Een warme dag - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Een warme dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Otterkit
Member
Een warme dag - Pagina 3 DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Otterkit
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 7:56

Otterkit keek naar binnen en liep achter Sorrelkit aan. Nadat Sorrelkit tegen Bluestar was aangelopen zette Otterkit een stap achteruit. Ze keek omhoog en zag dat Bluestar wel heel groot was vergeleken met hun. Ze zette een stap dichter naar haar zusje en keek weer naar Bluestar. "Mogen we hier wel zijn?" Vroeg ze zachtjes aan Sorrelkit. Ze staarde voor haar uit en wachtte een antwoord van haar zusje af. Ze was een beetje zenuwachtig geworden en haar staartje ging zenuwachtig heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Een warme dag - Pagina 3 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:34

darkkit wende zijn blik af maar was ook niet in de stemming voor ruzie hij trippelde achter otterkit aan en ging naast haar zitten hij zij '' er zit een spin op je rug!'' ''hahahahaha!!''
maar dark stond weer op en zei '' komop we gaan zo te zien heeft blauster het druk we hebben wel wat beters te doen'' darkkit sprong weer het hol uit en wachte op zijn broertjes en zusjes.
Otterkit
Member
11

CAT'S PROFILE
Otterkit
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:38

Otterkit stond op en boog haar kleine hoofdje. "Doei Bluestar." Zei ze en draaide zich om en rende achter Darkkit aan. Ze probeerde hem in te halen, maar hij rende sneller. Eindelijk stond hij stil en ze sprong bovenop hem en drukte hem tegen de grond. "Nu heb ik je." Zei ze en ging weer van hem af. Ze moest een beetje lachen en keek Darkkit heel onschuldig aan. Ze hoopte dat ze niet van iemand op haar kop zou krijgen dat ze zomaar bij Bluestar waren geweest en dat ze zomaar uit de Nursery waren gegaan. Hopelijk was Squirrelflight niet al te boos. Ze keek naar de Nursery, maar haar moeder was nog niet naar buiten gekomen. Ze had het vast druk met iets anders dacht Otterkit.
Darkfire
Member
Moonmoon
1105
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:56

darkkit rende bij het hol weg toen otterkit op hem sprong maar ging er wel weer af darkkit keek zijn zusje aan en trok een wenkbrouw op en schudden zijn kop en dacht ,`meiden!!,`
darkkit zwiepte met zijn saartje en keek naar de lucht hij was in gedachte tot een krijger zijn aandacht trok hij liep ernaar teo en zei '' hee je staat in me zon grote!'' darkkit keek brutaal maar trok toen bij en zei met een sluw lachje met een glans in zijn ogen '' ik ben darkkit''.
Otterkit
Member
11

CAT'S PROFILE
Otterkit
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 9:39

Otterkit zag haar broertje op een warrior aflopen en rende er ook achter aan. Het maakte haar niet echt uit dat de warrior in haar licht stond, maar blijkbaar maakte Darkkit er wel een punt van. Ze ging naast hem staan en gaf hem een kort likje. "Je moet wel aardig zijn tegen warriors." Fluisterde ze in zijn oor en hoopte dat de warrior haar niet had gehoord. Ze keek even omhoog en zag dat deze kat ook al zo groot was. Hopelijk zou ze zelf ook ooit zo groot worden. Anders zou ze zich constant klein voelen tussen alle katten.
Squirrelflight
Member
52

CAT'S PROFILE
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 9:26

Squirrelflight stond op. Alleen Foxkit was nog bij haar, maar die wilde vast ook wel naar buiten. Ze liep de nursery uit en keek rond het kamp en vond haar kittens. Darkkit en Otterkit stonden bij een warrior en Sorrelkit was bij Bluestar's den, maar daar zou ze vast zo wel weg gaan. "Jij mag ook wel het kamp verkennen als je wilt." Zei ze tegen Foxkit. Ze liep van haar kitten weg en liep in de richting van Otterkit en Darkkit. Ze hoorde nog net wat Otterkit tegen Darkkit zei. Ze ging achter de twee kittens zitten en keek naar Darkkit. "Wat heb je gezegd?" Vroeg ze rustig. Ze hoopte dat het niet iets ergs was en dat ze haar excuus moest gaan aanbieden en dan moest ze ook nog Darkkit gaan straffen. Ze had er niet echt veel zin in, maar het was afwachten op het antwoord.
Otterkit
Member
11

