|
|
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:03 | |
| - Tallshadow schreef:
- Spoiler:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oh mooi, dan liep ik wel een beetje bij (A) & it's good to have you back, wie moet Tall anders Sweetkit gaan noemen? D:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: Wat is het dan? Zijn die vergaderingen tijdens de les? Want dat zou ik wel gaan en eigenlijk een beetje awkward stil zitten luisteren en af en toe knikken xD Een raad van leerlingen, ouders en leraren over school die belangrijke beslissingen mag nemen xD True! Sommige vergaderingen zijn overdag en sommige dinsdagavond maar daar krijg je wel voor betaald O:) Omg ga gewoon :O You will get paid als je op dinsdagavond moet dan en, en , en je maakt misschien een verschil op school You're right, niet geschoten is altijd mis :') So, how's your life? That's true, just try it ^-^ I got fired...
D: WHO DID THAT TO YOU? & Why? *hug* My boss did.. En omdat ik een dag niet kwam, het zat zo ik krijg normaal de 23 mn loon, nu had ik het de 24ste nog niet en mn ov was leeg, dus ik kon niet naar mn werk dus toen werd ik geschorst en hebben ze besloten like we hebben je niet nodig en je doet alles fout, dus ben k ontslagen (terwijl ik amper iets fout deed ;-; ) Thank you Soof *Hugzel* |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:05 | |
| - Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Spoiler:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oh mooi, dan liep ik wel een beetje bij (A) & it's good to have you back, wie moet Tall anders Sweetkit gaan noemen? D:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: Wat is het dan? Zijn die vergaderingen tijdens de les? Want dat zou ik wel gaan en eigenlijk een beetje awkward stil zitten luisteren en af en toe knikken xD Een raad van leerlingen, ouders en leraren over school die belangrijke beslissingen mag nemen xD True! Sommige vergaderingen zijn overdag en sommige dinsdagavond maar daar krijg je wel voor betaald O:) Omg ga gewoon :O You will get paid als je op dinsdagavond moet dan en, en , en je maakt misschien een verschil op school You're right, niet geschoten is altijd mis :') So, how's your life? That's true, just try it ^-^ I got fired...
D: WHO DID THAT TO YOU? & Why? *hug* My boss did.. En omdat ik een dag niet kwam, het zat zo ik krijg normaal de 23 mn loon, nu had ik het de 24ste nog niet en mn ov was leeg, dus ik kon niet naar mn werk dus toen werd ik geschorst en hebben ze besloten like we hebben je niet nodig en je doet alles fout, dus ben k ontslagen (terwijl ik amper iets fout deed ;-; )
Thank you Soof *Hugzel* Dat is echt flink balen… Maar dit brengt je niet in enige geldproblemen right? Nu kan je in ieder geval dit op je CV zetten en zal een volgende baan vinden niet al te lastig moeten zijn toch? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:10 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Spoiler:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
D: WHO DID THAT TO YOU? & Why? *hug* My boss did.. En omdat ik een dag niet kwam, het zat zo ik krijg normaal de 23 mn loon, nu had ik het de 24ste nog niet en mn ov was leeg, dus ik kon niet naar mn werk dus toen werd ik geschorst en hebben ze besloten like we hebben je niet nodig en je doet alles fout, dus ben k ontslagen (terwijl ik amper iets fout deed ;-; )
Thank you Soof *Hugzel* Dat is echt flink balen… Maar dit brengt je niet in enige geldproblemen right? Nu kan je in ieder geval dit op je CV zetten en zal een volgende baan vinden niet al te lastig moeten zijn toch? Mweh wel jammer dat ik nu geen geld meer ga krijgen xD En ik ga wss in problemen komen met school, maar k ga toch veranderen van school denk k En t staat nii erg goed op je cv dat je niet gekomen bent xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:17 | |
| - Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Spoiler:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Thank you Soof *Hugzel* Dat is echt flink balen… Maar dit brengt je niet in enige geldproblemen right? Nu kan je in ieder geval dit op je CV zetten en zal een volgende baan vinden niet al te lastig moeten zijn toch? Mweh wel jammer dat ik nu geen geld meer ga krijgen xD En ik ga wss in problemen komen met school, maar k ga toch veranderen van school denk k
En t staat nii erg goed op je cv dat je niet gekomen bent xD Valt te begrijpen, en dat klinkt wel stom.. School begrijpt dit toch wel? & je moet er dat ook niet opzetten xD Gewoon dat je ervaring hebt met dat wat je als werk deed >3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:21 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Spoiler:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Thank you Soof *Hugzel* Dat is echt flink balen… Maar dit brengt je niet in enige geldproblemen right? Nu kan je in ieder geval dit op je CV zetten en zal een volgende baan vinden niet al te lastig moeten zijn toch? Mweh wel jammer dat ik nu geen geld meer ga krijgen xD En ik ga wss in problemen komen met school, maar k ga toch veranderen van school denk k
En t staat nii erg goed op je cv dat je niet gekomen bent xD Valt te begrijpen, en dat klinkt wel stom.. School begrijpt dit toch wel? & je moet er dat ook niet opzetten xD Gewoon dat je ervaring hebt met dat wat je als werk deed >3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:24 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:31 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:33 | |
| |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:35 | |
| Teeeeess *hugs* Balen dat je ontslagen bent ;w;
Nu kan je niet meer tegen deuren lopen (A) |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:38 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Teeeeess *hugs*
Balen dat je ontslagen bent ;w;
Nu kan je niet meer tegen deuren lopen (A) Precies, precies en ik begon het net een beetje leuk te vinden ;-; |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:39 | |
| - Sushi. schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
- Teeeeess *hugs*
Nu kan je niet meer tegen deuren lopen (A) Precies, precies en ik begon het net een beetje leuk te vinden ;-; Poor you ;w; Kan je gene baantje vinden als professionele deurenloper? :'D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:39 | |
| Oh Foxdung zeg! Dat je bent ontslagen, Tessiebessie! *hugsmakzoen* |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:40 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Sushi. schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
- Teeeeess *hugs*
Nu kan je niet meer tegen deuren lopen (A) Precies, precies en ik begon het net een beetje leuk te vinden ;-; Poor you ;w; Kan je gene baantje vinden als professionele deurenloper? :'D Daar ben ik al naar opzoek maar ik kan er geen vinden, ze zijn allemaal bezet Yeah thanks Nath *hugs* |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:43 | |
| Balen Tess, dan maken die mensen zo een fout, niemand is een betere deurenloper dan jij. xD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:44 | |
| Dat bedoel ik, ik ben een proffesional hun doen maar wat, maar goed, ik word wel murenloper dan, ben ik ook erg goed in xD
Ik wou een liedje luisteren maar ik ben vergeten welke ;-; |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:56 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 14:44 | |
| Tis te lekker weer.. ;-; Ik hou niet van te lekker weer, behalve als ik in de tent zit, en we zijn nu nog thuis xd |
|
| |
Beertje 205 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 15:12 | |
| |
|
| |
Zandor, ruler of planet Zulu 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 15:18 | |
| |