|
|
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Een warme dag za 26 jun 2010 - 20:42 | |
| Darkkit was de derde kitten die geboren was en snoof in de lucht. Hij had wel honger en wilde naar zijn moeder toe lopen, maar werd opgepakt en schoongelikt. Hij wilde het liefst zo snel mogelijk drinken en spartelde flink tegen. Hij werd eindelijk losgelaten en hij kon eindelijk naar zijn moeder toe. Hij liep ernaartoe en kroop naast zijn zusje en begon te drinken. Nadat hij voldoende had gedronken krulde hij zich naast zijn zusje op en viel in slaap. |
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag za 26 jun 2010 - 20:46 | |
| Foxkit was de laatste van de vier kittens en wilde hetzelfde als zijn broertje en zusje doen, maar werd ook opgetild en schoongelikt. Hij wilde naar zijn moeder toe gaan en werd ook meteen losgelaten. Waarschijnlijk omdat hij de laatste kitten was en hij liep ook op de geur van melk af. Hij nestelde zich naast zijn broertje en dronk wat melk. Daarna krulde hij zich naast zijn Broertje op en viel in slaap. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag za 26 jun 2010 - 21:12 | |
| Winterpaw stond op en rekte zich even uit. Ze was een beetje stijf geworden van het zitten, maar dat zou zo wel overgaan. Ze keek naar de kittens die zich naast Squirrelflight nestelden en allemaal iets dronken en daarna in slaap vielen. Winterpaw liep stil naar Squirrelflight toe. "Je kunt beter wat borage eten, want dat helpt je bij het produceren van melk." Winterpaw keek tussen de kruiden in de bladeren en pakte de borage er tussenuit. "Dit moet genoeg zijn." Zei ze en legde de borage voor Squirrelflight neer. Winterpaw moest ook nog de kittens onderzoeken en liep naar hun toe. Ze wilde ze niet wakker maken, dus bekeek ze ze even zonder ze aan te raken. "Ze zien er gezond uit, maar als er iets met ze is moet je mij maar halen." Zei Winterpaw en pakte de rest van de kruiden in de bladeren op en liep de Nursery uit. Ze ging terug naar de medicinecat den en legde de kruiden weer op de juiste plaats neer. Ze was moe, maar ze vond het nog geen tijd om te gaan slapen. Ze had ondertussen wel honger gekregen en liep naar de prooistapel toe en pakte een muis. Ze liep naar de apprentice den en at de muis daar op. De zon scheen op haar vacht en het was nog niet eens zonhoog, maar toch was Winterpaw moe. Ze moest haar ogen nit dicht doen, want anders viel ze misschien in slaap. Waarom zou ze moe zijn? Zoveel had ze nog helemaal niet gedaan. Ze was alleen vroeg wakker gemaakt en had Squirrelflight geholpen met haar kittens te krijgen. Winterpaw besloot dat ze eigenlijk iets moest gaan doen. Misschien wel met iemand anders, maar ze moest iets doen voordat ze in slaap zou gaan vallen. Ze wilde zelf nog niet echt actie ondernemen, dus bleef ze wachten totdat er iemand naar haar toe zou komen en haar zou vragen om iets te doen. |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag za 26 jun 2010 - 21:33 | |
| "Nu jij hier toch ook bent Winterpaw kan je even kijken naar me litteken het is een tijd geleden maar ten het weer open ging is er aarde in gekomen en dat kwam door..... dat maakt nu niks uit. In er geval het prikt kan jij me zeggen wat het is." HIj liet zijn litteken op zijn wang aan Winterpaw zien. Door zijn korte haren leek het meer op te vallen omdat hij stil stond. Hij keek naar Winterpaw in de hoop dat het niks erg was en glimlachte zo min mogelijk om het liteken stil te laten. Hij draaide zijn hoofd recht en vroeg "Wat is er mee aan de hand. Ik hoop niks ergs"
(jij mag bepalen wat er mee is jij bent namelijk de Medicine cat.) |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag za 26 jun 2010 - 21:47 | |
| Winterpaw keek op en zag dat Steelpaw voor haar stond. Ze stond op en bekeek zijn wond. "Kom mee." Zei ze en liep voor Steelpaw uit de Medicinecat den in. Daar draaide ze zich om naar Steelpaw en keek nog een keer goed naar de wond. "Ik zal het eerst schoon moeten likken voor ik kan zien wat er aan de hand is." Zei ze en begon het litteken schoon te likken. Nadat het schoon was keek ze even goed naar het litteken en zag dat het nog maar een beginnende ontsteking was. "Je bent gelukkig nog op tijd, maar was je eerder gekomen had het ook voorkomen kunnen worden. De wond is nog maar een klein beetje ontstoken, dus wat paardenstaartsap moet genoeg zijn." Ze draaide zich om en liep de rotsspleet in. Ze pakte wat paardenstaart en deed wat sap ervan op de wond. Ze begon het met haar tong in te likken. "Als het erger wordt moet je naar me toe komen. Nu mag je gaan." Zei ze en pakte de kruiden die ze niet had gebruikt op en legde het terug in de rots. Ze draaide zich daarna om en liep de medicinecat den uit. Ze keek rond de open plek. Ze had nu één ding te doen gehad, maar ze had zin om meerdere dingen te doen. Ze wist nog niet eens zeker of ze wel medicine cat mocht worden. Ze ging liggen en wachtte af. Je wist maar nooit wanneer een kat je hulp nodig had, dus bleef ze op haar hoede. Ze wilde het liefst in het kamp blijven, want straks was er iets mis met Squirrelflight kittens en was ze er niet. Terwijl ze wel had gezegd dat ze haar moesten halen als er iets was. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| Onderwerp: Re: Een warme dag za 26 jun 2010 - 21:54 | |
| darkkit werd weer wakker en keek op met een slaperig gezichtje ze keek rond en zag haar broertjes en zusjes ze liep een beetje klungelig naar sorrelkit en legde zijn pootje op die van sorrelkit en zei met een piepstemmetje tegen zijn zusje ''je word aangevallen! kijk uit!'' ze tilde haar pootje op en liet het weer op sorrelkits hoofdje vallen darkkit wachte met sluw lachje op sorrelkits reactie. |
|
| |
27
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 8:49 | |
| Sorrelkit voelde een poottje op haar rug en toen op haar hoofd "Darkkit ik ben ourder en sterker". Sorrelkit sprong op Darkkit en hield hem stevig op de grond "snap je wat ik bedoel" Sorrelkit ging van Darkkit af en liep naar haar moeder om te drinken.
|
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 9:47 | |
| Foxkit keek op. Hij was nog niet volledig uit zijn slaap gekomen, maar kon toch aardig stevig op zijn pootjes staan. "Wat zijn jullie aan het doen. Waarom maken jullie mij wakker." Zei hij en keek Darkkit aan. Hij wachtte niet op antwoord en kroop weer naar zijn moeder toe en begon wat te drinken. Nadat hij genoeg had gedronken had hij wel zin om het kamp te gaan verkennen. "Darkkit zullen we vragen of we het kamp mogen verkennen." Vroeg hij. Hij was erg nieuwsgierig, dus wilde hij eerst alle dingen gaan ontdekken. Hij hoopte dat het ook van zijn moeder mocht, want anders moesten ze in de Nursery blijven zitten. |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 9:55 | |
| Otterkit hoorde wat Foxkit zei en stond meteen op. "Ik ga mee." Ze draaide zich meteen om naar haar moeder. "Mam, mogen we het kamp verkennen?" Zei ze en keek haar met de liefste ogen aan die ze kon opzetten. "Ik ga samen met Foxkit en misschien gaat Darkkit ook nog mee en misschien gaat ook Sorrelkit mee." Ze hoopte dat ze uit de Nursery mocht, want ze wilde graag zien hoe het kamp eruit zag. Ze wilde ook wel meerdere katten leren kennen en ze was benieuwd naar alle nieuwe geuren die ze zou ruiken. |
|
| |
27
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 9:56 | |
| "wat gaan jullie doen" Sorrelkit keek haar broetjes aan "jullie gaan toch niet zonder toestemming naar buiten als dat wel zo is ga ik mee want ik ben verantwoordelijk voor jullie want ik ben de oudste lekker puh"Sorrelkit liep naar haar broetjes toe "komen jullie nog als jullie naar buiten willen moet je nu gaan" |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 10:05 | |
| "Ik had net toestemming aan mama gevraagd, maar ik ga wel met jullie mee." Zei Otterkit en stond op. Ze rende langs Sorrelkit heen naar buiten en keek om haar heen. Het kamp was groot en er waren zoveel katten. Ze keek nieuwsgierig om haar heen en wachtte totdat haar broertjes en zusje er waren. Ze wilde dolgraag al meteen wegrennen en naar de eerste kat toegaan die ze tegenkwam, maar ze hield zich in. Ze keek alleen maar voor haar uit en wachtte netjes. |
|
| |
27
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 10:12 | |
| Sorrelkit hoorde wat haar zusje zei en rende als een speer naar buiten en ging alle hollen in die ze kon vinden "Otterkit moet je dit is zien" Sorrelkit was inmiddels in het hol van de clan leider "cool dit is het hol van de clan leider, mogen wij er wel komen"vroeg Sorrelkit aan Otterkit |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 10:17 | |
| Otterkit rende achter haar zusje aan en keek ook naar binnen. Het was een beetje schemerig binnen, maar dat maakte haar juist extra nieuwsgierig. "Ik weet niet of we er mogen komen, maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat er binnen is." Ze keek voor haar uit en wilde het liefst een stap naar binnen zetten, maar ze wachtte op een antwoord van haar zusje. Ze ging zitten en begon haar pootje te likken. Ze was wel benieuwd naar de dingen in het kamp. Ze wilde het liefst alles bekijken in de tijd die ze had, maar dat zou nooit lukken. |
|
| |
27
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 10:29 | |
| "kom op we gaan naar binnen"Sorrelkit ging naar binnen en het was een beetje donker je kon zowat niks zien "Otterkit zie jij wat, ik zie zowat niks"vroeg Sorrelkit aan Otterkit Sorrelkit liep een beetje en bootste tegen een kat aan "dat is vast bluestar" Sorrelkit keek omhoog en het was bluestar "sorry bluestar"en Sorrelkit liep een stukje achteruit |
|
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 11:23 | |
| dark kit keek op en keek zijn zus en zusje na darkkit liep met grote guure stappen achter ze aan en zei spottend tegen sorrelkit '' als je denkt dat je mij de baas bent heb je het bij het verkeerde eind zus je bent een minut uoder wat maakt dat verschil? als je denkt dat je de baas bent ik luister nog voor geen honderd muizen!!!!'' darkkit keek haar aan met sluwe uitdagende ogen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 11:35 | |
| Steelpaw liep naar Squirrelflight en vroeg"Zal ik op ze letten jij zal vast wel moe zijn en ik heb Kestrelwing ook nog niet gezien." Hij liep naar buiten en keeknaar de kittens en zag hoe de kleine Darkkit rebels ging doen naar Sorrelkit omdat zij zei dat ze de oudste was. Hij keek een beetje lachend toe en dacht"Ik ben blij voor Squirrelflight en Kestrelwing, leuk voor ze dat ze 4 kerngezonde kittens hebben gekregen." Hij keek met een glimlach toe toen hij dacht dat op een dag hij en Sunpaw ook kittens zouden krijgen wanneer ze warriors waren alleen dat zal waarschijnlijk nog manen duren. Hij keek nogmaals naar de kittens. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 12:05 | |
| darkkit wachte op sorrelkits reactie met een gemeene blik maar toen merkte darkkit dat hij beken werden en zei tegen steelpaw '' waar sta jij naar te kijken?'' ''heb ik wat van je aan?'' darkkit keek spottend en met een ondeugende blik.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 12:08 | |
| Steelpaw reageerde met een lach"Jij doet me niks en trouwens ik heb niks van jouw aan." Hij keek naar de brutale kitten en lachte zich dood hoe de kitten zich gedroeg "Grote woorden voor iemand met zo´n formaat" Hij lachde zich dood door hethele bos hoorde je hoe er werd gelachen om Darkkit. Steelpaw ging weer serieus kijken en zei"ik let tijdelijk op jullie." Hij keek naar Darkkit hij pastte bij zijn naam hij was donker vergeleken met zijn ouders. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 12:21 | |
| darkkit keek spottend naar de leerling en zei ''ik mag dan wel nog maar een kit zijn maar jij bent nog maar een leerling!'' darkkit keek met sluwe ogen en een sinistere blik darkkit stond nu in de shaduw wat hem iets groter en duisterder maakte en het zag er aardig dreigend uit voor een kit. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Een warme dag zo 27 jun 2010 - 13:52 | |
| De meeste posts zijn goed. Probeer alleen wel minstens 3 VOLLE zinnen te posten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Een warme dag | |
| |
|
| |
|