Boring, food and a friend



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Boring, food and a friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonstripe
Member
Boring, food and a friend  DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitimeza 4 jun 2011 - 21:32

Moonpaw lag nog wat in de halfduistere den. De hele dag had bijna doorgebracht met Brightpaw. Spinnend dacht hij daaraan terug. Ze hadden gajaagd en in "de zoveel tijd meeste vangen" gedaan. De prooi die ze naar het kamp hadden gebracht werd snorrend onthaald. Brightpaw was daarna gaan trainen met Darkfire. Moonpaws mentor Hawkstripe had niks gedaan met hem. De normaal eerste tocht door het territorium was er niet eens geweest. Maar dat was niet nodig, Moonpaw kende het terrein heel goed. Door dat hij elke dag op jacht ging. Als het zo door ging, nam Moonpaw zich voor om naar de Warriors Den om Hawkstripe naar buiten te vragen op vechttraining! Maar, nu moe van het jagen, lag hij op zijn gebruikelijke plaats in de Den. Het was er stil. oor zover hij kon zien was er geen enkele andere kat aanwezig. Zuchtend draaide hij zich nog eens om. De gebruikelijke verveling sloeg weer toe! Moonpaw dacht na over wat hij allemaal kon doen. Hij had niet gegeten sinds de morgen, dus drong hij maar naar buiten. De zon scheen nog, maar niet meer zo fel als deze middag. Op de zonnerotsen was het zo aangenaam geweest dat hij het niet zo moeilijk vond dat de RiverClan ze wou. Gelukkig had de ThunderClan uitstekende krijgers! Zo in gedachten verzonken loeop hij naar de hoop prooi. Er was nog genoeg keuze in dit seizoen! Hij hield het maar op een muis. Moonpaw liep terug naar de Apprentices den en zocht alleen nog iemand om mee te tongen en te praten. Rustig keek hij rond tot hij iemand hoorde zeggen: 'Is er nog plaats naast jou?' Verrast keek hij op. Was dat niet...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Boring, food and a friend  O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 13:36

De training was voor bij... Eindelijk. Ze had een lege monster gezien, het donderpad, en de andere territorium lijnen. Het was aan de ene kant wel leuk... Maar haar mentor beviel haar niet echt hij was zo slecht. Morgen had ze een dagje vrij. Als ze weer zou trainen kom ze vragen of haar beste vriend Moonpaw mee mocht. Ze liep naar de prooi stapel, en er lag nog prooi die zij en Moonpaw samen gevangen hadden. Ze zocht de gevangen waterrat van Moonpaw. ze keek het kamp rond misschien dat ze een glimp van haar beste vriend kon op vangen. Brightpaw zag hem nergens, jammer. Ze liep met een vermoeide uit straling naar de Apprentices den. Ze gaapte even. Toen rook ze Moonpaws geur, die was nog vers net de den uit! Brightpaw stak haar kop uit de den en zag Moonpaws maan kleurige vacht bij de prooi stapel. Ze grijnsde breed uit ze was nu al niet meer moe! Ze trok zich terug toen ze zag dat hij ook terug ging komen. Moonpaw kwam de den binnen en Brightpaw keek naar hem. Brightpaw zat in het donkere deel van de den, het was namelijk niet bepaald licht in de den. Zo kon Brightpaw Moonpaw misschien versassen. Ze staarde nog even naar Moonpaw en deet toen ahar bek open om wat te zeggen: 'Is er nog plaats naast jou?' Vroeg ze, terwijl ze uit het donker stapte met een lieve glimlach. Snorrend gaf ze haar vriend een kopje. 'En heb je me gemist?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Boring, food and a friend  DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 14:29

Moonpaw draaide zich om. Hij was geschrokken van de stem die van Brightpaw bleek te zijn. Hij had gewoon aangenomen dat er niemand was. Brightpaw stapte uit het donkere deel van de den. Snorrend gaf ze hem een kopje. 'En heb je me gemist?' vroeg ze met de liefste glimlach ooit. Moonpaw wist niet wat te antwoorden dus zwaaide hij maar met zijn staart. Vaag rook hij nog geuren van andere territoria op Brightpaws vacht. 'Wow, je hebt de tour gedaan!' miauwde hij enthousiast, 'En hoe is het? Heb je een monster gezien? Hoe zagen ze eruit? Heb je andere krijgers gezien? Wat zei Darkfire?' Hij vuurde de vragen zo snel op Brightpaw af dat ze geen tijd had om te antwoorden. Hij ging vlak naast haar zitten met zijn staart netjes over zijn poten. Voorzichtig nam hij een hap van de muis. Het seizoen was goed voor de prooi. Hij keek nog eens goed naar Brightpaw. Ze was heel mooi besefte hij, met haar gevlekte luipaardvacht. 'Zeg Brightpaw, ken jij eigenlijk ander apprentices? Buiten mijn beste vriend en Patchpaw ken ik er eigenlijk geen.' ging hij verder. 'En de beste vriend ben jij dus!' en hij gaf haar een kleine duw zodat ze net niet omviel. 'Wat ga je morgen doen? Training ofzo?' Moonpaw hoorde haar antwoord niet echt want hij zat met zijn gedachten bij Hawkstripe, zijn mentor. Hij hoorde nog net 'Moonpaw?'. Hij keek op. 'Sorry, wat zei je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Boring, food and a friend  O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 15:34

'Wow, je hebt de tour gedaan!' Brightpaw knikte. Het was wel oké veel ergs was er niet gebeurd, ze had tenminste een tevreden blik in de gen van Darkfire gekregen. 'En hoe is het? Heb je een monster gezien? Hoe zagen ze eruit? Heb je andere krijgers gezien? Wat zei Darkfire?' Vroeg Moonpaw non-stop door. Brightpaw nam de vragen in zich op. 'Het was wel oké, ik heb een tevreden blik in Darkfire's ogen kunnen branden, dat is tenminste iets.' TOEn beantwoorde ze de volgende vraag. 'Ja, ik bene r zelfs heel dicht bij geweest, het zijn echt leve loze dingen, ze doden katten in koele bloedde, en als ze niet rijden staan ze leven loos stil, Darkfire zegt dat ze geen ziel hebben.' Vertelde ze. Toen ging ze naar de volgende vraag. 'Nog niet', Zei ze over het krijger gebeuren. De laatste vraag beantwoorde ze kort af. 'Niet veel', zei ze iet was betreurd. 'Alleen de uitleg, geen complimentjes of zo', murmelde ze. 'Zeg Brightpaw, ken jij eigenlijk ander apprentices? Buiten mijn beste vriend en Patchpaw ken ik er eigenlijk geen.' ging hij verder. 'En de beste vriend ben jij dus!' Brightpaw kreeg een warm gevoel bij de woorden van Moonpaw. Soms leek Moonpaw wel meer dan een beste vriend. 'Mijn broertjes, Tailpaw, Zebrapaw, en Patchpaw, dus jij kent mijn broertje Patchpaw? Maar en mijn zusje, Amberpaw', verltede ze. 'Voor de reept een soort en van vriendin Dotpaw.' Legde ze rustig uit.'Wat ga je morgen doen? Training ofzo?' Vroeg Moonpaw. 'Eeh ik heb morgen vrij', verltede ze. 'Zullen wij wat doen? Morgen?' Vroeg ze. Ze kreeg geen reactie. 'Moonpaw?' Vroeg ze. 'Sorry, wat zei je? Brightpaw zutte even maar was niet van plan er op in te gaan. 'Zullen wij wat doen? Morgen? Ik heb vrij morgen' Zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Boring, food and a friend  DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitimevr 10 jun 2011 - 21:06

Brightpaw zutte even maar was duidelijk niet van plan er op in te gaan. 'Zullen wij wat doen? Morgen? Ik heb vrij morgen' Zei ze glimlachend. Moonpaw keek haar warm glimlachend aan. 'Met zwiepende staart en twinkelde ogen knikte hij enthousiast. 'Ja, duh! Alles is goed!' Antwoorde hij. Met Brightpaw maakte het niet uit wat ze deden. Samen, Moonpaw werd warm bij dat woord. Moonpaw was opgewonden voor haar. Ze had de tour gedaan en mosters gezien! Toen zij over Darkfire begon keek ze een beetje triest, haar schouders zakte iets naar beneden en haar blije glimlach verdween langzaam. 'Kop op! Morgen!' Zei hij instemmend. De bijna evengrote luipaardvacht poes was zijn belangrijkste punt geworden in een paar zonopgangen tijd. Ze mocht niet ongelukkig zijn! Voorzichtig glimlachend keek hij naar haar snuit. Plots onverwachts sprong hij op haar en begon zo een goed schiojngevecht. Hij hield zijn klauwen ingetrokken, maar nam toch haar oor in zijn bek en trok zachtjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Boring, food and a friend  O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 22:56

'Ja, duh! Alles is goed!' Miauwde Moonpaw enthousiast. Toen ze over Darkfire was begonnen werden haar ogen triest. 'Kop op! Morgen!' Zei Moonpaw. Brightpaws ogen klaarden op. 'Je hebt gelijk, ik meot niet zo over mijn owzo duistere mentor denken.' Toen schoot haar die vralngende blik in de ogen van haar mentor naar de Shadowclan weer te binnen. Brightpaws ogen keken haar vriend aan. 'Eeh, Moonpaw...' Ze liep met haar nek haren overeind van angst naar hem toe. 'Mijn mentor, Darkfire, hij keek heel erg verlangend naar het territorium naar de Shadowclan.' Siste ze stilletjes.
Na het duistere gepraat over haar menotor begonnen ze aan een Schijngevecht. Moonpaw sprong heel onverwachts en nam de oor van Brightpaw in de bek. Brightpaw lagde en klemde ahar voor poten om hem heen als of het een knuffel was, alleen duwde ze hem zo op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Boring, food and a friend  DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitimema 13 jun 2011 - 17:38

'Eeh, Moonpaw...' Ze liep met haar nek haren overeind van angst naar hem toe. 'Mijn mentor, Darkfire, hij keek heel erg verlangend naar het territorium naar de Shadowclan.' Siste ze stilletjes. Moonpaw was verbaast. Wilde Darkfire soms veranderen van Clan? Maar dat kon niet! 'Zeker? Misschien heb je het gewoon fout gezien!' Miauwde hij. Hij haalde zijn schouders op. Plots onverwachts sprong hij op haar en begon zo een goed schijngevecht. Hij hield zijn klauwen ingetrokken, maar nam toch haar oor in zijn bek en trok zachtjes. Ze lachte en klemte hem toen in een verstikkende knuffel, maar hij lag dan op de grond. 'Whaa!' Riep hij geschrokken uit. Brightpaw was een goede apprentice geworden. Hij probeerde zich dan maar los te murmen, maar ze had hem echt goed vast. Daarom paste hij zijn favorite truc toe. Hangend deed hij of hij uitgeput was. Zoals hij al verwachtte liet ze los en op dat moment sprong Moonpaw naar voren. 'Hebbes!' Riep hij met vernieuwde kracht. Toch ging hij maar zitten, en keek eens naar zijn vacht. Die stond echt alle kanten op. Laat ook maar dacht hij. 'Maar Brightpaw, Darkfire kan toch niet willen veranderen van Clan?' Fluisterde hij zachtjes. 'Maar ja, hij zou er best geboren kunnen zijn! Met zo'n karakter' Grapte hij.

[Sorry kheb niet zo veel inspi. Darkfire en jij doen me echt denken aan Tigerclaw en Ravenpaw! Very Happy]
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Boring, food and a friend  O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 13:21

[Hahaha, dat is ook de bedoeling!!]

'Zeker? Misschien heb je het gewoon fout gezien!' Zei Moonpaw. 'Ik hoop het', mrumelde ze.
Toen begonnen ze een Schijngevecht. Moonpaw had in haar oor gebeten, en zij deed een soort van knuffel aan val. 'Whaa!' Riep Moonpaw. Brghtpaw had gewonnen, Moonpaw was moe, Brightpaw liet hem lso en wouw hem een likje geven tussen zijn oren. Maar plots greep Moonpaw haar vast. 'Hebbes!' Lachend kwam ze weer vrij en Moonpaw ging zitten. Brightpaw uit eindelijk ook. 'Maar Brightpaw, Darkfire kan toch niet willen veranderen van Clan?' Brightpaw haalde haar schouders op, haar vermoedens bleven zoals ze waren. 'Maar ja, hij zou er best geboren kunnen zijn! Met zo'n karakter' Grapte Moonpaw. 'Haha, ja, maar wat als hij weet dat ik het ook weet, naja denk, misschien ... Ag laat ook maar ik ben gewoon een angst haas!' En Brightpaw begon rond Moonpaw heen te huppen als een haas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Boring, food and a friend    Boring, food and a friend  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boring, food and a friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: