We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Waz, oe ik vind Fire altijd zo geweldig x'd elk setje ziet er awesome uit. Ook hetgeen dat je nu hebt @Liz, tis gefixed :3 gewoon even opnieuw uploaden. Je moet de laatste minuut/paar seconden zeker horen.. die lach xd
#Bijposten :3
@hierboven, huh waar? stuur link eens ^^ sorry ben niet geabonnemeerd waarschijnlijk
Tallfright
Member
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Misschien kan je me de foto zonder naam ook doorsturen, dan kan ik later eens afwisselen ;D
Liongaze
Member
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
Heb k eindelijk n mooi plaatje voor Fire, is ze daarop eig alweer iets te volwassen xD K ga denk k toch maar effe rondvragen of iemand r een sig van kan maken met Firedance xD
Pfieuw, het is hier zo vreselijk warm xD Wel 32 freakin' graden. Dit ben ik niet meer gewend. Ik had deze ochtend echt iets anders aan moeten trekken dan een zwarte lange broek xD Anyways, vandaga ga ik niet studeren want blegh. Hoe gaat het hier? c:
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Goed <'3 Ik ben gesmolten en zit lekker asociaal aan m''n computer in plaats van buiten waar de zon schijnt niet dat ik dat overleef zonder te verbranden :') Ik kan in ieder geval niet wachten tot Johnny geboren word (a)
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd