{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Butterstar
StarClan
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 14:15

Diep haalde ze adem terwijl ze haar slanke flame point lichaam door de medicine cat den duwde. Haar gesprek met Wolfgaze had haar veel opgehelderd maar nog altijd lag er een diepe pijn in haar hart. Hoewel ze niet kon ontkennen dat ze al lang en breed over de keuze na had kunnen denken en dan ook al een beslissing had gemaakt was dit alsnog te pijnlijk. Dit was te moeilijk en te hard om echt over haar hart te kunnen verkrijgen maar ze wist dat het leven van een leader moeillijk was. Het was hard en zou haar meerdere keren breken. Negen keer om precies te zijn en zij had met alle liefde dit aangenomen. Ze had er zelf voor gekozen.

”Laat iedereen die oud genoeg is om zijn of haar eigen prooi te vangen zich verzamelen!” Haar stem was helder en duidelijk terwijl ze op haar den sprong en in stilte wachtte tot iedereen zich verzameld had. Met een kat in het speciaal. Haar deputy Wolfgaze. Haar beste vriend die er zelf voor had gekozen om voor de clan te kiezen en niet zijn eigen eer. Ze wist dat zijn opvolger hetzelfde dacht als hij en toch heel anders was. Er stroomde puur Riverclan bloed door diens aderen en kracht in diens poten. Zeker met de vijandelijke stemming over het woud wist ze dat ze deze kat nodig zou hebben als haar deputy. En dat deze kat niet uit was op macht of kracht. Nee deze kat zou voor diens clan alles doen.

Ze zuchtte in stilte kijkend naar de gezichten en vond die van haar hopelijk toekomstige deputy. Een trieste glimlach vormde zich rond haar lippen terwijl ze zich weer tot alle katten wenkte. ”Jullie weten allemaal wat een hevige strijd Wolfgaze geleverd heeft voor zijn eigen leven en de clan. Het is niet zeker of hij ooit weer de oude zal zijn, gebeurd dit is dit na een lang lange weg van vallen en opstaan.” Triest keek ze naar haar beste vriend. ”Wolfgaze ziet het belang in van een gezonde deputy en heeft hierdoor besloten om af te stappen van zijn rang.” Een moment hielt ze stilte kijkend naar de clan. Ze zag hoop in sommige warriors hun ogen. Hoop om zelf de rang te krijgen maar haar beslissing stond al vast. ”Hierdoor ben ik genoodzaakt een nieuwe deputy te kiezen, in de tijd dat Wolfgaze gespendeerd heeft in Whisperwind’s den ben ik tot een conclusie gekomen omdat ook ik naar de toekomst moest kijken. Daarom vraag ik nu Starclan op ons neer te kijken en mij bij te staan in mijn besluit.” Ze haalde diep adem en een glimlach vormde rond haar lippen. ”Futuresong ik vraag jou om aan mijn zijde te staan en mijn nieuwe deputy te worden. Wat is hierop jouw antwoord?” Haar ogen vlogen rechtstreeks naar de grijze kattin. Ze was jong maar ervaren. Ze was trots maar haar liefde voor de clan straalde door alles heen. Ja. Futuresong was de deputy die zij nodig had. Dat wist ze wel zeker. Futuresong haar deputy.

-Verrassing super gefeliciteerd Iro <3



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 14:59

Genietend van de zon die op mijn zijdezachte pels scheen had ik mijn ogen gesloten, even bij te komen van alle patrols die ik ondergaan was vandaag. Er stond een licht briesje wat de hitte die er vandaag was wat deed afkoelen wat wel fijn was. Anders werd je onderhand gebakken als je de hele dag bezig was.
”Laat iedereen die oud genoeg is om zijn of haar eigen prooi te vangen zich verzamelen!” hoorde ik ineens waardoor ik nieuwsgierig mijn oren spitste en gelijk overeind kwam. Ik wist niet wat er aan de hand was dus ik trippelde vrijwel meteen naar de plek waar Butterstar zich bevond om een toespraak te houden. Op mijn gemak ging ik geluidloos zitten en sloeg ik mijn staart om mijn voorpoten heen. Aandachtig keek ik de kattin met respect aan terwijl mijn oren gespists stonden, ik niet niet van plan om ook maar een enkele geluidstrilling te missen. Vooral niet in deze periode.
”Jullie weten allemaal wat een hevige strijd Wolfgaze geleverd heeft voor zijn eigen leven en de clan. Het is niet zeker of hij ooit weer de oude zal zijn, gebeurd dit is dit na een lang lange weg van vallen en opstaan.” sprak waardoor ik mijn kop omdraaide en afzocht naar Wolfgaze in de groep met katten, hem met medeleven aankijkend. ”Wolfgaze ziet het belang in van een gezonde deputy en heeft hierdoor besloten om af te stappen van zijn rang.” vervolgde Butterstar daarna. Ik vond het dapper van de kater dat hij zelf heeft besloten om zijn rang af te staan. Nieuwsgierig naar wie er dan nu de nieuwe deputy zou worden van de RiverClan keek ik Butterstar aan, wachtend tot ze verder zou gaan met haar toespraak.

