|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent vr 5 jun 2015 - 20:42 | |
| Met zijn tanden in de nek van Panthergrowl probeerde Smokegaze grip te houden, maar de grijze warrior liet het er niet bij zitten. Panthergrowl dook onverwachts omhoog, terwijl Smokegaze zijn tanden strak tegen de huid van de warrior aanhield. Dit konden wondjes veroorzaken, wat totaal niet zijn bedoeling was. Maar wat verwachte je dan ook van trainende katten met hun tanden en klauwen. Smokegaze liet los en likte zijn lippen en meende toch ergens wat zoutigheid te proeven. Op het moment dat Panthergrowl hem neer probeerde te pinnen tegen de grond, draaide Smokegaze weg, waarbij hij zijn massa gebruikte. Iemand van zijn masse om proberen te duwen was niet makkelijk, daarvoor had je zeker iemand nodig die gespierder was dan Smokegaze zelf was. "Nou, Wannabe, geef me eens wat meer uitdaging, ik raak m'n energie zo niet kwijt en leer ook niet echt nieuwe dingen," daagde Smokegaze Panthergrowl uit.
Tag: Panthersqueak
|
| | | Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent vr 5 jun 2015 - 20:47 | |
| Met groot opgezette ogen maakte ik mee hoe Graywing mij met hem meetrok waardoor ik een verward geluidje maakte toen hij ineens bovenop was stond en met zijn poten op mijn borstkast drukte, vast al denkend dat ik het had opgegeven. Een zelfverzekerde grijns stond op zijn gezicht toen hij het volgende zei: "Was dat alles?" Een grinnik verliet mijn mond toen hij dat vroeg om onverwachts met mijn achterpoten in zijn buik te drukken met veel kracht zodat hij van mij afviel en ik nu weer bovenop hem stond met mijn voorpoot, eentje naast hem op de grond houdend zodat hij mij niet omver kon duwen zoals ik bij hem had gedaan. Uitdagend keek ik hem aan. "Was dat alles?" herhaalde ik zijn woorden expres om hem net dat beetje extra uit te dagen
T A G ;; Graywing |
| | | Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent vr 5 jun 2015 - 21:52 | |
|
Graywing voelde de achterpoten van de poes hard in zijn buik drukken en voor een paar seconden verkrampte hij van de pijn. Ashbrook maakte van zijn verslapping gebruik en duwde hem op de grond. Hij voelde de voorpoot van de poes op zijn borst. "Was dat alles?" Vroeg ze. Graywing grijnsde ondeugend. Met een bliksemsnelle beweging sloeg hij met zijn achterpoten de hare onder haar lichaam vandaan zodat haar greep verslapte. Zonder al te veel moeite wist hij zich daarom onder haar vandaan te wurmen. Gebruikmakend van haar onstabiele situatie gaf hij haar een harde schouderduw zodat ze over de grond rolde. "Eigenlijk niet." beantwoordde hij haar vorige vraag met een grijns terwijl hij wijdbeens tegenover haar ging staan.
TAG: Ashbrook
|
| | | Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent vr 5 jun 2015 - 22:08 | |
| Ik zag hoe een ondugende grijns met Graywing zijn lippen speelde terwijl ik mijn poot op zijn borstkast drukte. Ineens sloeg hij bliksemsnel met zijn poot mijn achterpoten onder me vandaan waardoor ik mijn evenwicht verloorde en die vlug terug probeerde te vinden. Helaas was Graywing sneller dan dat ik was waardoor hij mij een harde schouderduw gaf waardoor ik met een oef omviel en nog eventjes doorrolde, het was duidelijk dat de kater meer kracht dan haar had. "Eigenlijk niet," betantwoordde hij toen mijn vraag terwijl hij over mij heen leunde met zijn al kenmerkbare grijns op zijn gezicht geplakt. Express bleef ik onder hem liggen alsof me al had overgegeven aan hem, tenminste dat liet ik hem denken. Na enige tijd schoot ineens uit het niets onder hem vandaan waarna ik vrijwel meteen tegen zijn zij aansprong met al mijn vier poten en landde vervolgens sierlijk op mijn pootjes naast hem op de grond. "Dat merkte ik ja" ging ik het gesprek verder met een grijns. Met blauwe ogen goed oplettend op welke move hij deze keer zou gaan maken.
T A G ;; Graywing |
| | | Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent vr 5 jun 2015 - 22:47 | |
| Er werd dus een spartraining georganiseerd door Panthergrowl. Smokegaze had daar commentaar op, maar Lucidpaw gaf daar weinig acht aan. Waarom zou ze? De warrior stond sowieso hoger dan zij stond, dus dan had zij haar mondje netjes te houden en respect te tonen. De warriors konden dat onder elkaar wel uit vechten. Daarnaast vond ze het helemaal geen slecht idee van Panthergrowl. Echt vecht trainingen had Lucidpaw nog niet gehad, terwijl ze dat wel graag wou. Haar huidige mentor, een oude senior Warrior, trainde haar meer op het gebied van geduld en jagen. Zeer irritant. "Oké? Wie wilt tegen mij vechten?" Klonk haar stem, zelfverzekerd, door het kamp heen. Al voelde ze zich lang niet zo zelfverzekerd, maar ze wou ook niet als een angstmuis overkomen.
|
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent za 6 jun 2015 - 20:14 | |
|
Hoewel haar blik nog altijd op de vechtende katten gericht was draaide ze haar oortje om naar Silvercloud en zuchtte ze diep. Ze sloot haar ogen en haalde diep adem. "De twoleg bridge hmm." Mompelde ze zacht en knikte. "Ze komen dus dieper en dieper ons territorium in starclan damnit." Mompelde ze haar poten in de grond laand. "Kijk naar hun Silvercloud.. Het zijn kittens allemaal stuk voor stuk kittens die denken dat ze kunnen spelen in een oorlog waar ze niets vanaf weten.." Het werd haar pijnlijk duidelijk, zonder Shadowclan zouden ze dit niet redden. ZE had Shrewstar nodig hoe veel het haar irriteerde Riverclan was niet klaar om een oorlog tegen dassen te voeren absoluut niet..
|
| | | Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent za 6 jun 2015 - 20:23 | |
|
Haar kop schoot omhoog toen ze één of andere warrior hoorde praten. Wat dacht hij wel niet? Beetje voor clanleider spelen? Daar stopte zij mee met vier manen. Ach, je had altijd van die aparte gevallen die henzelf heel wat vonden, niet? Toen de warrior, Panthergrowl, aanduidde dat ze een soort oefengevecht gingen doen, schoten haar oren overeind. Hé, dat kon ze wel! Sever keek om zich heen, en haar ogen vielen op Gemstone, haar nicht. Met een glimlach liep ze op de ander af. "Klaar om ingemaakt te worden?" Miauwde ze, met een doodserieuze blik in haar ogen. Hé, no kidding, ze was groot en sterk. Misschien kon ze wel op tegen die nicht van d'r.
{ TAG: Gemstone
|
| | | 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent za 6 jun 2015 - 20:39 | |
| Voorzichtig en een beetje afgezonderd van de anderen zat Leatherpaw zorgvuldig haar heup te likken. Een pootvol weken geleden nog gebroken, maar door de goede zorgen van Wisperwind al volledig genezen, hoewel ze nog niet te veel wilde actieviteiten wou aangaan. Misschien maakte dat het alleen nog maar erger. Panthergrowl verhief plots zijn stem en Leatherpaw keek schichtig op. Nieuwsgierig keek ze hem aan, maar nadat hij had vermeld dat ze gingen "vechten", twijfelde ze. Zoiets mocht toch alleen de deputy doen? En dat was haar mentor, Futuresong. Een andere kat in de menigte herhaalde haar gedachten dan op een heel andere manier. Hij sprak meteen over deputy spelen, plaatsvervangen, maar Leatherpaw had al een stapje achteruit gezet. Heel veel zin om te vechten had ze niet... Maar nu iedereen zo enthousiast een gevechtspartner zocht, voelde de bruine Aprentice zich aangewezen ook een te zoeken. 'Oke? Wie wilt tegen mij vechten?' vroeg plots een Apprentice met blauwe ogen van nog maar 6 jonge moons. Nee, nee, dat was oneerlijk. Leatherpaw zocht meer een tegenstander van eigen grootte. Uiteindelijk viel haar oog op een poes en Butterstar. Misschien was dat wat ze zocht, een rustig gesprekje. Leatherpaw voegde zich bij de grijzig witte poes en de flamepoint, zette zich neer en keek verlegen de twee poezen aan. Vooral Butterstar zag er bedrukt uit. 'Hallo,' sprak ze de poezen verlegen aan. 'Ik heb niet echt zin om te vechten... Na wat er is gebeurd... Mag ik me hier neerzetten?' Ze schuifelde wat dichter bij. |
| | | Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent za 6 jun 2015 - 22:43 | |
| Lucidpaw ving de blik op van een andere apprentice. De apprentice leek te overwegen haar uit te dagen, maar wende zich af en stapte op Butterstar en haar gesprekspartner af. Teleurgesteld liet Lucidpaw haar oortjes hangen, goed, dan niet. Ze slaakte een zucht en keek om zich heen. Vele waren al fanatiek aan het sparren, daagde elkaar af en toe uit en lachte. Het was leuk, maar ook serieus. Haar ogen vielen op Panthergrowl en Smokegaze, die twee gingen er echt heftig aan toe. Er werd gebeten, geklauwd (zonder nagels, natuurlijk) en ze meende zelfs wat bloed op te pikken. Ging dat niet te ver? Ze vernauwde haar ogen en wende haar blik weer af. Niemand kwam naar haar toe, wat was dit? "Wilt iemand tegen mij sparren?" Herhaalde ze haar vraag terwijl ze rond keek naar wie nog vrij was.
|
| | | | Onderwerp: Re: Fight! {Clanevent | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |