Wazzup? - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Wazzup?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Memphis
Member
Wazzup? - Pagina 2 DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 14:53

-Wow onze tweede pagina al :O

"Dat snap ik." Zijn groene ogen gleden naar de poes. "Ik denk ook dat het niet nodig zal zijn, in ieder geval nu nog niet." "Jup." "Heb jij ook getintel in je buik?" Hij keek haar aan met een brede grijns. "Behoorlijk zelfs." StarClan nog aan toe! Zeg eens wat anders dan die korte zinnen! Hij spande en ontspande zijn poten. De kater keek in het meertje. Er zwommen veel vissen in. Toen hun wazige oogjes Memphis vonden, zwommen ze geschrokken weg. Hij moest lachen. Dat deden ze nou altijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 14:56

~Wow inderdaad!~

Leopardskin volgde zijn blik naar het water, ze zag de visjes weg zwemmen en haar maag begon te knorren, "Ik heb honger," zei ze "Jij ook?", ze keek naar de kater. Ze volgde de visjes en daarna keek ze naar de overkant, "Wiens Territory is dat?" vroeg ze nieuwsgierig aan de kater.
Memphis
Member
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 15:04

De kater zag haar hongerig kijken. "Ik heb honger," miauwde ze. "Wacht maar," Hij keek rustig in het water, terwijl de poes verder praatte. "Wiens Territory is dat?" Hij volgde haar blik. "Uhm, geen idee. Ik heb het niet zo op mijn buren, eigenlijk." Een vis was dom genoeg langs hem te zwemmen. Hij hief zijn poot, schepte de vis op en gooide hem in de lucht. Daarbij sprong hij omhoog en beet de nek van het beestje door. Het was een flinke vis. "Delen?" Vroeg hij met een vrolijke blik in zijn ogen. Hij gooide de vis neer en zei: "Ooit vis gegeten, eigenlijk?" Hij nam een hap.
Leopardskin
Member
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 13:59

Memphis hief zijn poot, schepte de vis op en gooide hem in de lucht. Daarbij sprong hij omhoog en beet de nek van het beestje door. Het was een flinke vis. Leopardskin bewonderde hoe hij de vis ving, ze had immers nog nooit vis gevangen, laat staan gegeten. "Delen?" Vroeg de kater met een vrolijke blik in zijn ogen. Hij gooide de vis neer en zei: "Ooit vis gegeten, eigenlijk?" Hij nam een hap. "Nee, nog nooit gegeten" zei Leopardskin "Ik mag trouwens boffen dat je wel met mij om gaat als je het niet zo op je buren hebt" zei de kattin met een grijns op haar gezicht. "Ik zou ooit een keertje een nestje willen hebben," zei ze met een verlangende blik op haar gezicht, ze had nog geen partner maar misschien zou het met een beetje geluk niet heel lang meer duren, "En jij?" vroeg ze aan Memphis.
Memphis
Member
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 15:34

"Nee, nog nooit gegeten." Hij grijnsde en nam nog een hap. "Ik mag trouwens boffen dat je wel met mij om gaat als je het niet zo op je buren hebt." De kater keek haar glunderend aan. "Anders was je hier nu niet, denk ik." De poes keek hem met een verlangende blik aan. "Ik zou ooit een keertje een nestje willen hebben," Hij verslikte zich bijna in een hap vis. "En jij?" De zandkleurige kater slikte zijn voedsel langzaam door. "Ooit wel, ja."
Leopardskin
Member
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 15:54

Memphis verslikte zich bijna in een hap vis. "En jij?" De zandkleurige kater voor haar slikte zijn voedsel langzaam door. "Ooit wel, ja." Leopardskin begon hard te lachen, "Haha, denk je nu echt dat ik dat nu zou willen?" ze verslikte zich bijna, "Ik zou je er al een tijdje langer voor moeten kennen, denk je niet?" Ze grijnsde naar Memphis, toch kon ze het niet laten te zuchten, ook al wist ze dat het een tijdje zou duren voor ze eigenlijk pas over een nestje moest beginnen zou ze toch al graag een nestje willen hebben, ze wou het al sinds ze een kitten wou, en nu, nu wou ze het nog liever dan eerst, ze moest nog even wachten, ze zou er misschien nog niet eens aan toe zijn, ze was immers nieuw in het Rogue territory.
Memphis
Member
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2015 - 18:20

"Haha, denk je nu echt dat ik dat nu zou willen?" Hij keek haar met zijn ogen dichtgeknepen aan. "Natuurlijk niet, gekkie!" "Ik zou je er al een tijdje langer voor moeten kennen, denk je niet?" Hij proeste het uit. Hij wou wel graag een nestje, maar wanneer? Had hij er wel tijd voor? Zou hij wel een goede vader zijn? Eerst maar eens afwachten wat er nog in de toekomst zou gebeuren.

~Zullen we het topic afronden en een nieuwe maken?
Leopardskin
Member
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2015 - 20:24

Leopardskin zag dat het al donker was, "Ik moet gaan, doei Memphis, ik zie je snel weer, kom je dan bij mij langs?" zei de kattin tegen de kater met een blik in haar ogen waarmee ze aantoonde dat ze niet weg wou gaan maar dat het wel tijd werd. Ze liep weg, naar haar Territory "Ik ga je missen!" riep ze nog naar de kater.

~Prima, begin jij of ik?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? - Pagina 2 Icon_minitime

Wazzup?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: