We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jun 2015 - 13:46
Iemand, help me met het innerlijk voor Sever :c Sever betekent verbreken/scheiden, dus dat klinkt best wel evil maar dat wil ik niet doen met d'r innerlijk :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jun 2015 - 13:49
Sws! Ik was dat topic helemaal vergeten en nu lijkt het me de moeite niet meer om erop te posten aangezien het al zo *kuch* oud is. :'D @Nath -huggg- <3
+ Sever heeft een stoer setje
So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Tallfright
Member
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jun 2015 - 13:52
Lolo, Hmmm. Sever is een poes die van zichzelf heel openhartig en sociaal is. Jammer genoeg word er vaak misbruik van gemaakt en hoewel de poes het soms doorziet, blijft ze zo goed mogelijk vriendelijk. Maar ze kropt dingen dus zo best vaak op, omdat ze zichzelf niet toestaat onvriendelijk te zien en begint zo, onbewust andere heel erg te haten :'3 Even wat in me op kwam xD
Ik heb plaatjes gevonden. Yay <3 Ik ga mn setje voor Leo zo maken en dan topicsss <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jun 2015 - 13:54
Severpaw schreef:
Iemand, help me met het innerlijk voor Sever :c Sever betekent verbreken/scheiden, dus dat klinkt best wel evil maar dat wil ik niet doen met d'r innerlijk :')
Hmhmm... xD
haar moeder of/en vader hebben haar Sever genoemd omdat ze wilde dat ze evil werd en later leader en het woud ging overnemen blabla. Daardoor is ze wat kil naar de buitenwereld, mij eigenlijk is ze een super vrolijk kindje xD dat graag allemaal grappen uithaalt.
Zoiets? ^-^
Dustrise
Member
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jun 2015 - 13:55
Wow Jamie, dat is echt een goed idee o.o Dat wordt 't omg, thank ya <3 En Beertje, ik kan daar eigenlijk ook wel gebruik van maken ja. Dus 't wordt een beetje: Vriendelijk, grapjas, vrolijk, kropt gevoelens op.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jun 2015 - 13:56
Severpaw schreef:
Wow Jamie, dat is echt een goed idee o.o Dat wordt 't omg, thank ya <3 En Beertje, ik kan daar eigenlijk ook wel gebruik van maken ja. Dus 't wordt een beetje: Vriendelijk, grapjas, vrolijk, kropt gevoelens op.