We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jun 2015 - 19:41
Botervloot zie ik ook nog wel naar Screwstar en Silverstar stappen om met z'n allen bij Everstar aan te kloppen en zeggen dat ze NU er iets aan moet doen X"D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jun 2015 - 19:43
1. Yuahh 2. Ze komt er wel overheen xD 3. War word een Thunderclanner en gaat die clan het leven moeilijk maken xD en anders heeft ze het wel met de knapste buitenclanner ooit gedaan >3
Tadaa, alle problemen opgelost. Kan dus best (a) spread the love xD
The extreme always seem to make an impression
Hate
Member
Cat 705 Actief
CAT'S PROFILE Age: Ha! 18 months, you derpface! Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jun 2015 - 19:48
Gute Abend meine Freunden! Hoe is het leven hier?
~Iemand die nog behoefte heeft aan een topic met m'n TC'er Moonpaw? c:
Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/
My OTP <'33:
SHIPPIT <'3 *made by Eva*
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jun 2015 - 19:49
Hellhound schreef:
Botervloot zie ik ook nog wel naar Screwstar en Silverstar stappen om met z'n allen bij Everstar aan te kloppen en zeggen dat ze NU er iets aan moet doen X"D
Screwstar. Best. Name. Ever. xD
"Tyger tyger, burning bright In the forests of the night What immortal hand or eye Could frame this fearful symmetry?"
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jun 2015 - 19:50
Hellhound schreef:
lees mijn gedachten niet x'd ben namelijk net bezig met topic dat ze naar Shrewstar gaat
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jun 2015 - 19:51
Butterstar schreef:
Hellhound schreef:
lees mijn gedachten niet x'd ben namelijk net bezig met topic dat ze naar Shrewstar gaat
Screw is waarschijnlijk ook de enige die haar nog een beetje aardig vind^^
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.