Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: ∆ BloodClan hondentandenceremonie 05/2015 vr 29 mei 2015 - 7:58 | |
| BloodClan hondentandenceremonie Hij voelde zich beetgenomen en daardoor was hij ontzettend kwaad. Het irriteerde hem mateloos dat Miles hem ontliep en bijna niet meer in het kamp aanwezig was. Hij moest maatregelen nemen en die zouden niet meer lang op zich laten wachten, maar eerst stond hem iets anders te doen. Hij had nog tijd nodig om na te denken, tijd die hem niet echt gegund werd. Hij had van alles aan zijn kop en de opstapeling van dingen die hij moest oplossen begon bijna om te vallen. Toch werkte hij alles netjes af en was er niets op aan te merken, tenminste op zijn bereidwilligheid. Hij sprong boven op het muurtje en liet een luidde miauw over het kamp gaan. Hij wachtte totdat de katten zich voor hem verzameld hadden. “Het stelt mij een beetje teleur dat niemand Miles naar mij toe heeft gebracht.” Gromde hij terwijl hij iedereen scherp aankeek. Toen werd de blik in zijn groengele ogen weer kalm alsof er niets gebeurd was. “ Raza en Chikita. Jullie mogen jullie tanden bij mij op komen halen in mijn schuur.” Hij keek de katten aan die hij opgenoemd had. “2 voor Raza en 3 voor Chickita. Wees op tijd.” Daarna draaide hij zich om en sprong van het muurtje af. “Binnenkort heb ik nog een mededeling.” Riep hij nog zonder om te kijken. Met grote passen sjouwde hij terug naar zijn schuur en ging zitten, wachtend op de katten.
- Hondentanden:
Raza:
Hondentand 8 --> Het leven van een andere Bloodclanner redden Hondentand 9 --> Het territorium van een clan binnendringen waarbij de clan erachter komt en er een gevecht uitbreekt. (Opdracht voor min. 2 Bloodclanners samen)
Chikita:
Hondentand 1 --> Van young one naar member gaan Hondentand 2 --> Als member een Young One toegewezen krijgen Hondentand 3 --> Dood een kat/hond/vos/das
|
|