|
|
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:17 | |
| - Ravenheart schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Sushi. schreef:
- Foxpaw.. schreef:
- Tess heb jij photoshop illigaal gedownload?
Misccchieeeeeeeen, nee serieus weet ik niet, k kreeg um van mn pleegpa Ah damn, ik heb iemand nodig die er verstand van heeft waarom het niet meer werkt D: Ik download m'n PS nu illegaal, ga hem zometeen cracken. Wat is er mis mee dan? Ik had photoshop cs6 extended, en ik kon een hele tijd lang op 'continue trial' klikken, langer dan de 30 dagen die je normaal als trial krijgt, dus het was niet gewoon een trial. Maar toen uit het niets kon dat niet meer. Is er een manier om de photoshop door te sturen als je hem gecrackt hebt, en hoef ik hem dan niet meer te cracken? Want ik heb daar geen verstand van en mijn zus lukt het ook niet.. Nog een handig iets om te weten, ik heb Mac dus kan geen Windows x3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:29 | |
| Oh shit macs :"D Uhm.. ik ga heel even zoeken voor je, maar ik denk dat je even moet opzoeken waar je Photshop geinstalleerd hebt en dat je daar de gecrackte .dll in moet doen die bij de meeste cracks zit! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:36 | |
| Goedemorgen/middag iedereen! |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:39 | |
| Hello Tess! Nog iets gemist? En indeed, het is middag xD Sorry |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:41 | |
| Yah ems je bent laat
Well, wc bestaat 5 jaar, ik ben weer terug (volledig xD) en uhm mensen hebben problemen met ps thats it I guess |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:41 | |
| Oh mooi, dan liep ik wel een beetje bij (A) & it's good to have you back, wie moet Tall anders Sweetkit gaan noemen? D: |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:42 | |
| - Ravenheart schreef:
- Oh shit macs :"D Uhm.. ik ga heel even zoeken voor je, maar ik denk dat je even moet opzoeken waar je Photshop geinstalleerd hebt en dat je daar de gecrackte .dll in moet doen die bij de meeste cracks zit!
Thanks! |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:43 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oh mooi, dan liep ik wel een beetje bij (A) & it's good to have you back, wie moet Tall anders Sweetkit gaan noemen? D:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:44 | |
| - Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oh mooi, dan liep ik wel een beetje bij (A) & it's good to have you back, wie moet Tall anders Sweetkit gaan noemen? D:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:45 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:46 | |
| - Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:47 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: Wat is het dan? Zijn die vergaderingen tijdens de les? Want dat zou ik wel gaan en eigenlijk een beetje awkward stil zitten luisteren en af en toe knikken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:48 | |
| - Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: Wat is het dan? Zijn die vergaderingen tijdens de les? Want dat zou ik wel gaan en eigenlijk een beetje awkward stil zitten luisteren en af en toe knikken xD Een raad van leerlingen, ouders en leraren over school die belangrijke beslissingen mag nemen xD True! Sommige vergaderingen zijn overdag en sommige dinsdagavond maar daar krijg je wel voor betaald O:) |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:50 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: Wat is het dan? Zijn die vergaderingen tijdens de les? Want dat zou ik wel gaan en eigenlijk een beetje awkward stil zitten luisteren en af en toe knikken xD Een raad van leerlingen, ouders en leraren over school die belangrijke beslissingen mag nemen xD True! Sommige vergaderingen zijn overdag en sommige dinsdagavond maar daar krijg je wel voor betaald O:) Omg ga gewoon :O You will get paid als je op dinsdagavond moet dan en, en , en je maakt misschien een verschil op school |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:51 | |
| - Foxpaw.. schreef:
- Ravenheart schreef:
- Oh shit macs :"D Uhm.. ik ga heel even zoeken voor je, maar ik denk dat je even moet opzoeken waar je Photshop geinstalleerd hebt en dat je daar de gecrackte .dll in moet doen die bij de meeste cracks zit!
Thanks! Man ik kan voor Mac er niks over vinden.. :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:55 | |
| - Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: Wat is het dan? Zijn die vergaderingen tijdens de les? Want dat zou ik wel gaan en eigenlijk een beetje awkward stil zitten luisteren en af en toe knikken xD Een raad van leerlingen, ouders en leraren over school die belangrijke beslissingen mag nemen xD True! Sommige vergaderingen zijn overdag en sommige dinsdagavond maar daar krijg je wel voor betaald O:) Omg ga gewoon :O You will get paid als je op dinsdagavond moet dan en, en , en je maakt misschien een verschil op school You're right, niet geschoten is altijd mis :') So, how's your life? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:58 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: Wat is het dan? Zijn die vergaderingen tijdens de les? Want dat zou ik wel gaan en eigenlijk een beetje awkward stil zitten luisteren en af en toe knikken xD Een raad van leerlingen, ouders en leraren over school die belangrijke beslissingen mag nemen xD True! Sommige vergaderingen zijn overdag en sommige dinsdagavond maar daar krijg je wel voor betaald O:) Omg ga gewoon :O You will get paid als je op dinsdagavond moet dan en, en , en je maakt misschien een verschil op school You're right, niet geschoten is altijd mis :') So, how's your life? That's true, just try it ^-^ I got fired... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 12:59 | |
| - Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Sushi. schreef:
- Tallshadow schreef:
Tuurlijk loop jij bij xD Thank you Thank you Sushi zal haar wraak nog wel krijgen voor dat Or so help me god Hahaha xD By the way, heb jij ervaring met de medezeggenschapsraad op school? -random vraag don't judge xD- uhmmm, nee, ik heb niet eens een idee van wat dat is xD Fair enough xD Ik eerst dus ook niet! Maar nu zoeken ze kandidaten en aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant betekent dat dat ik in vergaderingen moet zitten met allemaal mensen die ik niet ken D: Wat is het dan? Zijn die vergaderingen tijdens de les? Want dat zou ik wel gaan en eigenlijk een beetje awkward stil zitten luisteren en af en toe knikken xD Een raad van leerlingen, ouders en leraren over school die belangrijke beslissingen mag nemen xD True! Sommige vergaderingen zijn overdag en sommige dinsdagavond maar daar krijg je wel voor betaald O:) Omg ga gewoon :O You will get paid als je op dinsdagavond moet dan en, en , en je maakt misschien een verschil op school You're right, niet geschoten is altijd mis :') So, how's your life? That's true, just try it ^-^ I got fired... D: WHO DID THAT TO YOU? & Why? *hug* |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 mei 2015 - 13:02 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |