht was drijfnat en benadrukte haar mooie figuur. Ook zag ze hem niet dus de kater besloot dat ze het vast niet erg vond dat hij even bleef kijken. Ze duwde haar kop meerdere keren onderwater en had echt niet door dat hij daar stond. Wat Graywing eigenlijk niet erg vond. Hij genoot wel van zijn uitzicht. Toen draaide de poes zich opeens om en keek hem zonder wat te zeggen aan. Gray wist dat hij zich beschaamd moest voelen, maar hij had nergens spijt van. "Looking good." Zei hij onbeschaamd met een grijns terwijl hij op de oever afliep. "Je vind het vast niet erg als ik erbij kom?" Zonder op antwoord te wachten liep de donkere kater het water in en op haar af. "Ik ben Graywing." Zei hij nog steeds grijnzend.


Awkward Silence  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Awkward Silence  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:24


Zijn idee had goed uitgewerkt en dat was mooi, maar hij had er ook genoeg van. Zeker nu er een knappe dame het kamp uitglipte had hij de neiging gehad om te stoppen - en haar te volgen. Vixencry stond erom bekent dat ze knap was en het was geen raadsel waarom.
Ze leek wel te stralen door haar rode vacht en ze liep nou eenmaal prachtig. Niet dat Panthergrowl een crush op haar had, natuurlijk niet. Hij was niet van plan om ooit een crush te krijgen ook. Dat weerhield de grijze kater er niet van om haar toch te volgen.
De rode poes leek naar het water te gaan, een strak plan, vond hijzelf. Ook al zou zij er misschien alleen wat gaan drinken, hij vond het wel een goed idee om in te duiken. Het was zo warm.
De poes stond hoger op haar poten - dat was normaal - waardoor ze sneller was dan hem, dus had Panther haar na een tijdje uit het oog verloren. Maar toen hij bij de rivier aankwam werd het duidelijk dat zijn verwachtingen geklopt hadden en dat Vixencry inderdaad hier was. Wat ze deed was toch wel een verassing voor hem: ze was aan het zwemmen, zoals hij ook gepland had.
"Hey," zei hij laag, maar niet onaardig zoals normaal. Knappe koppies wilde je te vriend houden, niet? Hierna liet hij zichzelf zonder pardon het water in zakken en waadde snel een stuk dieper, zodat zijn poten de grond niet meer raakten. Hierbij dook hij onder water en liet de blauwe vloeistof zich boven hem sluiten, waarbij hij dichter naar de ander toezwom. Hier kwam hij weer boven water, een heel stuk dichterbij. "Opnieuw hallo," miauwde hij nu op een zachtere toon.
Toen pas merkte hij de andere kater op en hij grijnsde naar Graywing, die de pervert aan het uithangen was. Oké dan.


Awkward Silence  EHnbxOu        0        Awkward Silence  12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Gemstone
StarClan
Awkward Silence  DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Gemstone
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:42

Serieus? Zag ze er uit als zo'n monster dat niemand met haar had willen sparren? Het irriteerde haar enorm dat niemand haar had durven uitdagen maar goed. Ze wisten maar wat goed wat ze zouden doen als ze haar uit zouden dagen. Ze leek dan welk een tenger mooi poesje, haar nagels waren scherp genoeg om schade aan te richten. Wedde dat al die katers gewoon doodsbang voor haar waren? Die gedachte liet haar tevreden snorren terwijl ze doorstapte. De late middag zon op haar schitterend bruine tabby vacht terwijl haar grote witte bef trots voor haar uit stak. Ze volgde het spoor van haar al even mooie zusje als zij zelf was Vixencry. Ja zij en Vixen waren echt de mooie meisjes van Riverclan. Iemnd moest het toch maar zijn? Maar het spoor dat ze volgde werd overstemt door de geuren van de twee katers Graywing en Panthergrowl. Het liet haar een beetje vreemd opkijken. Wat wouden hun noou weer met haar zusje behalve niet veel goeds? "Zeg zeg zeg Vixie deel je nog wel met mij?" Snorde ze lachend naar de twee perverts kijkend en zwiepte met haar bruinige staart speels heen en weer.


Awkward Silence  2chqp3c
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Awkward Silence  DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:55

De poes kneep haar ogen samen en kon de grote kater Graywing herkennen. De poes keek hem brutaal recht in de ogen. Haar natte vacht glom nog, al was het helemaal nat. "Looking good. Je vind het vast niet erg als ik erbij kom?", zei de kater met een grijns op zijn gezicht. De poes had ook een soort brutale glimlach op haar gezicht terwijl ze hem aankeek. "Kom erbij zou ik zeggen." De poes stapte opzij en liet de kater naast haar komen. "Ik ben Graywing.", zei hij nog steeds grijnzend. Zo, straight to the point hé? Niet met een versier poging of iets, nee gewoon gelijk voorstellen. Dat zag je niet erg veel, maar ze vond het geen probleem. Voordat ze echter haar mond kon openen kwam er nog stem op een lage toon. De poes besloot erbij te gaan zitten en keek naar het andere gestalte. De kater dook het water in en Vixen volgde hem met haar mooie heldere ogen. Tot hij voor haar omhoogkwam. Een grijns kwam op haar gezicht."Opnieuw hallo," sprak de kater opnieuw. De rode poes lachte zacht en keek naar de grijze kater met de gele ogen. De staart van de rode poes kwam zacht langs het lijf van Gray te liggen toen ze Panther aankeek, maar ze deed geen moeite om hem weg te halen. Toen ze zich weer wou omdraaiden naar de andere kater hoorde ze nog een stem. Was deze poes een soort magneet voor andere katten? Of hadden alle katten op precies hetzelfde moment zin om naar precies hetzelfde plekje te gaan? Haar zus Gemstone kwam aan en begon gelijk met praten. "Zeg zeg zeg Vixie deel je nog wel met mij?", snorde ze lachend. Vixen keek haar met een neutrale blik aan en draaide zich naar haar zus. Om eerlijk te zijn had ze geen idee wat ze moest zeggen. Twee mooie kater om haar heen en haar zus op de kant. Ze kon gewoon bijna niet geloven hoe er zoveel katten op die plek waren gekomen. "Nou gezellig jongens.", zei de poes niet met al te veel emotie in haar stem. De poes ging zitten en keek beide kater aan haar zijdes even kort aan. Daarna keek ze naar haar grijze zus. Een klein glimlachje ging haar kant op. Ze was vrij om te komen, maar Vixen wou wel weten wat ze van plan was.  


Awkward Silence  Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Awkward Silence  DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 23:13


"Kom erbij zou ik zeggen." Zei de poes met een brutale glimlach, en Graywing kwam nog dichterbij. "Dank u zeer." Zei hij met een brede grijns. "Opnieuw hallo," Hoorde hij een andere stem en keek om. Panthergrowl stond voor hem en grijnsde. Graywing grijnsde gewoon terug zonder enige schaamte. De knappe poes waarvan hij nog steeds niet wist hoe ze heette ging zitten, en schaamteloos ging hij naast haar zitten alsof ze al een setje waren. Nonchalant sloeg ze haar staart om hem heen, en hij protesteerde niet. Wel keek hij Panther even brutaal aan. "Zeg zeg zeg Vixie deel je nog wel met mij?", Klonk er nog een andere stem, en toen Gray zich omdraaide om te kijken zag Graywing nog een andere poes, die er trouwens ook niet slecht uitzag. "Nou gezellig jongens.", Zei de poes naast haar, en hij keek haar even brutaal aan. "Zeer gezellig Vixie." Zei hij met een veelzeggende grijns. "Hoe mee zielen hoe meer vreugd toch?" Hij keek alle katten nog even aan, en bedacht dat hij eigenlijk alleen Panther's naam kende. "Maar stel ons even voor." Zei hij zonder blikken of blozen. Hij wist wel graag de namen van de knape poezen om hem heen.


Awkward Silence  2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Awkward Silence  DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 23:51

"Zeer gezellig Vixie.", zei Graywing met een grijns op zijn gezicht. Speels duwde Vixen tegen hem aan. De kater had de bijnaam van haar zus overgenomen, omdat hij haar naam natuurlijk niet wist. Haar ogen bleven even brutaal in de zijne staan, maar al snel besloot ze haar ogen op het water onder hem te zetten. "Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?", zei de kater voor haar, waarna de rode poes het hardop herhaalde. "Hoe meer zielen hoe meer vreugd inderdaad.", zei de poes zacht. "Maar stel ons even voor.", vervolgde de grijze kater. Een grijns kwam op het slanke gezicht van de poes. "Oja, deze arme kater kent de naam natuurlijk niet.". De poes klonk niet al te brutaal en lachte ook zacht bij de opmerking. "Vixencry is de naam." De naam van Graywing had ze niet geweten, maar ooit had ze de naam van Panthergrowl weten op te vangen, al wist ze niet meer waarvan. De rode poes besloot om haar hoofd nog even sierlijk in het water te steken voor extra afkoeling en schudde het water opnieuw van haar hoofd, dichtbij de katers deze keer. Een pesterige grijns ging naar de twee en ze keek haar zus opnieuw in de ogen. Niet-wetend wat ze moest zeggen. Omdat ze niks wist, zei ze niks, zo simpel was het. Dan moest een ander maar iets verzinnen. Zij besloot echter om met haar slanke poot haar haren op haar hoofd weer recht te leggen, door steeds een lik aan haar poot te geven en om het daarna over haar rode kopje te laten gaan. De poes zag er zoals altijd sierlijk uit terwijl ze het deed. Ze luisterde wel aandachtig of de andere katten wat gingen zeggen.


Awkward Silence  Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Awkward Silence  JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 13:13

Nadat ik gespard had met Graywing in het kamp waren veel katten het kamp uitgegaan om even af te koelen in de rivier of gewoon ergens uit te rusten, ten minste dat nam ik aan aangezien het me sterk leek dat ze nu nog fanatiek gingen jagen terwijl ze moe waren van het sparren. Persoonlijk had ik het zelf ook ongelooflijk warm aangezien het aardig heet was dus ik besloot hun voorbeeld te volgen. Ik stond op en draafde in een rustig tempo in de richting waar de rivier zich bevond. De felle zon scheen op mijn pels waardoor deze bloedheet was desondanks er een zacht maar warm briesje stond.
Toen ik de rivier eenmaal in zich zag komen merkte ik op dat er ook nog een stel andere katten waren, vier om precies te zijn. Ik herkende Graywing gelijk omdat hij nog vers in mijn geheugen geprent was, de rest herkende ik pas toen ik dichterbij kwam. "Hey iedereen," begroette ik hen met een glimlach terwijl ik het water inliep totdat deze net onder mijn buik kwam, het al een hele opluchting vindend dat mijn poten omringt waren door het koude en natte water.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Awkward Silence  B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 14:01

Warpaw zuchtte zachtjes en keek vermoeid neer op zijn ekster. Pff, rot beest. Hij had er veel te lang over gedaan het ding te vangen. En het was het eigenlijk niet waard geweest. Maar goed, hij was vastberaden geweest. De calico verborg het beestje onder enkele rotsen en struiken. Toch was hij nog lang niet bijgekomen. Het was immers een warme dag en zijn jachttechniek koste veel energie. Daarom vond hij dat hij wel een slokje ijskoud water verdiende. Dus liep hij naar de rivier en damn, wat was het daar druk. Toen hij zag dat de halve clan in het water zat zuchtte hij wat gehumeurd. ‘Ik heb mijn water liever zonder kat’ klaagde hij binnensmonds. Dan maar niet drinken. Maar nu hij er toch was, why not enjoy himself. ‘Aangezien de halve clan hier toch is, laat ik ook maar eens een duik nemen’ Met die woorden stapte ook hij het water in, waardoor zijn calico pels bij zijn nek omhoog kwam. Met een scheve grijns keek hij de andere aan. De meeste kende hij wel bij naam en gezicht, ze zaten immers allemaal in dezelfde clan.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Awkward Silence  6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 15:05

Het eerste wat Smokegaze naar zijn potje sparren met Panthergrowl had gedaan, was zijn vacht weer in model brengen, gezien hij wel wat plukken haar kwijt was geraakt. Panthergrowl was een prima tegenstander geweest, maar naar Smokegaze's idee was hij sterker en beter. Goed voor hem. De hitte die hij nu echter voelde was minder aangenaam. Wat was er met het weer aan de hand. Eerst een super strenge leafbare waarbij katten bijna dood vroren of ziek werden en er geen enkele prooi te vinden was en dan nu newleaf, wat aan het begin ook extreem koud was geweest en nu toch wel echt heet begon te worden.
Smokegaze stond op en liep naar de uitgang van het kamp. Hij kon zich maar beter in de rivier plaatsen, afkoelen en het zweet van het sparren uit zijn vacht laten spoelen. Onderweg naar de rivier merkte hij duidelijke geluiden op. Gespetter en geklets. Hij zou daar dus overduidelijk niet alleen zijn. De jonge warrior zette een scheven grijns op en maakte zichzelf toonbaar. "Gegroet. Heeft het kamp zich verplaatst?" Klonk zijn flauwe stem met een grijns op zijn gelaat.


Awkward Silence  YeIsY95
Awkward Silence  PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Awkward Silence  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 20:40

"Zeg zeg zeg Vixie deel je nog wel met mij?"
Zijn grijze kop draaide in de richting van nog een knappe kattin en hij grijnsde breed. Kijk, dit ging de goeie kant op. Zijn chagrijnige bui was gelijk achter de rug en hij wenkte met zijn kop dat de ander, Gemstone, ook in het water kon komen.
"Nou gezellig jongens." Miauwde Vixencry en een zachte grinnik ontsnapte uit de bek van Panther. "Ja ja." Miauwde hij tegen niemand in het bijzonder.
Toch keek hij wel een beetje vreemd op toen hij zag dat er nog meer katten aankwamen. Hij wist niet dat de rivier zo'n veelbezochte plek was. Ashbrook kwam erbij en Panther glimlachte ook naar haar. Goh, hij had in tijden al niet zo veel meer geglimlacht.
‘Aangezien de halve clan hier toch is, laat ik ook maar eens een duik nemen’ Met een ruk schoot zijn kop omhoog en hij grinnikte toen er nóg een kat bij kwam. Een apprentice dit keer. Warpaw, als hij het goed had, of het was een kattin, maar dat wist tie niet zeker.
"Gegroet. Heeft het kamp zich verplaatst?" Smokegaze, zijn gevechtspartner, kwam het water niet in maar stond aan de oever. "Hé Smokegaze!" Riep Panther en hij maakte ook bij hem weer een hoofdgebaar dat de ander erin moest komen.


Awkward Silence  EHnbxOu        0        Awkward Silence  12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixencry
Member
Awkward Silence  DPKsfdL
Dani(beest)
269
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 26 Moons
Gender:
Rank:
Vixencry
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 22:51

Het was zo ongelofelijk druk dat Vixen het bijna niet meer kon bijhouden. Eerst Graywing, toen Panthergrowl, daarna Gemstone & nu hoorde ze de poes Ashbrook ook nog aankomen. Dit was niet normaal meer. Zijzelf had twee katers hierheen gebracht en haar zus en die hadden weer anderen gebracht of het was puur toeval, wat haar onwaarschijnlijk leek. "Hey iedereen,", zei Ashbrook met een glimlach en Vixen knikte met een kleine glimlach terug. De poes liep ook het water in en Vixen wist niet of ze moest blijven zitten tussen al die katten. Het maakte haar wat ongemakkelijk al voelde ze niks van schaamte. Nog een katerstem klonk en opnieuw moest ze haar hoofd draaien. "Aangezien de halve clan hier toch is, laat ik ook maar eens een duik nemen", zei de calico apprentice kater. Het was een aparte kleur voor een kater, maar het leek hem vanaf hier wel goed te staan. Vixen besloot op te staan en draaide zich om, daarbij kwam ze tegen beide Gray & Panther aan met haar achterwerk, maar dat weerhield haar er niet van om naar de rest van de katten te draaien. Met haar gezicht zat ze nu naar alle katten toe en nu zag ze ook hoeveel dit er eigenlijk waren. Voordat ze kon beginnen met tellen klonk nog een katerstem."Gegroet. Heeft het kamp zich verplaatst?" De heldere ogen van de poes keken naar de 4de mooie kater die was aangekomen. Ze bleven maar binnenstromen of niet? Zijzelf vond dit helemaal geen probleem. 4 katers en 2 poezen om haar gezelschap te houden, dat was wel erg veel, maar wel entertainend. Vixencry besloot op te staan en liep naar het diepe water. Daar begon ze te trappen met haar poten. "Wie volgt?", zei ze met een glimlach naar de rest toe. Het koude water omringde haar slanke rode lijf en ze gleed soepel door het water. De poes keek de anderen aan speels gooide ze water naar 1 van de anderen. Er moest wat meer actie bij deze minimeeting komen. Misschien zag ze eruit als een gloednieuwe apprentice, maar dat maakte haar echt helemaal niks uit.


Awkward Silence  Jqhn9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Awkward Silence    Awkward Silence  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Awkward Silence
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: