|
|
Chrissy 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 19:31 | |
| Topic. Ze is echt een beetje raar.. :') - Leuk setje! |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 19:38 | |
| Ghehe :') Wil je toevallig een topicje whistle x Lily? Ik wil wel maken ^^ Ik wil lily's nieuwe karakter uittesten :') Van egoïstische, ijdele gemene, hatelijke, giftige kat tot hopeloze romanticus.. Jup. |
|
| |
Chrissy 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 19:40 | |
| Is goed! Whistle is wel een beetje heel raar, ik weet nog niet goed wat ik met der moet, maar het begin is er al haha. Ik zie hem wel verschijnen ~ |
|
| |
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:08 | |
| @Whistle; ik heb gepost. En Whistle is echt mega cute <333 |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:11 | |
| |
|
| |
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:13 | |
| - Spoiler:
Ieuw ;'C
Mijn hond is naar de kapper geweest, een nieuwe en die kent alleen maar de term: "Heel kort scheren." Mijn schatje is bijna kaal en moet heel de tijd rillen, want ze is kort haar niet gewoon
xD Ik hou van Beertjes spontaniteit <3 |
|
| |
Chrissy 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:14 | |
| Thanks both ;D Kzal later weer posten. & Wat voor een ras heb je? Bij sommige honden ist wel leuk. |
|
| |
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:16 | |
| xD ok x Ja helemaal geen belediging bij mensen die daar een hond voor hebben xD Maar de mijne is Maltezer x Shitzu. Maltezers kunnen kort zijn maar zij heeft het haar van een Shitzu en dat is meestal erg lang :3 |
|
| |
Chrissy 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:19 | |
| Well, dan ist jammer ja haha. En ik zag t ook niet als een belediging, maar ik dacht, naja misschien staat t ras wel leuk haha. Zelf heb ik het altijd op kortharig, maar dat komt omdat m'n favoriete ras kortharig is |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:21 | |
| Oh dat ziet er waarschijnlijk wel apart uit. Die van mij hoeft gelukkig bijna nooit of niets geknipt te worden. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:23 | |
| Net weer eens een Doctor Who episode gekeken... het was weer zo'n "mindfuck episode" xD |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:24 | |
| Onze hond heeft van nature kort haar ) dat was één van de voorwaarden waarop we een hond mochten xD Hij moest ook kindvriendelijk zijn, mannelijk en makkelijk op te voeden - 't is een Labrador geworden c: |
|
| |
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:25 | |
| Hehe xD Ja ik hou ook wel van korties, maar mijn ouders moeten het ook nog mooi vinden enzo + mijn mama is héél allergisch aan ruifvacht en dat soort zaken dus was een kruising het best. xD De rassen waarvan ik houd zijn heel uiteenlopend ;D Ik hou bijvoorbeeld van: - Border collies en vooral de Australische <3333 - Lassie's xD - Mini Shelties <3 - Vlinderhondjes - Langharige chiwawas haha Dat is het zowat. @Anouk; haha x'D @Lily/Bunny?; Ohn, die zijn cute <3 - Edit:
Wat doen ze honden aan in Japan, Taïwan enzovoorts?
|
|
| |
Chrissy 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:28 | |
| Ahhww das echt raar o.o Mijn favoriete rassen zijn 'n American staffordshire terrier, 'n American pit bull terrier, 'n Staffordshire bull terrier, 'n bull terrier en de miniatuur vorm en de Dogo argentino c:
@ Lily; cute c: |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:29 | |
| @Huppelpuff (?): jaa, bunny c: Zo noemt iedereen me toch xD En arm beestje. Honden zijn niet bedoeld om een vierkante kop te hebben. Ik wil een Belgische schipperke, die zijn cute <'3 Maar anyways, ik moet gaan - Belgium's got talent gaat beginnen ^^ |
|
| |
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:33 | |
| Haha xD of dit - Spoiler:
x"D
Ah ja x'D die zijn ook om op te vreten <333 Al is het bij mij -zoals bij de meeste- ingebakken dat ze "gevaarlijk" blabla zijn en ik krijg dat niet echt weg al ben ik van geen enkele hond bang of dier, behalve insecten -en daar behalve vlinders- brrr... daar moet ik niets van hebben brrr...aaaaaaahhhh!! ben jij ook een Belg! *hugs* kga kijken met de laptop >3 |
|
| |
Chrissy 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:40 | |
| Well, bij mij is dat er nooit ingekregen, omdat ik al heel mn leven zo een hond heb. Mn vader probeert t erin te krijgen, maar t gaat m niet lukken. Kzie het vanzelf wel als er zogenaamd zo een gevaarlijke stafford rond wandelt en mij wilt bijten. Wij hadden een 'gevaarlijke' stafford. Heb ik alleen nooit iets van gemerkt. ^^ |
|
| |
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:51 | |
| Haha heb ik ook vaak xD Dan is het daarna "Oh, was die gevaarlijk dan? Oeps." >3 |
|
| |
Chrissy 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 20:54 | |
| Nou, mn hond was niet gevaarlijk, maar der voormalige eigenaar noemde m gevaarlijk. Hij had der getraind om te vechten, is 'm alleen nooit gelukt. Ze was juist bang geworden van iedere beweging die je maar maken kon. Gevaarlijkheid heb ik nooit gezien, naar niemand, geen enkele hond. Was wel echt m'n schatje <'3 |
|
| |
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 mei 2015 - 21:00 | |
| Tja... honden zijn eigenlijk nooit echt "gevaarlijk." Of het is uit zelf verdediging of verdediging van anderen, of ze zijn zo "gemaakt". :3 Heb je een fototje? xxx
Laatst aangepast door Bearpaw op vr 8 mei 2015 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|