CAT'S PROFILE
Otterkit
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 9:52

Otterkit keek haar moeder aan. Ze wist dat Darkkit iets fout had gedaan, maar ze wilde niks zeggen. Ze vond dat Darkkit het zelf moest doen. Ze liep bij de warrior weg en ging voor haar moeder zitten. Ze keek even omhoog naar haar en legde haar kopje tegen haar moeder's poot. Daarna keek ze naar Darkkit en wachtte zijn antwoord af. Ze was wel benieuwd of hij wel of niet de waarheid zou vertellen. Otterkit wist nog niet of zij de waarheid zou vertellen als Darkkit het niet deed.
Darkfire
Member
Moonmoon
1105
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 18:05

darkkit keek onschuldig naar zijn moeder en keek met twinkelende oogjes '' maar mama het was niet mijn bedoeling ik wilde die warrior gedag zeggen en het was als grapje bedoeld.
en mam ik hou toch niet van zon waar komt mijn naam anders vandaan? dus het was voor mij wel gunstig''.
darkkit keek zijn moeder onschuldig aan en zei '' ik zal niet meer zo brutaal zijn'' terwijl darkkit dat zei kruiste hij onopgemerkt zijn achterpoot teentjes en dacht ,tuurlijk!,.
Squirrelflight
Member
52

CAT'S PROFILE
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 8:55

"Sommige grapjes zijn niet grappig, maar ik laat het deze keer over me heen gaan. De volgende keer heb je een groter probleem." Zei ze en richtte zich tot de warrior. "Sorry als ze je tot last zijn geweest." Zei ze. Ze haatte het als ze zich moest verontschuldigen, maar dat zit er nu eenmaal aan vast als je kittens neemt. "Gaan jullie mee?" Ze liep alvast richting de nursery. Misschien waren sommige kittens moe en wilde ze gaan slapen. "Foxkit is volgens mij nog bij de nursery en ik weet niet waar Sorrelkit is, maar die komt vast zo meteen wel." Zei ze en liep de nursery in. Daar ging ze liggen en wachtte totdat al haar kittens zouden komen.
Otterkit
Member
11

CAT'S PROFILE
Otterkit
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 9:00

"Ik kom." Zei Otterkit en volgde haar moeder. "Sorrelkit zal nog wel bij Bluestar's den zijn, maar die komt vast zo meteen wel. Maak je maar geen zorgen." Ze wilde dat haar moeder doorliep, want ze had honger en ze was moe. In de nursery zocht ze een plekje om te gaan drinken en een plekje waar ze goed kon slapen. Ze dronk haar buikje vol en keek nog een keer om haar heen. Ze was de enige van de kittens die al bij hun moeder lag, maar dat maakte haar niet uit. Ze was moe, dus rolde ze zich dicht tegen haar moeder op en deed haar oogjes dicht. Ze viel al snel in een diepe slaap.
Darkfire
Member
Moonmoon
1105
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 jul 2010 - 15:36

darkkit keek naar zijn moeder en keek beschuldicht maar hij zij ook '' okee mam ik zal er van leren''
maar toen zijn moeder wegliep keek hij verveeld en draaide met zijn ogen hij dacht ,moet ik nou voor altijd doen wat mijn moeder zegt? *zucht*, en hij liep chagrijnig achter haar aan hij liep naar zijn slaap plaatsje bij zijn moeder en krulde zich op en viel in een diepe slaap.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Een warme dag   Een warme dag - Pagina 3 Icon_minitime

Een warme dag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: