|
|
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:26 | |
| - 'Moonkit schreef:
- Te straks had ik echt zenuwen xD Moon stond in de laatste spoiler en ik zag Spirit en Zebra en toen was het zo van dammn, en toen boom Moonkit. Daarna nog even gecontroleerd of ik dacht wel echt was en of dat wel echt mijn Moon was xD
Ik had ook zenuwen. Echt heel erg. D; Altijd jammer als je niet gekozen wordt, maar ik ga het idee op een ander inbrengen denk ik. ^^ De voorbeeldpostjes gingen gewoon zo lekker. |
|
| |
Emma2 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:28 | |
| - Coalkit. schreef:
- 'Moonkit schreef:
- Te straks had ik echt zenuwen xD Moon stond in de laatste spoiler en ik zag Spirit en Zebra en toen was het zo van dammn, en toen boom Moonkit. Daarna nog even gecontroleerd of ik dacht wel echt was en of dat wel echt mijn Moon was xD
Ik had ook zenuwen. Echt heel erg. D; Altijd jammer als je niet gekozen wordt, maar ik ga het idee op een ander inbrengen denk ik. ^^ De voorbeeldpostjes gingen gewoon zo lekker. Doen! Tem is echt cool xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:29 | |
| - 'Moonkit schreef:
- Coalkit. schreef:
- 'Moonkit schreef:
Ik had ook zenuwen. Echt heel erg. D; Altijd jammer als je niet gekozen wordt, maar ik ga het idee op een ander inbrengen denk ik. ^^ De voorbeeldpostjes gingen gewoon zo lekker. Doen! Tem is echt cool xD Thxx. Als Coal & Moon geboren zijn moeten ze een topic. >:3 Deze kater wordt toch cadeau gedaan aan Claw, dus hij kan gewoon langskomen. x'3 |
|
| |
Rebecca 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:30 | |
| Ik vind het zo gaaf dat ik Zebrakit aan mag/mocht maken! |
|
| |
Emma2 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:31 | |
| Het is idd gaaf @Rebecca!
@Dani, zekerrs xD Al zal Moon geen poesje zijn om zonder handschoenen aan te pakken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:31 | |
| - 'Moonkit schreef:
- Het is idd gaaf @Rebecca!
@Dani, zekerrs xD Al zal Moon geen poesje zijn om zonder handschoenen aan te pakken xD Coal kan haar wel aan. x3 Hij is ook niet in de hand te houden. |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:32 | |
| Al die kinders van Struggle opeens <33 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:32 | |
| - Coalkit. schreef:
- 'Moonkit schreef:
- Coalkit. schreef:
- 'Moonkit schreef:
Ik had ook zenuwen. Echt heel erg. D; Altijd jammer als je niet gekozen wordt, maar ik ga het idee op een ander inbrengen denk ik. ^^ De voorbeeldpostjes gingen gewoon zo lekker. Doen! Tem is echt cool xD Thxx. Als Coal & Moon geboren zijn moeten ze een topic. >:3 Deze kater wordt toch cadeau gedaan aan Claw, dus hij kan gewoon langskomen. x'3 Swallow gaat dat niet zo snel toelaten hoor x3 *Big sister hereeeee xD* Hey all~ |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:33 | |
| ai ai ai x3 bijna een week niet online gekomen en gepost shame on me :c tijd om het weer eens in te halen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:34 | |
| - Swallowkit. schreef:
- Coalkit. schreef:
- 'Moonkit schreef:
- Coalkit. schreef:
- 'Moonkit schreef:
Ik had ook zenuwen. Echt heel erg. D; Altijd jammer als je niet gekozen wordt, maar ik ga het idee op een ander inbrengen denk ik. ^^ De voorbeeldpostjes gingen gewoon zo lekker. Doen! Tem is echt cool xD Thxx. Als Coal & Moon geboren zijn moeten ze een topic. >:3 Deze kater wordt toch cadeau gedaan aan Claw, dus hij kan gewoon langskomen. x'3 Swallow gaat dat niet zo snel toelaten hoor x3 *Big sister heroeeeee xD* Hey all~ Naaawwhhh. <3 Hoe heb je meer dan 300 berichten zonder dat ze geboren is. xD
Laatst aangepast door Coalkit. op do 30 apr 2015 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rebecca 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:35 | |
| Iemand die wil helpen met een setje maken voor deze knappe madam? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:36 | |
| - Coalkit. schreef:
- Swallowkit. schreef:
- Coalkit. schreef:
- 'Moonkit schreef:
- Coalkit. schreef:
- 'Moonkit schreef:
Ik had ook zenuwen. Echt heel erg. D; Altijd jammer als je niet gekozen wordt, maar ik ga het idee op een ander inbrengen denk ik. ^^ De voorbeeldpostjes gingen gewoon zo lekker. Doen! Tem is echt cool xD Thxx. Als Coal & Moon geboren zijn moeten ze een topic. >:3 Deze kater wordt toch cadeau gedaan aan Claw, dus hij kan gewoon langskomen. x'3 Swallow gaat dat niet zo snel toelaten hoor x3 *Big sister heroeeeee xD* Hey all~ Naaawwhhh. <3
Geheheheh ik denk eerder dat Swallow een irritante grote zus zal zijn omdat ze té beschermend gaat worden x'D We shall see when they are born. <3 Ik kan niet wachten tho xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:38 | |
| @Nynke, Ik kan ook niet wachten. Coal gaat dan waarschijnlijk niet naar haar luisteren. xD
|
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:38 | |
| - Zebrakit schreef:
- Iemand die wil helpen met een setje maken voor deze knappe madam?
ik kan wat proberen? ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:39 | |
| @Danii, Haha, dan gaat Swallow heeeeeeel vervelend worden, en dan komt Blur tussenbeide xD Ik zie het me al voor me :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:40 | |
| - Swallowkit. schreef:
- @Danii, Haha, dan gaat Swallow heeeeeeel vervelend worden, en dan komt Blur tussenbeide xD
Ik zie het me al voor me :') Ik ook. Eva gaat binnenkort het geboortetopic maken. ^^ |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:41 | |
| Ik wil ook wel wat maken voor Zebra, heb GIMP nog aanstaan :'3 |
|
| |
Emma2 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:41 | |
| - Swallowkit. schreef:
- @Danii, Haha, dan gaat Swallow heeeeeeel vervelend worden, en dan komt Blur tussenbeide xD
Ik zie het me al voor me :') Zie, you get it : Zie&Blurkit? xD Oké sorry xD |
|
| |
Rebecca 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:42 | |
| - Strugglebug schreef:
- Ik wil ook wel wat maken voor Zebra, heb GIMP nog aanstaan :'3
Jeej c: Zal ik je plaatjes sturen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 apr 2015 - 21:44 | |
| - 'Moonkit schreef:
- Swallowkit. schreef:
Ik zie het me al voor me :') Zie, you get it : Zie&Blurkit? xD Oké sorry xD Hahaha x'D Ik maak ook altijd van dat soort grappen, en dan kijken mensen me aan alsof ik gek ben ofz. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|