”Hierdoor ben ik genoodzaakt een nieuwe deputy te kiezen, in de tijd dat Wolfgaze gespendeerd heeft in Whisperwind’s den ben ik tot een conclusie gekomen omdat ook ik naar de toekomst moest kijken. Daarom vraag ik nu Starclan op ons neer te kijken en mij bij te staan in mijn besluit.” zei ze om vervolgens een glimlach rondom haar lippen te laten spelen. ”Futuresong ik vraag jou om aan mijn zijde te staan en mijn nieuwe deputy te worden. Wat is hierop jouw antwoord?” vroeg ze waarna haar blik gelijk naar die van de kattin vloog, ik volgde haar blik en liet mijn ogen landen op Futuresong en gaf haar een knikje met een glimlach. Ik vond persoonlijk dat ze het verdiende en wist zeker dat ze een goede deputy zou worden voor de RiverClan, zeker in deze gevreesde tijden.
Alhoewel, Futuresong moest nog antwoord geven op Butterstar. Geduldig wachtte ik toe op een antwoord van de grijze kattin, de toekomstige deputy.

T A G ;; omff gefeliciteerd meid <'3 <'3
Je gaat t geweldig doen i'm hella sure




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Leatherpetal
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes DPKsfdL
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leatherpetal
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 16:55

Die bonkende, bonkende pijn in haar hoofd. Zo pijnlijk. Leatherpaw murmelde iets. Die kat... Die haar van de klif had geduwd... Maar wie was het?
De bruine poes probeerde haar ogen te openen. Het was geen droom, ze zat nog steeds in Wisperwinds den. Nog steeds.
Een heldere stem weerklonk en daar verscheen Butterstar. Een ietwat trieste uitdruk was op haar gezicht gevestigd, en toen klonk de heldere stem van de flame-point.
Leatherpaw luisterde maar met een half oor. Alleen toen ze "deputy" gekoppeld hoorde met "Futuresong", probeerde ze op te springen. Haar mentor? Deputy? Goede Starclan.
De bruine poes sleepte zich, de pijn verbijtend, naar haar mentor. Met pijn en dofheid in haar ogen duwde ze haar snuit in Futuresongs vacht en drong haar vertrouwde geur in Leatherpaws neusgaten. De beschermde geur.
'Ik ben zo blij voor je!' zei ze met een heldere, pijnlijke stem, maar haar ogen stonden helder en vol trots. 'Het is een hele eer leerling van een Deputy te zijn!' Ze overlaadde haar mentor vol likjes. Het was gebeurd. Haar mentor was deputy.

OCC: geleficiteerd! Echt waar, je zult het goed doen! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gemstone
StarClan
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Gemstone
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 17:02

Haar vacht was het belangrijkste dat ze kon verschonen op deze dag. Haar mooie vreemd getinte vachtje.
Ja als er iets belangrijk was was dat wel haar pelsje en daar ging ze dan ook absoluut geen rondjes omheen draaien. Toch stopte ze haar lange halen toen de bekende roep van Butterstar weerklonk over het kamp en duwde ze haar ranke kopje omhoog. Haar smaragd groene ogen focuste zich op de flame point en ze trok even met haar tabby oortjes. Het ging over Wolfgaze dat was na de eerste zin al duidelijk. Wolfgaze hun deputy die al hoe lang? in de medicinee cat den had gelegen. De deputy was ten slachtoffer gevallen aan de dassen maar in tegenstelling tot haar ouders had hij het overleefd.. Wellicht was ze jaloers op de tabby kater. Jaloers dat hij nog leefde om het na te vertellen maar als ze dat dan al was liet ze er niets van blijken. Een glilmach lag op haar lippen terwijl ze zich voegde bij de rest van de katten om de nieuwe benaming aan te horen.In haar hoofd stelde ze een lijstje op van wie het kon worden maar tot haar verrassing was geen van alle katten die ze in haar hoofd had de kat die benoemd werd en geinterreseerd draaide ze haar kopje naar Futuresong. Hmm interresante keuze..


{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 2chqp3c
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 19:37

Lui lag Smokegaze op het grasveldje van de open plek van het kamp. De warme newleaf zon verwarmde zijn dikke pels en daar genoot hij volop van. Dit had hij verdient na zijn jacht van vanochtend. Drie dikke vissen en een waterrat. Wat zou je nou nog meer willen? Newleaf bracht alle vis weer terug in hun wateren.
”Laat iedereen die oud genoeg is om zijn of haar eigen prooi te vangen zich verzamelen!” Geïnteresseerd stond Smokegaze op en voegde zich bij het groepje katten. Butterstar begon te vertellen over Wolfgaze, waar uit de conclusie werd getrokken dat hij niet langer meet de Deputy van Riverclan zou zijn. Wie wel? Ergens hoopte hij zijn naam te horen, maar dat zou onlogisch zijn, gezien hij nog geen mentor geweest was. Misschien zou Wannabe-Deputy wel Official-Deputy worden? Nee, ook niet logisch. De naam die Smokegaze echter niet verwacht had om te horen was; Futuresong. Butterstar moest er een goede reden voor hebben, dat wist hij wel. Hij zou het wel zien. Samen met de andere katten riep hij de naam van de nieuwe Deputy.

Gefeliciteerd Iroooooó <3


{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes YeIsY95
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 19:37

”Laat iedereen die oud genoeg is om zijn of haar eigen prooi te vangen zich verzamelen!”
Zijn ogen schoten open en met een zachte grom wilde hij zich opnieuw omdraaien. Hij lag net zo lekker te slapen! Maar toen hij doorhad dat het de stem van Butter was, stond hij toch op. Het was vast belangrijk.
Met een nog slaperige blik in zijn ogen keek hij omhoog naar zijn leider. . ”Jullie weten allemaal wat een hevige strijd Wolfgaze geleverd heeft voor zijn eigen leven en de clan. Het is niet zeker of hij ooit weer de oude zal zijn, gebeurd dit is dit na een lang lange weg van vallen en opstaan. Wolfgaze ziet het belang in van een gezonde deputy en heeft hierdoor besloten om af te stappen van zijn rang.” Panther's ogen verwijdden zich en zijn blik gleed naar Wolfgaze. Ondanks de lange ziekte van de kater had hij niet verwacht dat hij zou aftreden.
”Hierdoor ben ik genoodzaakt een nieuwe deputy te kiezen, in de tijd dat Wolfgaze gespendeerd heeft in Whisperwind’s den ben ik tot een conclusie gekomen omdat ook ik naar de toekomst moest kijken. Daarom vraag ik nu Starclan op ons neer te kijken en mij bij te staan in mijn besluit.” Een lichte spanning rees op in zijn buik bij deze zin, en een verwachtingsvolle blik was niet te missen.
”Futuresong ik vraag jou om aan mijn zijde te staan en mijn nieuwe deputy te worden. Wat is hierop jouw antwoord?” Zijn hoop verdween als sneeuw voor de zon en zijn norse gezicht kwam weer terug. Hij gromde zachtjes.
Futuresong? Dat was een keuze die hij niet verwacht had. Hij kende de poes niet al te goed en wist ook niet wat hij ervan moest denken. Toch liep hij naar haar toe en duwde zijn neus tegen haar schouder. "Gefeliciteerd," miauwde hij, al niet aardig.


{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes EHnbxOu        0        {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 19:59

Smokegaze's blik viel op Panthergrowl wie Futuresong hartstikke liefelijk feliciteerde. Met een flauwe grijns stapte Smokegaze op ze af. "Ja, gefeliciteerd, Futuresong," reageerde Smokegaze waarna hij zich tot Panthergrowl wendde. "Hé gozer, de volgende keer beter," miauwde hij met een plagerige grijns op zijn gelaat. "Én, smile!" Vervolgde hij, doelend op zijn uiterst chagrijnige uitstraling. Ja, deze had je er ook tussen zitten. Smokegaze zelf had ook als droom ooit Deputy te worden, of in ieder geval een bepaalde status te dragen. Beste warrior, deputy, sterkste warrior... iets waarmee hij respect zou verdienen. Smokegaze was in ieder geval al aardig op weg.

TAG: Panthergrowl


{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes YeIsY95
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Downpaw.
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes DPKsfdL
Lore~
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Downpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 21:09



”Laat iedereen die oud genoeg is om zijn of haar eigen prooi te vangen zich verzamelen!” Wat een Ceremonie? Ugh, hier had ze dus echt geen zin in. Desondanks stond ze op, met neutrale blik voegde ze zich bij de groep katten. ”Jullie weten allemaal wat een hevige strijd Wolfgaze geleverd heeft voor zijn eigen leven en de clan. Het is niet zeker of hij ooit weer de oude zal zijn, gebeurd dit is dit na een lang lange weg van vallen en opstaan.” Wacht, ging er iets gebeuren met de deputy? ”Wolfgaze ziet het belang in van een gezonde deputy en heeft hierdoor besloten om af te stappen van zijn rang.” Ze liet geen verbazing merken, maar wachtte enkel wat er zou gebeuren. ”Hierdoor ben ik genoodzaakt een nieuwe deputy te kiezen, in de tijd dat Wolfgaze gespendeerd heeft in Whisperwind’s den ben ik tot een conclusie gekomen omdat ook ik naar de toekomst moest kijken. Daarom vraag ik nu Starclan op ons neer te kijken en mij bij te staan in mijn besluit.” Nou, nu zou het komen hoor. ”Futuresong ik vraag jou om aan mijn zijde te staan en mijn nieuwe deputy te worden. Wat is hierop jouw antwoord?” Down's donkerblauwe blik gleed naar de grijze warrior. Hm. We zullen zien. Ze zag een warrior met een onweer gezicht, de had iets anders verwacht. Ze liep langs Futuresong, en knikte haar toe. "Gefeliciteerd" Daarna liep ze recht naar haar den; ze had geen zin om rond te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 21:18

Wat sjokkend liep ze naar de plek waar Butterstar hen naartoe geroepen had. Ze wist wat er zou komen en ze had er niet al te veel zin in. Nieuwe deputy, whatsoever. Eenmaal daar aangekomen was ze een van de weinigen die onderuit gezakt voor de leader zat, niet vol enthousiasme en zelfvertrouwen. Je kon het wel het tegengestelde noemen. Wat geïrriteerd rolde ze haar ogen toen haar blik op Panthergrowl viel, die gast was zo hoog van zichzelf. Maar alles veranderde toen ze haar naam hoorde, of had ze het niet goed gehoord? Vele blikken vielen op haar... Even bleef ze verstijfd staan maar stond daarna op om naar Butterstar te lopen. Licht zenuwachtig, licht verbaasd maar ok wel blij. Eindelijk gingen dingen dan tenminste een beetje op haar manier, en misschien kon Battle wel trots op haar zijn. "Maar natuurlijk, Butter. Ik zou mijn best doen jou zo goed mogelijk te helpen en te steunen." Ze glimlachte vriendelijk, en al snel kwam Panther op haar af, die een beetje onvriendelijk gefeliciteerd zei. "Dankje, Panther. Ik hoop dat jij ook een keer je zin krijgt." Oké, misschien sprak ze niet helemaal de waarheid... Maar goed. Vervolgens kwam Smokegaze op haar af, die het ook niet al te blij zei, maar ze knikte vriendelijk erop. En daarna, een vrijwel onbekende kat, maar als ze het goed was was het iets van Dawn... Of nee, Down. Maar voor ze op deze antwoord kon geven liep die weg.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 21:27

”Laat iedereen die oud genoeg is om zijn of haar eigen prooi te vangen zich verzamelen!” Graywing keek nieuwsgierig op. Er was de laatste tijd veel aan de gang in de clan, en hij wilde dus voor de verandering op hoogte blijven van alle nieuwtjes. Butterstar begon te vertellen over Wolgaze's huidige staat, en toen Graywing hoorde dat hij af zou treden keek hij een beetje somber. Wolfgaze was een hardwerkende kater die de positie verdiende, en de clan zou hem zeker missen. ”Futuresong ik vraag jou om aan mijn zijde te staan en mijn nieuwe deputy te worden. Wat is hierop jouw antwoord?” De zwarte kater werd toch weer een beetje opgevrolijkt. Hij kende Futuresong niet erg goed, maar als Butterstar er vertrouwen in had zou ze het vast goed doen. Opgetogen liep hij naar zijn nieuwe deputy toe. "Congratz Futuresong." Zei hij vrolijk met een grijns op zijn smoel. "Hoe voelt het nou om deputy te zijn?"


{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:36

Bij het horen van Butterstar's stem kwam Lucidpaw bij de andere katten staan om te horen wat haar leader te zeggen had. Wolfgaze stopte als Deputy omdat hij te ziek was om dat nu nog te kunnen zijn, en als Wolfgaze het bleef, zou zijn herstel teveel tijd met zich mee brengen. De keuze om dan af te stappen was wijs. Afwachtend luisterde Lucidpaw naar wie de nieuwe Deputy zou worden, wat al vrij snel bekend werd; Futuresong. Toen dat gezegd was stond het licht grijze poesje op met haar helder blauwe oogjes en stapte op Futuresong af met een vriendelijke, respectvolle glimlach. "Gefeliciteerd, Futuresong! Je zal het vast goed doen," miauwde ze zeker. Ja, ze had wel vertrouwen in deze poes. Ze was een goede warrior, dus een geschikte Deputy, dat wist ze zeker.


{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 23:19

De roep van haar clanleader liet de blinde queen omhoog komen en met een gaap rekte ze zich compleet uit. "Blijf even hier lieverds." Fluisterde ze liefdevol naar haar kittens terwijl ze naar buiten liep. De warme lucht die haar begroette liet haar even diep spinnen terwijl ze op gevoel naar de rest van de katten toe stapte en plaats naam midden in de groep. Haar staart krulde zich rond haar poten en ze duwde haar kopje omhoog luisterend naar Butterstar. Ze had het over een nieuwe deputy dat was duidelijk. Het liet haar zachjtes zuchten. Hoe lang geleden was het geweest dat haar opa daar had gestaan? Nog altijd miste ze Stormwise elke dag. De kater die haar getrained had en zo goed als har hele leven voor haar bekend had gestaan als Stormstar. Nog altijd was er een leegte in haar leven wetend dat die nooit gevuld zou worden.

Bijna was ze compleet overgenomen door haar gedachtes tot ze plots de naam van haar dochter hoorde. Haar ogen schoten open voor zover dat kon en ze 'staarde' recht naar voren. haar Futuresong.. Haar kleine meid.. Deputy? Als ze het kon zou ze nu glimmen van trots aanhorend hoe haar dochter sprak en sprong meteen naar haar toe zichzelf tegen de grijze vacht aanduwend en haar oortje likkend. "Oh lieverd, gefeliciteerd je verdient dit echt!" Een liefdevolle glimlach gleed over haar lippen terwijl ze de poes bleef likken alsof ze nog een kitten was dolgelukkig voor haar kleine meisje.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Leatherpetal
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes DPKsfdL
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leatherpetal
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 6:36

Met haar nog steeds brandende heup hees Leatherpaw zich omhoog. 'Maar natuurlijk, Butter. Ik zou mijn best doen om jou te helpen en te steunen,' antwoordde Futuresong. Leatherpaw drukte haar vacht in de hare, haar ogen stonden vol blijheid en tranen.
Even vergat ze alle ellende van vorige moon, van de Kat die haar had aangevallen, die haar van een klif had geduwd. Wegvagende herinneringen. Op dit moment dacht ze drie woorden: Futuresong is deputy.
'Je verdient het!' mauwde ze met tranen in haar ogen. 'Gefeliciteerd!'
Pijn brandde in haar heup, maar ze nergeerde het. En opeens kwam er nog een poes bij Futuresong staan. Ze droeg bijna dezelfde geur dan haar, en kwa lichaamsbouw leek ze als twee druppels water op haar mentor. Haar ogen keken dof, waaruit Leatherpaw uitmaakte dat ze blind was. Liefdevol likte de kattin Future's oor.
Leatherpaw schonk de poes een ietwat verlegen glimlach, en keek toen ietwat vragend naar Futuresong. Wie was zij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 9:10

Silver's aandacht was direct getrokken toen Butterstar een, welbekende, oproep deed om de clanleden te verzamelen. De poes zette zich aan de rand van de open plek neer en sloeg haar staartje over haar pootjes terwijl de leader begon te spreken. Nieuwsgierig keek de poes Butterstar aan toen ze begon over het kiezen van een nieuwe deputy. ”Futuresong ik vraag jou om aan mijn zijde te staan en mijn nieuwe deputy te worden. Wat is hierop jouw antwoord?" Kort zwiepte de poes met haar staart toen de naam gezegd was. Ze wist niet precies wat het was, maar een klein tikje van jaloezie drong bij haar naar binnen. Ze zette haar ene poot op het puntje van haar staart om deze stil te houden. Er was geen reden om jaloers te zijn. Een klein glichmlachje stond wel op haar gezicht. Eindelijk kon Butterstar haar werk weer verdelen. Het laatste dat ze wilde was dat de poes het begaf onder al het werk. Zelf bleef ze nog even zitten waar ze zat toen iedereen zowat direct naar de nieuwe deputy toeliep. Ze zou kansen genoeg krijgen om de poes te feliciteren.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 11:21

"Ja, gefeliciteerd, Futuresong," Klonk er naast zich, en Panther draaide zijn kop chagrijnig om naar Smokegaze. "Hé gozer, de volgende keer beter," Zei deze en hij had een grijns op zijn snoet, maar de riverclan warrior beurde hier niet van op. "Én, smile!" Zei deze nog een keer, maar hierdoor werd Panthergrowl alleen nog bozer.
Hij trok zijn lip op naar de andere kater, gromde zachtjes en liep vervolgens naar de uitgang van het kamp, waarbij hij hard langs de schouder van Smoke schoof.
Met een uiterst chagrijnig gezicht stampte hij het kamp uit.


{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes EHnbxOu        0        {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 11:58

Met mijn ijsblauwe ogen wachtte ik op Futuresong's antwoord. Waarschijnlijk zal deze sowieso ja zijn. "Maar natuurlijk, Butter. Ik zou mijn best doen jou zo goed mogelijk te helpen en te steunen."  sprak ze waardoor mijn vermoedens bevestigd werden. Nadat ze dat gezegd had stond ik op en trippelde naar de zilvere kattin toe. "Gefeliciteerd Futuresong, ik weet zeker dat je het goed zal gaan doen." zei ik en drukte even snorrend mijn kopje tegen haar schouder aan.




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 12:20

Warpaw liep rustig het kamp in en spitste zijn oren bij het horen van een ceremonie. Hmm? Ze hadden er toch net een gehad? Of was er wat gebeurd en kregen ze drama. De calico kon wel wat drama van andere gebruiken, niks was beter dan een beetje leedvermaak om zo je eigen fouten te verbergen. Dus al snel voegde hij zich bij de grote groep katten en hoorde de flamepoint poes aan. Zeker, hij had gehoord over Wolfgaze en dat hij zijn taken niet meer direct uit kon bvoeren maar hij had niet gedacht dat hij zo snel vervangen zou worden. Al was het ergens wel logisch, ze konden niet eeuwig wachten tot meneer beter was, vooral niet met de grote hoop problemen die ze opgestapeld hadden. Dassen, Thunderclan terror en Windclan. Ze hadden genoeg redenen een actieve en gezonde Deputy te hebben. Dus goed, een geldige reden. En naar mate de poes verder vertelde was het ook duidelijk dat Wolfgaze het zelf wou. Dus kon hij niks anders dan knikken en luisteren naar wie het dan wel werd. Zelf zat hij niet zo vol met hoop als andere, hij was immers nog maar een late apprentice met alles behalve een goede reputatie. Al betekende dat ook niks meer, Whitelion was ook Deputy geworden terwijl die bekent staat als ouder van vele kittens en vele doden had geschept. En hij kon niet eens warrior worden. Pffft. Toch werden alle heilige boontjes al snel uit hun waas geholpen. Het was Futuresong. Haha, kregen ze ervan om hoopvol te zijn. Met een zelfingenomen lachje voegde hij zich bij de enorme hoop katten die naar de poes liepen om die te feliciteren. ‘Gefeliciteerd Futuresong, je doet het vast goed’ sprak hij met de grijns in zijn stem te horen. Hij kende haar niet zozeer persoonlijk wat het voor hem alleen maar beter maakte. Na zijn verplichtingen als een goede en beleefde apprentice keek hij even rond. Waarna hij naar achteren stapte. Jammer genoeg was het allemaal net iets te druk en botste hij vol op een ander. Wat fronsend keek hij om en liet zijn zilveren blik op Ashbrook vallen. ‘Hehe, sorry’ antwoorde hij nog steeds met een schuine grijns op zijn gelaat.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 15:58

Ze werd overweldigd door allemaal felicitaties, die ze allemaal vriendelijk een bedankt terug schonk. Ze keek wat onbenullig, denkend naar welke kat haar vroeg hoe het voelde. Ze moest echt wat beter worden in namen onthouden, maar dat zou komen. "Het voelt... Raar. Alsof je je het nog niet helemaal realiseert, snap je?" Grinnikte ze. Maar één bedankje was zeer belangrijk voor haar, die van haar moeder. Ze grinnikte op wat ze zei en trok haar kop verlegen terug toen ze haar ging liggen. "Dankjewel mam. En hey, ik ben geen kitten meer." Plaagde ze een kopje in haar nek duwend. Ze keek liefdevol naar Leatherpaw. "Aww haha, ik ben nog steeds dezelfde kat hoor. Misschien word jij ook ooit deputy, wie weet!" Zei ze blij, een glinstering in haar ogen. Vervolgens kwam een poes op haar af, één die als het goed was Ashbrook heette. Ze spinde toen ze een kop tegen haar schouder kreeg. "Ik ga mijn best doen." Lachte ze liefdevol. Futuresong was een of andere mix van gevoelens, lief, gemeen, een bitch... Het allemaal. Maar haar best doen voor de clan zou ze zeker doen. Ze knikte naar de apprentice die haar kwam feliciteren een kon het niet laten een beetje te lachen na hij tegen Ashbrook aan liep.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 17:15


Bearpaw likte zijn poot. Hij trok een velletje van zijn nagel dat hem irriteerde. Door het onweer van gisteren waren de dieren weg, waardoor hij niet kon gaan jagen. En Ashbrook was al de hele dag met iets anders bezig en hij wist niet waar Iceshimmer zat. Hij lag dus ook voor de apprentices den te genieten van het zonnetje.

Hij was net ingedommeld toen de oproep van Butterstar hem deed opkijken. Hij bleef eventjes liggen, maar stond toen wel op. Hij schudde zijn verwaaide vacht uit en ging tussen de andere apprentices zitten.

Hij stormde op Futuresong af. "Ik ga mijn best doen." Hij bleef enthousiast voor haar staan tot ze uitgesproken was. Hij keek nog even om naar Warpaw, maar dan weer naar de zilveren poes. "Hallo. Gefeliciteerd met je rang. Je moet vast geweldig zijn, want Buttestar is ook geweldig en als zij jouw gekozen heeft moet jij dat ook wel zijn.", verklaarde hij met een brede glimlach.


Gefeliciteerd xD~


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 17:32

Futuresong bedankte haar voor haar felicitatie en Lucidpaw glimlachte stralend terug. Vervolgens kwamen er andere katten bij en werd ze wat naar achteren gedrukt. Allemaal kwamen ze om Futuresong te feliciteren, wat Lucidpaw volledig begreep. Ze bleef glimlachen en vestigde vervolgens haar blik op een andere apprentice, een apprentice van haar leeftijd, maar misschien net iets ouder. Hij feliciteerde Futuresong ook. "Hallo. Gefeliciteerd met je rang. Je moet vast geweldig zijn, want Buttestar is ook geweldig en als zij jouw gekozen heeft moet jij dat ook wel zijn." Lucidpaw grijnsde en ging naast hem staan. "Ja, helemaal mee eens," stemde ze met Bearpaw in, waarna ze vriendelijk naar de andere apprentice glimlachte. Ja, ze moest toch vrienden maken.


{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes 30128hz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes   {DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{DEPUTY CEREMONY} We will rise from the ashes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: